www.sudzibas.lv Annels Slikts serviss

Annels - Slikts serviss

Vēlējos brīdināt visus vecākus kā var ' spēļu istabu.Pēc nepilnas stundas ierados dēlam pakaļ.Darbiniece dēlu pasauca no vietas,kur visi bērni rotaļās(to pieminu,jo tas bija pirmais pēc kā sapratu,ka darbiniece man melo)!Atnāk dēlēns ar asarām acis,pajautājot,kas noticis,bērns atbildēja,ka sēdējis bumbu baseinā pie slidkalniņa pa kuru tajā brīdī šļùca lejā cits bērns,kā rezultātā uztriecies ar galvu manam bērnam uz deguna!(kas nozīmē,ka bērns nav pārkāpis iekšējos kārtības noteikumus!)Kad pajautāju darbiniecei,kapēc nezvanija man,viņa atbildēja,ka tas noticis tikko un nav paspējusi piezvanīt.Ciešāk aplūkojot bērnu,ieraudzīju,ka bērnam ir sarecējusi asins nāsīs,kas liecināja,ko arī bērns apstiprināja,ka ir tecējis aisns pa degunu.Ja ir sarecējusi asins nāsī un bērns jau palaists tālāk spēlēties,tad kāds " TIKKO NOTICIS"?Darbiniece bija sniegusi manam bērnam pirmo palīdzību,bet pilnīgi nepareizi!21.12.17 sapratu,ka kaut kas nav kārtībā,bērnam bija nozāla balss un deguna apskatoties redzēji veidojumu.Vedu dēlu uz BKUS,lors apskatija bērnu,pagriezās un teica"lieku bērnu slimnīcā,un gatavosim bērnu ārkārtas operācijai,jo negadījuma rezultātā ir izveidojusies hematoma!Lieki piebilst kā jutās tajā brīdī un pēc tam bērns un kā es!Nekad dzīvē nebūtu atstājusi savu pašu dārgāko vietā,ja zinātu,ka tur mūsu atvasītes neviens nepieskata,uzņēmumam tas ir bizness,kurā direktore uzskata,ka tur atstājot bērnu pirmkārt pae bērnu atbild paši vecāki!?!Kā pie velna lai es atbildu par savu bērnu,ja manis tur nav?!?!Mīļie vecāki,pirms atstājies savus pašus dārgākos "Annels' rotaļu istabās,padomājies par sekām!

Papildināts Saule3 20.01.2018

Tekstam iztrūkusi sākuma daļa,to ierakstu šeit:Gribēju brīdināt visus vecākus,kā var izvērsties"Annels" spēļu istabas apmeklējums.Tātad 16.12.17 devāmies uz t/c "Alfa" sapirkt svētkiem dāvanas,par cik dāvanu vēlējos iegādāties arī dēliņam,tapēc ar dēla piekrišani aizvedu viņu uz "Annels" spēļu istabu...

S

Komentāri (17)

S stellas 20.01.2018

Bēdīgi, protams. Bet kā tā darbiniece reāli varētu pasargāt no šādas nejaušas traumas? Tikai, ja norobežotu bērnus vienu no otra. Tur, kur lēkāšana, kāpelēšana, šļūkšana - aptraumēties var pavisam viegli.
Vecākiem gan vajadzētu piezvanīt uzreiz pēc traumas.
Par palīdzības sniegšanu- to vajadzētu mācet visiem, kam darīšana ar cilvēkiem. Vai vecāki paši to māk? Ja aptraumētos pie vecmāmiņas- vai viņa mācētu apstādināt deguna asiņošanu? Ja aizrītos restorānā- vai personāls un līdzcilvēki mācētu sniegt pirmo palīdzību?

S Saule3 20.01.2018

Es nevainoju,ka nepasargāja,bet par to ka nepiezvanija,meloja par notikušo un par to,ka nesniedza pareizi pirmo palīdzību!

S Saule3 20.01.2018

Un es uzskatu,ka šādās vietās ir jāpievērš uzmanība bērniem,ko šī uzņēmuma darbinieces nedara!

K kaamis 22.01.2018

Visiem mums ir darīšana ar cilvēkiem. uz jebkura stūra var notikt kaut kas, kas apdraudēs cilvēka dzîvību. Vai Tu māki sniegt pirmo palīdzību? padomā! vai to spēsi sniegt kvalitatīvi?
es, NMPD darbiniece, varu droši apgalvot, ka restorānos, klientam, kas ir aizrijies ar ēdienu pirmo palīdzību nesniedz! izsauc 113 un gaida acis pārbolījuši.
par sūdzību. Neaizstāvu nevienu pusi. Bet varbūt bērnam jāiemàca, elementārā lieta - palūgt, lai piezvana mammai, nosaukt savu vārdu un vecumu.

Dainis 22.01.2018

Tik pat labi varējāt vainot to otru bērnu, kas savainoja jūsējo bērnu, vai jūsu pašas bērnu, ka neuzmanījās! Šīs istabas pastāv jau ļoti sen, pats bērnībā esmu tur spēlējies un savainojies, tā tomēr ir bērnība, kad šādas traumas ir norma, jūs šajā situācijā vairāk atgādināt kaut ko no sērijas ''Ja že maķj'' (Ja jau paspējāt arī ar savu stāstu paspīdēt televīzijā) Nelielas traumas ir neatņemama bērnības sastāvdaļa, ja esat no tām mātēm, kas mēģina kontrolēt katru bērna dzīves aspektu, tad man žēl jūsu bēra..

S Saule3 22.01.2018

Daini,šeit neiet runa par bērnības traumām!Es tikai vēlējos lai darbiniece šajā situācijā adekvāti rīkojas un piezvana man,neviss neliekas ne zinis un palaiž bērnu spēlēties un man atnākot neko nesaka.Baigi forši uzņēmums ir iekārtojies,naudiņu pelna,bet ne par ko nav atbildīgi!

Dainis 22.01.2018

Jums taču darbiniece izskaidroja, kas un kā notika, šīs vietas pa lielam neko nepelna, pie viņiem strādā studenti par kapeikām, vairāk izskatās, ka jūs uztrauc nevis jūsu bērns, bet mēģināt sacelt ap to visu ažiotāžu, jums pašsaprotamu iemeslu dēļ.

S Saule3 22.01.2018

Daini,jūs kļūdaties neko viņa man neskaidroja,pat nesteidzās neko stāstīt!Tag kad sāku jautāt,tad izvairīgi atbildēja uz jautājumiem!

S Saule3 22.01.2018

Jūs nopietni?Jùd spriežat par sevi?Varbūt jums bērns būtu mazsvarīgs!Vismaz pēc jùsu domāšanas(ja to tā var nosaukt),tā izskatās!

A annelsdraugs 22.01.2018

Sveiki. Manuprāt mamma ir skaiti iemācījusies melot. Arī bez tabu stāsts bija galīgi nepareizs. Mamma vēlas izspiest no uzņēmuma naudu. Atvainojiet kundze, bet jūs neesat nekas vairāk par izspiedēju un meli. Ceru ka karma jums atmaksās dubultā.

S Saule3 22.01.2018

annelsdraugs,esi pārliecināts?!?!Paskatītos ko tu teiktu,ja tavs bērns un tu pats izietu cauri tam kam mēs izgājām .Tu zini visu kā bija?!?Secinājums man par jums viens,cilvēks ar ļoti šauru domāšanu.Es tāpat ceru,ka jums par šādiem vārdiem karma atmaksās!

S Saule3 22.01.2018

Jums "Annels"maksā par komentāriem,kuri spodrina viņu reputāciju?

A annelsdraugs 22.01.2018

Beidziet runāt muļķības, neviens nevienam nemaksā. Bet ja redzu skaidrus melus, domāju ka cilvēkiem jāzin patiesība, bez slēptiem faktiem un izdomājumiem. Nevēlos aizvainot nevienu, taču uz meliem laimi uzcelt nevar. Esat taču pieaudzis cilvēks un pieauguši cilvēkiem nav raksturīgas bērnu spēles... Lai nu kā, karma jau nu noteikti nav mazais bērns. Jauku Jums vakaru.

S Saule3 22.01.2018

Jā,protams!Piekrītu,ik ik uz stūra var kaut kas atgadīties,nestrīdos,bet ir viena maza nianse ko atkārtošu,pirmkārt šādā uzņēmumā darbiniekiem vajadzētu mācēt sniegt pirmo elementāro palīdzību(neprasu kvalitatīvi,bet pareizi!) un piezvanīt vecākiem,neviss izlikties,ka nekas nav noticis!Jūs nopietni?Bērnam jāsaka lai piezvana mammai?Jo tālāk,jo trakāk!Tad varbūt vienkārši,lai šis uzņēmums nealgo vispār šādas darbinieces,lai uztaisa norēķinu ar kartēm un lai bērns iet tajā būrī un spēlējas!Absurds!Nesaku,ka kvalitatīvi,bet pareizi mācētu gan,vai arī izsauktu ĀMP,bet noteikti neignorētu notikušo!

K kaamis 22.01.2018

bet tieši tāpēc neaizstāvu nevienu. es nezinu reālo situāciju.
Bet bērnam gan vajadzētu spēt palūgt, lai zvana mammai.
Mammīt, nomierinieties! saudzējoet nervus un pacietību savu bērnu audzināšanā, nevis svešu :)

S Saule3 22.01.2018

Tad nesakiet ko neziniet,es tur maksāju naudu,kapēc jūs uzskatiet,ka mana bērna pienākums bija teikt lai zvana,bet darbinieces pienākums nedarīt neko!?

S Saule3 22.01.2018

Kur jūs redzat skaidrus melus,kas jums devis tiesības mani aizvaino?!?!Pirms runājiet par karmu,domājat ko rakstat,mani apvainojot um apmelojot!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes