Aj Power - Krāpšana

Jau vairāk kā gadu man elektroenerģiju piegādā aj power un šeku, reku pēkšņi meneša laikā tiek nomainīti skaitītāji trīs reizes, pēc aptuveni mēneša pienāk rēķins par izveidojušos parādu 1000 eiro apmērā, dzīvoklī vēl neesmu ierīkojis turbīnas vai bitkoinu raktuvi taču pēc aj power domām tas ir pilnīgi normāli aptuveni 40 kv. M. Maksājot katru rēķinu pēc kārtas izveidoties 1000 eiro parādam... Pēc kāda laika atnāk brīdinājums par elektroenerģijas atslēgšanu, es pēc viņu lūguma aizsūtu iesniegumu par parāda samaksu pa daļām, viņi man atsūta jauno rēķinu + parāds, samaksāju to, viņi atkal zvana un Saka ka parāda termiņš ir pārāk garš jāsedz 3 mēnešos, nosūtu kārtējo iesniegumu, un te pirmdienas dienā pieceļos bez elektrības.

10/10 serviss. Izcili!

Atbilde no AJ Power Pārstāvja atbilde 27.05.2021

Labdien,
Atbildot uz Jūsu publicēto komentāru!

Skaitītāja nomaiņu objektā organizē AS “Sadales Tīkls”, neatkarīgi no elektroenerģijas piegādātāja. Pēc skaitītāja nomaiņas, AS “Sadales Tīkls” objektā veic patērētās elektroenerģijas pārrēķinu un ziņo par to piegādātājam.

Piegādātājs saskaņā ar saņemto informāciju piestāda lietotājam rēķinu par patērēto elektroenerģiju. Pieļaujam, ka šajā gadījumā ilgtermiņā nav iesniegti precīzi skaitītāja rādījumi.

Lai turpmāk izvairītos no šādām nepatīkamām situācijām, aicinām sekot līdzi ikmēneša iesniegtajiem skaitītāja rādījumiem un veikt rēķinu apmaksu savlaicīgi.

Ja Jums radušies vēl kādi papildu jautājumi, aicinām sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu: [email protected]

Q

Komentāri (2)

A AiK 20.05.2021

Ja jau nelietoji tik daudz elektrības ,kapec piekriti maksāt to paradu ?

AJ Power Pārstāvja atbilde 24.05.2021

Labdien,
Atbildot uz Jūsu publicēto komentāru!

Skaitītāja nomaiņu objektā organizē AS “Sadales Tīkls”, neatkarīgi no elektroenerģijas piegādātāja. Pēc skaitītāja nomaiņas, AS “Sadales Tīkls” objektā veic patērētās elektroenerģijas pārrēķinu un ziņo par to piegādātājam.

Piegādātājs saskaņā ar saņemto informāciju piestāda lietotājam rēķinu par patērēto elektroenerģiju. Pieļaujam, ka šajā gadījumā ilgtermiņā nav iesniegti precīzi skaitītāja rādījumi.

Lai turpmāk izvairītos no šādām nepatīkamām situācijām, aicinām sekot līdzi ikmēneša iesniegtajiem skaitītāja rādījumiem un veikt rēķinu apmaksu savlaicīgi.

Ja Jums radušies vēl kādi papildu jautājumi, aicinām sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu: [email protected]

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes