LV RU
www.sudzibas.lv 1188 attieksme

1188 - attieksme

Zinojums par 1188 attieksmi vispar ka tadu konkretaja gadijuma sausmas...!!!
piedavaju nevienam LV vairs neizmantot so pakalpojumu, jo visatlautiba nem virsroku!!!
zvanu jautaaju par sabiedrisko transportu kas un ka man laipni atceert atpakal, lai es jaunskungs pats izlemjot kad kas iet!!!

atvainojiet un par to vel 1.70ls??

piedodiet, atvainojiet sita ndrikst stradat sitais kantoris japiever pietiek kraaaapt!!!

Iv

Komentāri (4)

Sk sky 16.01.2011

Nezinu kada tur apkalposhana, bet baigi dargi- 0.69Ls/min :(

Kl Klients 16.01.2011

Tiešām, cik nācies ar šiem komunicēt, vienmēr bijuši ļoti laipni, moš Tev trāpijās krīzes un mēnežreižu skarts darbinieks :D

La lalalā 16.01.2011

kāda velna pēc tur zvanīt, ja pieejams internets---tikai slimi par to vēl maksāt, jo tanī kantorī tāpat visu in formāciju meklē internetā---bet tu gaidi un maksā par to --- nu dien slimi!!!

Līga 11.06.2017

Liela vilšanās ! Atbildi uz jautājumu tā skaidri pat neatrada , bet lika gaidīt vairākas minūtes . Par zvanu (sanemot rekinu) izrādās novilktk virs 7 € !
Nešķiet korekti par šādu pakalpojumu pieprasīt maksu /min. Un pat nesniegt kvalitatīvu atbildi !

Turklāt likt klientam gaidīt vairākas minūtes.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes