AtrisinātaItella - Nevar piegādāt sūtījumu vairākas dienas
1. Februārī saņemts epasts ka itella piegādās paku… kad sekoju pakai tad izrādās ka viņi jau 3 reizes meģināja piegādāt bet neizdevas, visos laikos biju mājās… neviens nezvanīja ne durvīs ne pa telefonu… kad beidzot izdevas sazvanīt viņus, operatore teica ka man jārestartē telefons… man nav vārdu, visi cilvēki mani var sazvanīt bet kurjers nevar… un iziet no mašīnas un piezvanīt dzīvoklī arī nevar… ritdien būs astota diena kad meģināšu noskaidrot kur paka… nomainīju uz pakomāta piegādi, bet joprojām klusums… pirmo reizi sastopos ar to ka saņemt paku no Vācijas ir tik problematiski. : ( ( ( ( ( ( ( (
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Pievienot komentāru