www.sudzibas.lv Colorfall Lauma Grauziņa ir krāpniece. Neiepērcies colorfall

Colorfall - Lauma Grauziņa ir krāpniece. Neiepērcies colorfall

Janvārī pasūtīju preci Colorfall interneta veikalā. Pēc 14 dienām, kad precei bija jābūt gatavai un izsūtītai, klusums. Nogaidīju vēl, mazums kāda aizķeršanās, klusums. Tad rakstīju epastu vienu, otru, trešo - klusums. Tad sāku rakstīt uz soctīkliem - vēl arvien klusums.

Sazinājos ar pazīstamu Grāmatvedi, Kas Kādu Laiku Sniedza Grāmatvedības Pakalpojumuslaumai Grauziņai, ar domu - palūgt tālruņa nr. , grāmatvedis atbildēja, ka visticamāk varu aizmirst par savu naudu, jo lauma nemaksā nodokļus, vid nobloķējis sia colorfall, bet tas viņai neesot traucējis atvērt jaunu Sia Colorfall Clothing un turpināt čakarēt klientus. Diemžēl grāmatvedim vairs viņas tel. Nebija, jo bija pārtraucis ar viņu sadarbību, bet Latvijā maza, dabūju kontaktus citur. Uzrakstīju ziņu, ka neesmu saņēmusi preci, nekādu ziņu un ka gribu atgriezt naudu.

Lauma atbildēja to pašu stāstiņu, ko atbild visiem - kā nevar atgriezt naudu, jo vid nobloķējis kontu (es tikai nesaprotu, kāpēc tas strādā tikai vienā virzienā, lai iekasētu naudu, bet, lai atgrieztu, ups, nobloķēts) . Lai izvēlos citu preci, bet pēc citu cilvēku atsauksmēm, es jau vairs neticu šai citas preces atsūtīšanas pasakai. Plika d*r*ana.

Vienvārdsakot, Dāma rūdīta krāpniece. Rakstīšu sūdzību Ptac, reportēšu šo tīklos, ka krāpniecisks profils, varētu arī kādā 4. Studijā vai bez tabu šo jautājumu pacelt, jo apkrāpto cilvēku, skatos, padaudz.

Žēl, ka tā, preces jau Skaistas un foršas. Laumas performance jeb drīzāk neperformance gan ļoti, ļoti ne forša: (

13.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

J

Komentāri (20)

E EvaV 15.03.2022

Sveika! Iesaku sazināties ar savu banku, caur kuru veicāt apmaksu. Es arī nesaņēmu savu novembrī veikto pasūtījumu, tādēļ rakstīju iesniegumu bankai par iespēju saņemt atpakaļ naudu. Banka visdrīzāk sazinās ar pakalpojumu sniedzēju - 2checkout.com, kas ir starpnieks ar Colorfall. Banka veica lietas izskatīšanu un mēneša laikā ieskaitīja atpakaļ manu samaksāto naudas summu.
Rakstīju arī PTAC, bet tur virzība lēna, taču nebūtu slikti par šo krāpniecību, kas reāli izvērtusies plašumā, ziņot kādā TV raidījumā. Ja man būtu vairāk brīva laika un atbalsts no citiem cietušajiem, labprāt tiesātos, lai konkrētā persona dabūtu reālu sodu un dabūtu atmaksāt katru eiro + kompensācijas visiem cietušajiem klientiem.

J JLG 20.03.2022

Kāds ir jūsu e-pasts, Eva? Labprāt palīdzētu.

A Aiva Ābele 03.04.2022

Atsúti kà var ar Tevi sazināties.

S SZi 07.04.2022

Aiva, sazinieties arī ar mani - [slēpt]@gmail.com

S SZi 07.04.2022

Kāda banka Jums ir? Un vai veicāt darījumu ar pārskaitījumu?

E EvaV 21.03.2022

Kā tieši vēlaties palīdzēt?

S SZi 07.04.2022

Lūdzu, sazinieties ar mani, arī esmu apkrāpto sarakstā - savu mēteli gaidu jau no 18.08.2021. un esmu gatava rīkoties! [slēpt]@gmail.com

J JLG 07.04.2022

Super! Tikai neredzu tavu e-pastu, platforma slēpj pirmo epasta daļu. Uzraksti varbūt ar atstarpēm vai @ vietā ieliec [et], es sapratīšu :)

S SZi 07.04.2022

Jums privāta ziņa

I Indra Pauliņa 09.04.2022

Sveiki, es arī laikam esmu apkrāpta, jo gaidu kopš decembra beigām. Uz vēstulēm neatbild.

J JLG 07.04.2022

Iegāju savā sūdzības.lv profila, nekādu privātu ziņu neredzu :/ Uzraksti man whatsapp - 20286815

A Aiva Ābele 07.04.2022

man arī atsūti privāt lūdzu.

S SZi 07.04.2022

Jau nosūtīju :) Ja neredzi, nosūti man ziņu.

L Linda Grinspona 10.05.2022

Uhh, man arī prece nav atnākusi no novembra jau. Tāda pati situacija, ka prece nomaldījusies, tad solījās pievest līdz mājām, tad nezin kāpēc ir mani izlaiduši un preci tā arī neatveda, tad nodota prece laikam citam cilvēkam un manas kleitas nav, prasija vai var aizvietot teicu, ka var, tā arī neesmu sagaidījusi arī citu kleitu, neatbild uz ziņām whatsup.
Žēl, ka tāda attieksme un meli, biju pirms tam sūtījusi preces un viss bija labi. Šoreiz visu laiku jāstreso un jādomā par pasūtīto preci, vēlētos protams naudiņu atpakaļ, jo naudiņa nav maza. Nu jau pagājis pusgads, skatos, ka cilvēki turpina pasūtīt preces un Viktors uzņēmumā. Ja nespēj tikt galā ar ielriekšējiem klientiem kāpēc turpina strādāt interneta lapa un cilvēki uzķērās uz šo visu, ja vēl aizvien preces netiek nogādātas klientiem. Bez Tabu cienīgs stāsts.

L Linda Grinspona 10.05.2022

*Viktora vietā vilties 🙈

J JLG 10.05.2022

Sveika! Es dabūju naudu atpakaļ tikai tad, kad uzrakstīju iesniegumu policijai. Ptac vari izlaist. Nav vērts. Ja tev ir e-paraksts, raksti ar to. Ja nav, tad uzraksti iesniegumu Valsts Policijai caur Latvija.lv. Lauma atgriež naudu tikai tiem, kas jau ar kriminālprocesu draud - ir sūdzējušies policijai. Pārējie tā arī turpina gaidīt.

U Una Jurča 13.05.2022

Man pilnīgi identiska situācija.

E EvaV 13.05.2022

Ja maksāji ar karti, banka var atgriezt naudu.

S Sanita Roze 02.06.2022

Sveiki, varbūt varat padalīties ar to, ko rakstījāt iesniegumā?! Man identiska situācija, gribu atgūt naudu.

S Svetons 07.06.2022

pagājušā gada augustā rakstīju sūdzību PTAC.
Iesniegumā aprakstīju visu situāciju, pievienoju klāt visas sarakstes + bankas MU par veikto apmaksu. Mēneša laikā sagaidīju atbildi no PTAC.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes