www.sudzibas.lv 1a.lv / KSENUKAI Klientu servisam - ir dota instrukcija - melot klientiem

1a.lv / KSENUKAI - Klientu servisam - ir dota instrukcija - melot klientiem

Neticiet ko jums stāsta klientu apkalpotāji - ne veikalā, ne telefoniski. Vēl labāk - pasūtiet preces citur.

Problēma:
mājaslapā rakstīts "bezmaksas saņemšana lielākajos veikalos. Pasūtiet pirms plkst. 13: 00 un saņemiet pēc plkst. 17: 00".
- pasūtījums un maksājums tika veikti pirms 10: 00 rītā, bet prece netika atvesta. Viss būtu saprotams jo covid, piegādes kavējas, it kā saprotams.

1. Meli:
- uz vietas man Saka, ka esmu pats vainīgs, jo pasūtījums veikts ar bankas pārskaitījumu un naudu ir saņēmuši 1a tikai 14: 00. Naudas saņemšanas laiks gan nekur nav minēts kā faktors kas var ietekmēt piegādes laiku! Skaidri paši uzrakstījuši "pasūtiet pirms plkst. (...) " pasūtījums tad ir veikts laikā, solītais nav izdarīts un vaino mani.

2. Meli:
- bankas pārskaitījums tika veikts no swedbank konta uz 1a swedbank kontu. Šādi pārskaitījumi notiek sekunžu laikā, nemaz jau nerunājot par 4 stundām.

Pamatojums melošanai ar nodomu:
- par naudas saņemšanas laiku kā faktoru kas neļauj preci piegādāt laikā man to pašu teica gan konsultants uz vietas veikalā, gan nākamajā dienā telefoniski. Ja abi Saka vārds vārdā vienu un to pašu, kas atšķiras no mājaslapā rakstītā - tātad tiek ar nodomu mājaslapā rakstīts un telefoniski stāstīts sasapņots scenārijs kas realitātē izskatās savādāk - un tā kā "maksājuma saņemšanu" un "pasūtījuma veikšanu" var steigā uztvert kā vienu un to pašu, kavējoties piegādei var uztaisīt klientu par idiotu un turpināt strādāt netīri.
*vienīgais iemesls kādēļ par preci maksāju +40 eur šajā veikalā tā vietā lai iepirktos m79, bija apgalvojums, ka prece tiks saņemta tai pašā dienā. *

bonusa sūdzība:
nākamajā dienā zvanot vēlreiz uz veikalu, uz jautājumu "cikos prece būs klāt" atbildi saņemu:
- varbūt šovakar būs.

Šajā momentā zaudēju nervus. Kā tas ir - "varbūt"?
Konsultante - "nu es negribu jums apsolīt, ka šodien būs. Varbūt būs rīt. "
tātad tagad jau vēl kaut kas pamainījies! Uz manu (tajā momentā vēl laipno) lūgumu uzzināt piegādes laiku saņemu noraidījumu, jo:

- "tā kā jūs preci nepasūtījāt ar kurjera piegādi, piegādes laiku nevaru pateikt"
šeit nosaucu pasūtījuma numuru un nu jau pieprasu lai sameklē manu preci un pasaka laiku! Izņemot ja uz t/c "ozols" preces neved ar zirga pajūgu un vadītājs nav vēl atklājis elektrību, drošvien vajadzētu būt iespējai sazināties ar vietu no kurienes prece tiek sūtīta. Loģiski, ne? Ne šajā kanorī.

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes