www.sudzibas.lv Srots.lv srotas.lt Pārdod bojātas detaļas, kuras neatbilst aprakstam, atsakās risināt problēmu

Srots.lv srotas.lt - Pārdod bojātas detaļas, kuras neatbilst aprakstam, atsakās risināt problēmu

Pasūtīju rezerves daļu, kura apzināti nobildēta no tāda rakursa, lai nav redzama rūsa. Realitātē detaļa ir izrūsējusi, praktiski nelietojama un absolūti neatbilst aprakstam. Aprakstā neviena vārda par rūsu. Nobildēju visas problemātiskās vietas, aizsūtīju pārdevējam. Viņi atbild, ka saņēma detaļu tādu kā sludinājuma bildēs. Man bildes viņi ignorē.

P

Komentāri (6)

E Evita Riekstiņa 13.03.2023

Srots.lv. tikko saskaros ar so pasu problemu, atsakas mainit bojatu detalu. Vai ir rasts risinajuma Jusu problemai?

P Pusifak 13.03.2023

Nē, nav risinājuma. Viņi neuzņemas atbildību.

E Evita Riekstiņa 13.03.2023

Ok. Es tomer pacinisos. Parak dargi izmaksaja, lai neko nedaritu.

J JanisPetersons8 23.03.2023

Tiesi tada pati problema - ignore manu sudzibu par iztrukstoso detalu un attieksme ir zem jebkuras kritikas. Pasutiju Peugeot Boxer sedekli un sedeklis atnaca, bet bez drosibas jostas spradzes, lai gan fotografija spradze ir noradita. Iesaku aizpildit pieteikumu Lietuvas pateretaju aizsardzibas iestade, links ir seit:
https://www.vvtat.lt/en/how-to-submit-a-request/734

G gcaramba 31.07.2023

arī negatīva pieredze, galīgi neiesaku izmantot šos uzmetējus. Situācija sekojoša - tika pasūtīta detaļa, pēc ~2 nedēļām atnāca nepareizā. uzreiz pēc saņemšanas, saprotot, ka tas nav tas kas man vajadzīgs un ko esmu pasūtījis, daļu aizsūtīju atpakaļ. Pēc kāda laiciņa izčekojot trackingu atklājās, ka preci nezināmu iemeslu dēļ jau ar vairākiem mēģinājumiem adresē nevar piegādāt. Sazinājos ar viņu klientu servisu uzzināt kas par lietu - kantoris rausta plecus. Izskaidroju situāciju, ka nevar piegādāt un, ka prece uz vietas viņu pasta nodaļā, vai viņi nevar izņemt pa tiešo no pasta. Atbilde negatīva.
Tālāk sazinājos ar lietuviešu pastu, šie saka, ka pagājis pārāk ilgs laiks bez piegādes un prece tiek sūtīta atpakaļ uz LV.
Atkal saziņa ar kantori, atbilde no šiem, ka arī pagājis pārāk ilgs laiks un preci vairs atpakaļ nepieņems. Argumenti, ka laiks pagājis tāpēc, ka viņi nav varējuši pieņemt preci un ka būtībā visa situacīja ir tikai dēļ tā, ka no sākta gala piegādāta nepareizā prece kantori neinteresē. Iespējams, ka slēpties alā un pastniekam nevērt vaļā durvis bija pārdomāta laika novilkšanas taktika.

A Antons Kamenskis 18.12.2023

Srots.lv srotas.lt. Slikta sabiedrība. Atnāca rezerves daļa ar šķelšanos un sākās gara sarakste ar viņiem, sākumā teica, ka vainīgs vēzis un tas nav kārtībā, es viņiem paskaidroju, ka tā daļa uzreiz sadalījās. Nosūtīju viņiem atpakaļ, samaksāju par piegādi, pagājis mēnesis, nauda nav atgriezta, saka, ka piegādātājs, atbildes nav. Zvanīju tieši piegādātājam, viņš teica, ka jau 6.decembrī viņiem atbildēja un gaida no viņiem rakstisku atteikumu slēgt līgumu. srots24 atbild, ka neko nav saņēmuši un ja kaut kas nepatīk, tad jāvēršas tiesā

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes