www.sudzibas.lv ALT auto Servisa sliktā kvalitāte

ALT auto - Servisa sliktā kvalitāte

Izvēlējos ALTauto servisu, jo tas atrodas netālu. Bet diemžēl drīz vien secināju, ka ALTauto izrīkojas ar klientu līdzīgi kā citos servisos :(
1) remonta termiņi pārsniedz sākotnēji solītos,
2) remonta izmaksas pārsniedz sākotnēji plānotos,
3) remonta darbu kvalitāte ir ļoti zema,
4) klientam tiek sniegta nepatiesa informācija par defektu esamību un to novēršanas darbiem.

Pieteicu ALTauto virsbūves detaļas krāsošanu: kā jau pienākas man stāstīja, ka krāsošana norit pēc standarta procedūras, t.i. noskrūvējam detaļu, apstrādājam, krāsojam, žāvējam speciālā kamerā, lakojam, pulējam, skrūvējam atpakaļ un dēļ tā visa procesa cena ir sākot no Ls 90, ja ir neparedzētas problēmas (kas parasti arī notiek) cena var izaugt līdz 150, un tas vēl ir lēti. Salīdzinot ar citu servisu piedāvājumiem, cena tiešām bija jūtami zemāka. Bet rezultātā izrādījās, ka darbi iekavējās 1.5x ilgāk nekā bija plānots, pamatoja, ka bija problēmas ar detaļas atpakaļ pieskrūvēšanu, līdz ar to gala summa arī bija lielāka (praktiski tāda pati, kādu man solīja citos servisos). Pieņemot darbu pamanīju, ka minimāli nokrāsotas ir apkārtesošās detaļas, kas liecina, ka pati detaļa nebija nost ņemta. Palienot dziļāk bija redzms, ka arī skrūves nebija aiztiktas. Tātad detaļa tika krāsota uz auto, šādās situācijās, ja auto ir slikti aplīmēts, krāsa var nonākt uz citām detaļām, bet ar neapbruņotu aci pie esošā apgaismojuma neko nemanīju. Visbeidzot, pēc diviem mēnešiem svaigā krāsojuma vietā parādījās vairāki burbuļi.

Pieteicu ALTauto arī vairāku detaļu maiņu un remontu: lodbalstus, bremžu kalodkas, bukses, ātrumkārbas blīves (jo bija neliela eļļas noplūde), izpūtēja remonts. Šoreiz termiņi bija pārsniegti divreiz. Pēc remonta, braucot ārā no servisa aizmugurē bija dzirdama klaboņa, apstājos, aplūkoju izpūtēju un izrādījās, ka tas nav pieskrūvēts līdz galam. Pats pieskrūvēju un braucu tālāk, pēc tam uzdodot gāzi, izpūtējs auroja kā reaktīvā lidmašīna. Ar tādu pašu troksni iebraucu atpakaļ servisā. Meistari paķimerājās un teica, ka aizmirsa kārtīgi savienot izpūtēja trubas, ko arī izdarīja un par papildus samaksu. Pēc mēneša parādījās problēmas ar bremzēm, vēl pēc mēneša sāka čīkstēt stūre un vēl pēc mēneša auto vairs nevarēju piestartēt, jo ALT auto meistari ņemot nost ātrumkārbu pamanījās nepieskrūvēt līdz galam starteri!!, dēļ kā nojuka zobratu savienojums. Rezultātā - eļļas noplūde tik un tā palika, bija jāpārtaisa vairāk kā puse no sākumā servisā veiktā darba un sāka rasties aizdomas par ļaunprātīgu bojājumu nodarīšanu, tā teikt lai biežāk ciemos brauc.

Par attieksmi nevaru sūdzēties, meistari un servisa vadītājs ir draudzīgi, uzklausa un stāsta par remonta gaitu un necenšas par katru cenu ieskaidrot, kas steidzami jāremontē un stāsta ko var atlikt un remontēt vēlāk. Bet pēc rezultātiem spriežot vai nu ALTauto strādā auto tehnikā neizglītoti Lohi vai kārtējie krāpnieki!

Komentāri (10)

K kendy2 20.03.2009

Tur es Jums piekrītu serviss ir drausmīgs es uz turieni aizbraucu ar problēmu, ka nevarēju iedarbināt ma6īnu, pajautaju arī par auto evakuaciju, jo kaut ka jau vajadzēja man iedarbinat ma6īnīti, kad prasīju par cenam neko konkretu neatbildēja.Kad savāca ma6īnu no rīta man piezvanīja un teica, ka nosēdies akumulators teicu lai uzladē.pēc mēneša izradījās, ka akumulators ir galīgi beigts un pats rpar sevi viņs neuzladējas, kapēc gan darbimieki nevarēja par to jau ieprieks pabrīdināt, ka labak nomainīt jaunu, jo par šo darbu tik un ta paņēma 40 latus (par akumulatora uzladēsānu)

D Dizainers 02.01.2010

Zivs pūst no galvas. Tiko ienāci teritorijā, jau esi viņiem parādā. Visam altauto kantorim priekšgalā ir Andrejs Zeibots, pēc pārliecības un prasmēm prasts tirgonis. Viņam ir arī savi plusi, bet tie nevar garantēt biznesa veiksmi, ja nestrādā atbilstoši laikmetam. Cilvēks pieradis kā 90tajos, kad bija svarīgāk, ko tu dari, nevis, kā tu to dari. Uzņēmuma procesi nav sakārtoti, arī pats firmas pakalpojums, auto piegāde no Vācijas ir tādā līmenī, kā būtu tiko iesākuši to darīt. Pasūtīju autiņu, samaksāju, ar to brīdi process kļūst klientam nepārskatāms, viņam atliek tikai cerēt, ka par viņa naudu viss notiks uz labu. Informāciju par nolūkotās mašīnas apskati var saņemt ar grūtībām, spriedums no Vācijas 'eksperta' puses ir patīk/nepatīk formā. Pats galvenais, ka mašīnas apskate nav nekas metodisks un noslīpēts. Gluži otrādi, eskperts tikai uz vietas sāk domāt, 'a ko nu tagad apskatīties?' Tā vietā, lai novērtētu autiņu pa punktiem no A līdz Z, eksperts lauza galvu, mēģinot atcerēties, kam pievērst uzmanību. Ja nu tas viss notiek pirmdienā vai nepareizajās mēness fāzēs? Man paveicās, ka viss beidzās daudmaz OK, bet pēcgarša tāpat nepatīkama, ja mani pataisa par idiotu par manu paša naudu.
Par servisu zinu teikt tikai to, ka pavērojot no malas, redzams bardaks. Meistari skraida, paniko, nezin ko darīt. Ja kaut kas saies dēlī, tad ne jau aiz ļaunprātības vai neprofesionālisma, bet gan aiz nekārtības.

I Iveta 05.03.2010

Izlasīju laikmetīgā "Dizainera" komentārus un arī uznāca vēlme pakomunicēt.
Izskatās, ka "Dizaineris" ir slīkti sagaidījis Jauno gadu, vai arī tik pamatīgi, ka jāmocās ar paģirām un žulti! Nu ļoti stilīgi 2.janvārī meklēt ko negatīvu un anonīmi apķēzīt kādu!
Domāju, ka satraukums servisā radās no tā, ka viņam tika veltīta pārlieku liela uzmanība, un viņa autiņš tika apkalpots ārpus rindas, pabīdot malā citu klientu automašīnas! Cik zinu, staigāt pa servisu un traucēt darbiniekiem strādāt, nav pieņemts nevienā servisā!
Šajā servisā, procesi ir sakārtoti: pieņemot auto remontam tiek noformēts līgums, saskaņotas izmaksas un veicamo darbu apjoms, kā arī saskaņoti veicamo darbu termiņi. Un ja kādam ir pretenzijas, tad šī "kantora" vadītājs tās nekavējoties risina.

Žēl, ka cilvēkiem nav drosmes atklāti risināt problēmas!

Dizaineri, gan jau Tev arī kādreiz veiksies!

M Miķelis 30.08.2010

Tika aizvests auto, lai tiktu salabotas rokasbremzes. Tika pavēstīts, ka arī parastās bremzes neesot īsti labas.
Teica, ka apskatīšot kas par lietu un tad došot ziņu par izmaksām un veicamajiem darbiem.
Neilgam laikam paejot, tajā pašā dienā tika piezvanīts un pateikts, ka varu braukt pakaļ, viss esot kārtībā. Par veicamajiem darbiem tika teikts, ka nekas neesot mainīts, bet tas pats esot "sabīdīts". Lai arī esmu nepieredzējis autovadītājs, uzticējos, ka viss kārtībā un pie izbraukšanas no servisa bija jūtams, ka rokas bremzes darbojas daudz labāk un ir spēcīgi nospriegotas, kā arī parastās bremzes ir pievilktas.
TOMĒR - laika gaitā, kādai pusotrai nedēļai, varbūt mazāk paejot laikam, konstatēju, ka tas viss ir "atlaidies" un likās tāds pats kā pirms tam. Rezultātā ejot uz T/A punktu tika konstatēts tās pašas nepilnības, kuru dēļ biju devies uz servisu.
Labprāt dotos uz turieni un uzzinātu, kā tā var būt? Bet nav saglabāti ne izraksti, ne čeks. Paldies viņiem un man pašam par šādu neattapību :)

I Iveta 04.10.2010

Domāju ka Jums joprojām ir iespēja vērsties pie uzņēmuma direktora, lai aizstāvētu savas tiesības. Viņš vienmēr operatīvi reaģē, ja klients nav apmierināts ar servisa darbu!

Pilnīgi pietiks, ja nosauksiet a/m reģistrācijas numuru un Jums tiks izsniegta izdruka, kas šajā servisā ir darīts un kurš meistars ir veicis remontu!

B bijusaisklients 19.10.2010

Auto saremonte, bet aizmirst uztaisit savirzi. Del ka nakas atkal ziedot laiku un braugt pie vieniem. Cekus nesit, bet megina visu sarunat bez PVN, tada veida dodot it ka atlaidi. Cenas loti augstas, ka oficialos servisos pie dileriem. Neprofesionali.

I Iveta 20.10.2010

1) ierodoties servisā jānoslēdz līgums par veicamiem darbiem!
2) jāvienojas par remontdarbu izmaksām (servisa darbiem ir noteikts normstundas izcenojums un tiek ņemti vērā veicamo darbu normatīvi) kā arī par nepieciešamām rezerves daļām. Visām izmaksām un veicamiem darbiem jābūt saskaņotiem ar klientu!!!
3) ja kāds meistars nav ievērojis šo kārtību, lūgums nekavējoties griezties pie uzņēmuma vadītāja un ziņot par šo pārkāpumu!

Būtu tikai normāli, ja bijušais klients ierastos pie uzņēmuma vadītāja un šo konfliktu atrisinātu atklāti, norādot uz konkrētiem pārkāpumiem no darbinieku puses!

Lūgums klientiem ievērot uzņēmumā noteikto kārtību un pieprasīt līgumu, jo pretējā gadījumā ir grūti pieķert kādu darbinieku, ja tas slepeni ir vienojies ar klientu!!!

L Labais 06.12.2010

Vai tik Iveta nav Andrejs vai Inga ?
Vai varbūt abi divi ?

Dannii Disaster 29.09.2012

Esmu tur bijusi daudzas reizes. Suudziibu nav. Vienreiz paliidzeeja atvilkt mashiinu no Juurmalas Shosejas - ljoti leeti saliidzinot ar citiem servisiem.

Veel man patiik, ka ir liela teritorija - var mashiinu atstaat uz dazhaam dienaam, ja vajag. Un shrots arii tur pat. Man nekad nav bijis, ka ar mani nesaskanjo cenu. Vienmeer piezvana un pajautaa kaadu detalju likt - leetaaku vai daargaaku / jaunu vai lietotu. Pasaka arii par citiem defektiem, ko remonta laikaa atrod, un prasa vai veelos lai labo un cik tas izmaksaas.

Nezinu, ko var suudzeeties, ka tur ir daargi. Droshi vien citos servisos neesat bijushi. Es taapeec arii gaaju uz AltAuto, jo leetaak nekaa citur, un, galvenais, ka nekraapj sievietes!

Kaadas 3 reizes siikus defektus vispaar par briivu man bija salabojushi. Piemeeram, kad mainiiju lampinju ConceptAuto (kas atrodas netaalu), no maniim veselus 5ls nopleesa (3ls par 1 minuutes darbu; 2ls par pashu lampinju!); AltAuto servisaa to pashu par briivu izdariija.

Pretiigi lasiit tos komentaarus par VID. Man vispaar riebjas cilveeki, kuri visiem ar savu VID draud. Man, kaa klientam, ir labaak, ka bez PVN ir iespeeja sanjemt pakalpojumu. Es labaak meistaram samaksaashu par darbu nekaa valstij *ne par ko*!

‍‍‍‍‍ 09.12.2012

Krāsoju mašīnu pie meistara Sergeja.
Ieteica citi zināmi cilvēki. Darbu nācās 2x pārlabot un vēl ir garantijas problēmas, kuras pie viņa vairs nenovērsīšu, jo laika ziņā lētāk būs aizvest citur pārkrāsot. Termiņi reāli 4x no norunātā laika un beigās stāvēju klāt un komandēju pēdējo darbu veikšanu. Cenas arī neadekvāti pieauga necaurskatāmu iemeslu dēļ.
Izjaukšanas salikšanas kvalitāte neciešama, daudzas detaļas saplēstas, piestiprinātas ar neīstajām skrūvēm vai vispār nav pareizi piestiprinātas, ilgi cīnījos ar dažādu plastmasu grabēšanu. Lai gan salonā nekas nebija jākrāso un jāgatavo, nācās taisīt pilnu ķīmisko tīrīšanu, jo salons bija rupji sakot piedi*sts.
Pilnā kuzava pulēšana izskatās pēc vaskošanas, jo pēc 2 mazgāšanas reizēm pulējuma efekts pazuda, citām mašīnām, kuras pats esmu pulējis tā nav bijis.
Un kronis visam, krāsas tonis jūtami atšķiras, lai gan sākumā solīja, ka piedzīs visu perfekti, jo esot standarta krāsa.
Tā kā es arī apšaubu AltAuto kvalitāti un attieksmi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes