www.sudzibas.lv AS. CIVINITY MĀJAS Sliksts servis, maldināšana

AS. CIVINITY MĀJAS - Sliksts servis, maldināšana

Uz vairākiem dzīvokļu īpašnieku pieprasījumiem uzņēmums nav sniedzis atbildes, ne arī uzrādījis dokumentus, kas pamatotu izdevumus vai darbu nepieciešamību.
Saskaņā ar MK noteikumiem Nr.907 un LBN 405-21, šādos gadījumos pārvaldniekam ir pienākums nodrošināt tehnisko apsekošanu, sagatavot vismaz trīs tāmes un veikt īpašnieku aptauju, taču tas nav darīts.

Papildus tam par mūsu māju atbildīgā persona — Diāna Freinberga — praktiski nekad neatbild uz e-pastiem un nevar sniegt informāciju par remontiem vai BIS sistēmas datiem.
BIS sistēmā joprojām uzrādīts bijušais darbinieks, kuram nav spēkā esoša pārvaldnieka sertifikāta, tādējādi dzīvokļu īpašnieki nevar piekļūt savam pārvaldniekam “Mājas lietai” un izmantot likumā paredzētās tiesības.

Manuprāt, šāda rīcība pārkāpj Dzīvokļa īpašuma pārvaldīšanas likumu un Patērētāju tiesību aizsardzības likuma pantu par maldinošu komercpraksi.
Lūdzu arī citus īpašniekus būt uzmanīgiem un pieprasīt dokumentus par katru darbu vai tāmi, ko piedāvā šis uzņēmums.
Lūgums ,kam ir velme tikt gala ar ša uzņēmuma pārkāpumiem rakstiet PTAC vai [slēpt]@inbox.lv (bezmaksas konsultācijas).

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus