Meklēšanas rezultāti

Membershop - Viltotas preces (smaržas) (Sūdzība)

Viltotas preces (smaržas) Viltotas smaržas: nopirku Membershopā ļoti labi sev pazīstamas smaržas Gucci Rush 2, kas man bija arī iepriekš. Saņēmu tos jocīgā iepakojumā (vnk celofans - nekā vairāk), atvēru un saprotu, ka tas smaržo pēc ziepēm - nekā pat tuvu līdzīga Gucci Rush 2 aromātam.. Starp citu ziepju smaka izzūd pēc 10 minutēm, tā kā kārtīgs viltojums, pat šaubu nav :D Membershops "laipni" atbildēja, ka uz tā pamata kā viltojums preces atpakaļ nepieņem :D :D Un tas ir neskatoties, ka 14 dienas nav pagājušas (likumdošana netiek ņemot vērā - priekš kam, vai nē?). Tā interesanti viss notiek Membershopā..

Membershop - Preces atgriešana!! (Sūdzība)

Preces atgriešana!! Sveiki, vēlējos pastāstīt par Membershop.lv attieksmi pret saviem klientiem, sūdzos es reti, bet šoreiz esmu nokaitināta. Lietas būtība sekojoša, iegādājos apavus, apavi neatbilda izmēram, sākās garais preces atgriešanas etaps, 3 darba dienas mēģināju sazināties sūtot viņiem vēstules no sava e-pasta uz [slēpt]@membershop.lv , par preces atgriešanas kārtību, atbildes nekādas, tikai rakstot viņu mājaslapā, tā teikt pa tiešo, saņēmu atrakstīšanās tekstu, kas neietvēra atbildes uz maniem...

AtrisinātaMembershop - Slikta mājas lapa (Sūdzība)

Slikta mājas lapa Iepērkos membershopā regulāri un līdz šim vienmēr viss apmierinājis. Bet lielākā problēma ir mājas lapa un tās darbība. Ļoti neērta. Šķirstot piedāvātās preces, pēc iespējas, jāizvairās uzklikšķināt uz konkrētu preci, lai to tuvāk apskatītu, jo, tiklīdz gribi iet atpakaļ, kur apstājies, tu tiec “atsviests” atpakaļ lapas sākumā, kur jāsāk skatīties/šķirstīt viss no sākuma, lai tiktu tajā pat vietā, kur beidzi skatīties, neskatoties, ka esi jau pāršķirstījis simtiem produktus. Pilnīgs stulbum...

B Baiba Jurkšta 07.01.2021
Komentāri 0

Membershop - Neatgriež naudu par saņemto preci (Sūdzība)

Neatgriež naudu par saņemto preci 02.11. 22 tika atriezts sūtījums Membershop ( viss aizpildīts pēc noteikumiem). Ir kvīts no Latvijas pasts, ka arī oficiāla vēstule no Latvijas pasts, ka sūtījums tika piegādāts jau 04.11.2022 uz Lietuvas noliktavu. Šodien 24.11.2022 Nauda par preci joprojām nav atgriezta (20 dienas!). Par šo arī sūdzos! Ka neievēro LR likumus. Zvanot/rakstot ik pa 2 dienām, atbilde viena: risinām, skatīsimies, nodošu info tālāk.. un t.t. Sakumā informēja ka sūtījums nav saņemts tāpēc naudas nav, kad...

0 0909 24.11.2022
Komentāri 1 Tirdzniecība

Membershop - Slikts serviss (Sūdzība)

Slikts serviss No membershop tika pasūtīta panna kā dāvana cilvēkam. Atverot pannas iepakojumu, izrādījās, ka tā ir brāķēta (deformēts sāns, nav apaļa forma) . Iesniedzu atgriešanas formu, bet pirms sūtīšanas zvanīju uz info tālruni, lai noskaidrotu par piegādes izmaksām. Info tālrunī minēja, ka jānosūta bildes, lai novērtētu vai prece ir brāķis, bet uz jautājumu par pannas sūtīšanu atpakaļ teica, ka šo info man pateikšot pēc bilžu nosūtīšanas. Pēc pāris dienām atnāca vēstule, ka panna tiešām ir brāķis un...

Membershop - Slikts serviss, preces pazaudēšana, nelaikā veikta piegāde (Sūdzība)

Slikts serviss, preces pazaudēšana, nelaikā veikta piegāde ...arī epastā rakstīja ka plānota piegāde 02.09.2021 epasts tika nosūtīts dienu vēlāk. Atradu pati izsekošanas numuru sazinājos ar piegādes firmu. Noskaidroju ka preci nevarēja ielikt pakomātā jo ir izmēra ziņā par liels. Nedz piegādes kompānija nedz membershop par to pabrīdināja. Sazvanīju membershop man pateica ka kaut kad viņi šo problēmu atrisinās un kaut kad piegādās. Beigās pati sazvanīju piegādes firmu un 5 minūšu laikā atrisināju problēmu, kas pēc membershop teiktā nav tik viegli...

Membershop - Slikts serviss, jāmaksā par defektīvas preces atgriešanu (Sūdzība)

Slikts serviss, jāmaksā par defektīvas preces atgriešanu Ļoti nekvalitatīvs serviss. Klientam nākas maksāt par membershop kļūdām. Saņēmu saplēstu svečturi. Tā nav mana vaina, ka man tika piegādāta bojāta prece. Tā kā redzēju, ka svečtura kupols saplēsts, pat neizņemu preci no plastikāta iepakojuma, taču man jāmaksā preces atgriešanas maksa. Regulāri izmantoju līdzīgas iepirkšanās platformas, nevienā nav jāmaksā par preces atgriešanu, īpaši, ja tika piegādāta prece ar defektu. Gadiem nebiju izmantojusi membershop sliktās pieredzes dēļ. Pirms vairākiem...

Membershop - Smaržu viltojumu tirdzniecība (Sūdzība)

Smaržu viltojumu tirdzniecība Dear Membershop clients, I have bought perfume Van Cleef Patcouli via internetshop Membershop.lt. Substance that I have received isn't a original perfume. I know the bouquet of Patchouli perfume very well, 100% I have got a fake...+ I have very sensitive nose to recognize an authentic product. Even box of perfume is bad quality, label of Van Cleef on perfume box is glued awry. 😕 I asked Memberhop.lv how you can prove that perfume is authentic they replied that they have an Agreement with UAB...

Membershop - Bojājums (Sūdzība)

Bojājums 06.04.2020 pasūtīju Polo apavus no membershop.lv apavi atnāca 13.04.2020, atverot iepakojumu viss kārtība likas, nekādu problēmu. Tad pēc kādam 4 dienām devos uz darbu un izdomāji uzvilkt jaunos apavus. Nostaigāju trīs dienas un audums sāka irt. Esmu pārliecināta, ka tā nav mana vaina. Sazinājos ar membershop viņi pateica, lai atsūtu bildes un, tad viņi pārsūtīs Lietuvas kolēģiem un tie jau lems vai es dabūšu savu naudu atpakaļ vai varēšu vismaz citus izvēlēties tāda paša Cena. Ceru, ka viss būs labi, jo šī bija pirmā pieredze ar membershop un ceru, ka tomēr izvērtīsies veiksmīga.

D Dani Ela 25.04.2020
Komentāri 2 Apavi

Membershop - Pozitīva pieredze (Sūdzība)

Pozitīva pieredze Veicu pasūtījumu membershop internetveikalā pirmo reizi, jo ieraudzīju sen kārotu preci - guess naudas maku par ļoti izdevīgu cenu. Veicu apmaksu, un tikai tad ienāca prātā paskatīties atauksmes (sanāca loģiski nesecīgas darbības, bet ko nu vairs) . Izlasīju tik daudz negatīvas atsauksmes un sāku bažīties, vai mans pasūtījums un apmaksa ir bijis pareizs lēmums. Pēc 3 darba dienām mans sūtījums bija pienācis, prece kvalitatīva, ar oriģinālo iepakojumu un kvalitātes zīmi. Iepriekš biju sūtījusi...

Membershop - Zīmolu viltojums (Sūdzība)

Zīmolu viltojums Rekomendācija un padoms potenciāliem membershop klientiem! Man tapis zināms, membershop latvijā pārdod zināmu zīmolu viltojumus! Tika nopirkti vīriešu baldinini zīmola apavi, acīmredzams viltojums! Zinu, apavi tika nogādāti pārbaudei. Kompetentas personas vizuāli virspusējas apskates iespējamais slēdziens: lēts zīmola viltojums. Pilnu slēdzienu izsniegs attiecīgi pēc pilnas tehnoloģiskas pārbaudes un vērtējuma. Pārliecinieties, ja esiet veikuši attiecīgā zīmola apavus no membershop interneta veikala! Tuvākajā laikā uzrādīsim slēdziena izrakstu.

Membershop - Neprofesionāla, necienīga attieksme, prece ar defektu (Sūdzība)

Neprofesionāla, necienīga attieksme, prece ar defektu Vēlos dalīties ar savu iepirkšanās pieredzi interneta vietnē “Membershop.lv” un “UAB Baltijos didmena” attieksmi pret klientiem. Īsumā: Vietnē pasūtīju pulksteni no ražotāja “andreas osten”, saņemot preci un atverot iepakojumu kostatēju, ka pulkstenim ir lauzta detaļa, kas ļauj uzstatīt pulksteņa rādītājus (crown) , tādējādi pulksteņa galvenā pamatfunkcija nebija realizējama. Pusstundas laikā tika uzņemtas fotogrāfijas, dažas stundas vēlāk pārdevējs par to tika informēts rakstiski, paužot vēlmi...

Membershop - Viltojums par lielu naudu (Sūdzība)

Viltojums par lielu naudu Mana līdz šim bēdīgākā iepirkšanās pieredze internetā - Membershop.lv! Pirms vairāk kā diviem mēnešiem nopirku minētajā veikalā pulksteni, kas tika atsūtīts bojātā iepakojumā, par ko uzreiz informēju rakstiski MemberShop.lv. Pulkstenim, ar, pēc apraksta, "stainless steal" sisniņu, pēc divu līdz četru stundu nesāšanas nogāja pārklājums, lai gan vienīgā mehāniskā ietekme bija ikdienas darbs ar datoru. Meistars pateica, ka siskniņa ir no kkāda lēta sakausējuma, kas nevalitatīvi pārklāts ar citu...

Membershop - Lielisks veikals manam mājoklim (Sūdzība)

Lielisks veikals manam mājoklim Membershop iepērkos daudz un bieži, uzskatu, ka tas ir lielisks veikals manam mājoklim. Šeit es vienmēr atradu, ko meklēju, un Cenas vienmēr ir saprātīgas. Mājaslapa ir viegli pārskatāma un tajā var Gana viegli atrast visu, ko meklēju. Nemaz nerunājot par to, ka piegāde ir diezgan ātra. Membershop ir vieta, kur esmu apmierināts ar savām pirkumiem - iesaku tur iepirkties visiem:) !

K Ketty_mu 12.03.2024
Komentāri 0

Membershop - Krāpšana - Tirgo preces, kas neatbilst aprakstam (Sūdzība)

Krāpšana - Tirgo preces, kas neatbilst aprakstam Tika pasūtīts rokas pulkstenis, tāds kāds tika attēlots membershop lapā (https://membershop.lv/), dažas dienas vēlāk atnāk uz pakomātu pulkstenis, kas ir vispār citā krāsā, citā izskatā, cits modelis, bet tā paša ražotāja, un ne tāds, kā mājaslapā attēlotais. Zvanot uz šo veikalu, teica, ka "prece izskats var atšķirties" un tas ir "rakstīts", kas ir viņu aizbildinājums, bet nekur mājaslapā produkta lapā tas nav bijis rakstīts. Veikala info: UAB „BALTIJOS DIDMENA“ Kubiliaus iela. 21, LT-09108 , Lithuania Uzņēmuma kods 125702927 PVN maksātāja kods LT257029219

Membershop - Slikts serviss (Sūdzība)

Slikts serviss Iegādājos internetveikalā membershop rokassomiņu, saņēmu to, taču Somiņas kvalitāte man nelikās tās summas vērta - tāpēc to atgriezu. Nosūtīju Somiņu atpakaļ ar omnivas starpniecību. Sazinājos ar membershop, un lūdzu lai veic naudas atmaksu līdz ziemassvētkiem, jo viņiem norādīts, ka naudas atmaksu veic uzreiz, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņošanas par atteikšanos. Uz ko, man atbildēja, ka naudas atmaksa tomēr tiek veikta tikai, kad prece ir saņemta un pārbaudīta. Tā, tad noteikumi...

Membershop - Обман по ценам, качество товара отвратительное (Sūdzība)

Обман по ценам, качество товара отвратительное И снова обожглась на Membershop. Заказала комплект постельного белья. Цена указана небольшая со скидкой - 44.99€. Но клюнула на изначальную, около 300€. Ну, думаю, будет качество. Получила и ни качества, ни пошива хорошего. Люди, membershop, это не тот сайт где надо делать заказы. Поверьте, есть сайты где не обманывают. Советую Bestsekret, лучший сайт и без обманов, уже проверила не раз и ни одной жалобы на них.

Membershop - Slikts serviss (Sūdzība)

Slikts serviss ...laikā. Pēdējā norādītajā piegādes dienā saņēmu ziņu, ka sūtījums kavēsies (bez norādēm, kādēļ un cik ilgi) . Ir pagājušas vēl dažas dienas un nekādu jaunumu, uz e-pastu arī netika sniegta atbilde, tādēļ piezvanīju. Zvana laikā noskaidroju, ka membershop par preces atrašanās vietu un piegādes termiņu zina tikpat, cik es - tas ir necik! Prece nemaz neesot bijusi noliktavā, taču kaut kad būs. Kad būs, tad arī saņemšu. Šobrīd apsveru iespēju atteikties no sūtījuma un pieprasīt naudu, taču...

Membershop - Nepiegādāts prece (Sūdzība)

Nepiegādāts prece Pasūtīju šajā veikalā apavus. Pēc apmaksas saņēmu pasūtījuma izsekošanas kodu. Pagāja dažas dienas pēc izsūtīšanas un pasūtījums uzrādījās kā atteikts no manas puses, lai gan es uzliku piegādi pakomātā un atteicies nebiju. Pasūtījums tika nosūtīts atpakaļ membershop.lv, bet membershop.lv atbildot uz manu lūgumu atgriezt naudu, lūdza man risināt šo jautājumu ar kurjerpastu. Nepērciet neko šajā uzņēmumā, jo tas ir reģistrēts Lietuvā un naudu jūs neatgūsiet.

A ArnisNavtaada 30.01.2021
Komentāri 0 Apavi

Membershop - Slikts serviss (Sūdzība)

Slikts serviss Sūtīju preci membershop.lv 14.10, ka nav tā nav, pēc mēneša atnāk paziņojums, ka ir pastā, aizejot uz pastu membershop.lv ir pārsūtījis no vietējā pasta uz Rīgas pakomatu, Rīga 200km attālumā. Starpcitu, tajā pašā dienā pasūtīju preci no Ķīnas, pat ātrāk piegādāja. Zvanīju katru nedēļu, neko neviens nejēdz atbildēt, tikai tik vien kā lai gaidu. Nekad vairs nesūtīšu no šī interneta veikala.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes