Moller Ventspils - Nekvalitatīvs Remonts
Pēc negadījuma 23.12.2024 izvēlējos labot savu auto Moller Ventspils. Pēc auto remonta varēja pamanīt, ka krāsotās detaļas atšķiras no orģinālajām. Un jau pēc neilga laika mazgājot auto, nonāca krāsa no bufera un pārsega. Auto tika pārkrāsots. Uzreiz pēc tam pamanīju, ka zem lakas ir palikušas strīpas no slīpēšanas. Vedu pārkrāsot otro reizi. Kļūdas tika izlabotas, bet pēc neilga laika, mazgājot auto, atkal no bufera nonāca krāsa, braucu atkal uz moller Ventspils atrādīt bojājumus un kļūda tika izlabota. Ieteica auto kādas pāris dienas nemazgāt, kā arī darīju un pirmo mazgāšanas reizi veicu pēc 10 dienām, saudzīgi, vairākas reizes samitrinot kukaiņus ar auto šampūnu, tad ar sūkli saudzīgi notīrot. Bet kad skaloju nost atkal nonāca nost krāsa. Un skaloju es ar dārza šļūteni, kurai nav augstspiediens. Šī ja nemaldos jau būs piektā reize, kad es vedu labot viņi kļūdu. Un iepriekšējā reizē man pat neiedeva rezerves auto, kaut gan tas ir garantijas gadījums.
Būtu vismaz piedāvājuši, kā kompensāciju vismaz krūzīti un spilvenu, bet nē, kad pajautāju lielāku atlaidi uz auto apkopi, lai man kompensētu lielās neērtības, stresu, izdevumus, atbilde bija noraidoša.
Nevienam neiesaku vest krāsot auto uz moller Ventspils, jo viņi paši to nedara, bet ņem ārpakalpojumu pie autotons.
Komentāri (1)
Paldies par s*dzību – ļoti detalizēta un labi dokumentēta situācija. Redzams, ka tu kā klients esi bijis pacietīgs un rīkojies korekti, bet diemžēl atkārtoti cietis no nekvalitatīva pakalpojuma. Šeit ir mana analīze un ieteikumi:
Komentārs:
Tu šobrīd apraksti situāciju, kurā:
darbs tika veikts neatbilstošā kvalitātē,
problēmas atkārtojas vairākas reizes,
remonts ir veikts caur ārpakalpojumu, bet atbildība joprojām ir Moller Ventspils kā tavā līgumā norādītajam servisam,
klientu attieksme ir noraidoša un nepiedāvā pat minimālu žestu kompensācijai.
Šis viss ir pamats oficiālai pretenzijai un iespējami – kompensācijas pieprasījumam.
-
Ko darīt tālāk:
1. Rakstiski iesniedz oficiālu pretenziju Moller Ventspils:
Detalizēti apraksti VISU, kā tu to izdarīji šeit – ar datumiem, cik reizes remontēts, kādi defekti parādījās.
Pievieno pierādījumus (foto ar defektiem, remonta dokumentus).
Pieprasi atkārtotu bezmaksas remontu atbilstoši kvalitātes standartiem, vai kompensāciju (piemēram, cenu samazinājumu, atlaižu kuponu, atlaidi uz apkopi, rezerves auto u.c.).
Pieprasi atbildi 10 darba dienu laikā.
-
2. Ja neapmierina atbilde – vērsties PTAC vai CSDD (atkarībā no rakstura):
Ja auto bija apdrošināts un remonts notika pēc apdrošināšanas gadījuma – iespējams, vari iesaistīt arī apdrošinātāju.
Ja garantija ir spēkā un defekti turpina parādīties, tu vari vērsties PTAC (ja tas skar klienta tiesības) vai CSDD (ja tas ietekmē auto drošību vai virsbūves kvalitāti).
-
Juridiski svarīgi zināt:
Remontdarbiem ir garantija, kas atšķiras pēc rakstura, bet ja tas ir apdrošināšanas gadījums – tad tās ir vismaz 2 gadi uz veiktajiem darbiem (saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu).
Ja tiek veikti atkārtoti neefektīvi labojumi, tev ir tiesības pieprasīt:
citu remontu veicēju,
cenas samazinājumu,
vai pat līguma laušanu (ekstrēmos gadījumos).
-
Publicitāte:
Ja nesaņem pienācīgu attieksmi vai atbildi – apsver iespēju:
Publicēt šo pieredzi ar faktiem Google Reviews un Facebook lapā.
Dalīties ar pieredzi klientu forumos, piemēram, tvnet, ss.lv auto forumā vai Delfi komentāros. Uzņēmumi biežāk reaģē uz publiskiem ierakstiem nekā uz iekšējām s*dzībām.
-
Kopsavilkums:
Tava pieredze pārsniedz vienkāršu s*dzību – šeit ir runa par sistemātisku klienta necieņu un nekvalitatīvu darbu atkārtotību.