Auto Statuss 7 - Slikts Serviss

Iedzenu automašīnu pēc kasko polises, darbinieks nobildēja bojājumus un solīja sagatavot tāmi. Kad tāme tika sagatavota un apstiprināta, lūdzu pirms pirms rezerves daļu un remonta darbu uzsākšanas un pasūtīšanas sazināties ar mani. Neviens tā arī nesazinājās. Uzzvanīju pats, teica ka detaļa vēl nau (pagāja jau 2 nedēļas) , un sāka rupji runāt par to, ka man senjau bija jābrauc pie viņiem un pašam zvanīt un interesēties. Uz jautājumu - jūs taču par to saņemsiet naudu, vai nauda nav nepieciešama? - man atbildēja, ka "mums maksā apdrošinātājs, ne tu. Gribi brauc, gribi nebrauc. "
agrāk biju šajā servisā un atstāju ne vienu simtnieku tur. Vai tiešām auto status 7 sia darbinieki ir tik slinki, lai pacelt klausuli un uzzvanīt saviem klientiem un iemacīties laipni runāt ar klientu, kurš maksa? Pēc tad sūdzās par to, kā mums bizness neiet - labāk jāsāk strādāt un apkalpot!
Neiesaku šo servisu nevienam - čakars, lieka laika tērēšana un rezultāta nav!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes