www.sudzibas.lv Agoss K Ļoti sliktā attieksme pret klientiem

Agoss K - Ļoti sliktā attieksme pret klientiem

Pasūtījām firmā "Agoss K" Madonā logus un durvis par lielu summu, kas bija vairāk nekā 3000 Ls. Samaksa tikai veikat 3. vai 4.maijā.
Bija noruna, ka logus sataisīs 3 nedēļu laikā no rēķina apmaksas dienas. Gaidījām, bet ziņu par logu piegādi ceturtdien 23. maijā vēl nesaņēmām.
Zvanījām uzņēmuma vadītājam Ģirtam, vai logi ir klāt, bet viņš attaisnojās, ka nevarot no Daugavpils sarunāt mašīnu preču attransportēšanai.
Tā kā mums ir busiņš, tad , lai nekavētu mūsu remontstrādnieku darbu, tad piedāvājām precei aizbraukt pakaļ paši.
Viss tika sarunāts. Auzbraucām uz Daugavpils Glaskek pakaļ logiem, bet busiņā lielās durvis nelīda, līdz ar to to nevarējām paņemt. Tātad "Agoss K" tāpat mums durvis un palodzi bija jāved ar kādu viņu uzņēmuma transportu, kā tas bija runāts iepriekš.
Precei bija jāatnāk otrdien, 28. maijā, tamdēļ draugs aizbrauca un jautāja, vai nevajadzēs darbiniekus izkraušanai , jo mums ir tikai 2 remontstrādnieki uz vietas uz ko Ģirts atbildēja, ka nevajadzēs.
Otrdiena, es projām , visi pazīstamie arī, draugs arī darba darīšanās, bet tad draugam pienāk zvans- "Esam klāt, zvani saviem darbiniekiem, lai nāk no mājas ārā! " (P.s- Laikam cilvēkam ir grūti izkāpt un aiziet līdz mājai, lai palūgtu preci izkraut.)
Draugs viņam arī pateica, lai izsauc ārā, jo māja 5 m attālumā no ceļa. Pēc tam atkal bija zvans, ka lai saucot strādniekus, jo citādi "fūre" ar visu preci braukšot projām. Draugs šokā, jo viņš taču teica, ka nevajadzēšot strādniekus. Tos nav vinkārši atrast, jo neesam vietējie, pie tam paši bijām aizbraukuši darbos tālu no izkraušanas adreses.
Tad atkal sekoja jauns drauds, ka visu aizvedīs projām, ja pāris minūšu laikā neatradīs. Pusstund būšot par daudz- tād bija drauds.Par laimi, atradu savu brāli un brāļa draugu, kuri šai dienā bija brīvi. Tad nu viņi metās uz turieni skriešus, jo palikt bez logiem negribējām.
Pats Ģirts nepalīdzēja, bet tikai pateica, viss ir naudas jautājums, par visu jāmaksājot utt. Šoferis sēdēja fūrē, neko nepalīdzēja, bet Ģirts , kad nākamajā dienā ierodos viņa telpās, lai pajautātu, kas tā par attieksim, aizvien vēl ir bravurīgs, atbildot, ka varot es darīt jebko, kaut vai sūdzības rakstīt, viņš vēl palikšot man kaut ko apakšā. Varbūt tas domāts tualetes papīrs??? Viņš Alessandro (viņš nav latvietis, bet itālis, visu laiku sauca par "itajano". 5 teikumos 3 "tas itajano". Man palika nelabi, aizrādīju par racismu, bet viņš turpināja ar "italjiano".
Viņš vēl pēc tam zvanīja manam draugam, kas es tāda esmu, ka ejot par attieksim ar viņu runāt. Vēl tik trūka, lai viņam attskaitītos, ka esmu draudzene, kolēģe, sieva utt. Vai kas mainītos par pagājušo slikto attieksim, ja es teiktu, kas esmu??
Vēl - kad viņam agrāk bija jābrauc uz durvju nomērīšanu, telefonsarunā man smīkņājot teica, ka nesaprotot, kur atradīšoties tie lielie "brīnumi" (durvis vai logi)..........................
Uz viņa "Visu labu" draugs atbildēja "nekāds Visu labu, jo ar Jums vairs nestrādāšu.
Kāpēc daudzi latvieši uz klientiem noraugās it kā no augšas, labi iejuzdamies ditaktora, monarha lomā. Pie tam, ja vēl ir darīšana ar cittautiešiem, tad šis monarhs domā, ka "svešajiem" jābūt tiem , kurus var "kāst", nerrot un vēl smīkņāt par tiem...

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes