Komentāri (2)

L Līvija 05.10.2011

Pazvani trešo reiz un izsaki kā sūdzību, ar piebildi apmaksāt arī divus iepriekšējos zvanus.

O ogga 21.12.2012

Pilnīgi piekrītu iepriekšējam komentāram.8811 sevi reklamē kā lēto uzziņu dienestu, bet rezultātā, kad pazvani, operatore liek uzgaidīt. Jāgaida vismaz pusminūte, tad sāk piedāvāt nezin ko, tikai ne to, ko prasa, rezultātā vēl pieprasa ar viņu laipnāk runāt un nepasaka nepieciešamo informāciju pilnībā un noliek klausuli. Pilnīgs absurds!! Ja gribiet maksāt par sliktu servisu un sabojāt sev dienu, tad zvaniet uz 8811. Tikai ņemiet vērā, ka vajadzīgo informāciju nesaņemsiet!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes