Santehnikas paradīze. com - Slikts serviss
Pasūtot preci esiet gatavi gaidīt stipri ilgāk nekā 2..3 nedēļas. Esiet gatavi saņemt tukšus solījumus par iespējamo piegādes dienu. Neprofesionāla pieeja, amatieriska attieksme pret klientu, nespēja nosaukt konkrētu dienu, kad prece varētu būt Latvijā. Tirdzniecības pārstāvis Viesturs V. atbildēs "kaut ko" uz Jūsu epastu vai telefona zvanu, bet konkrētu atbildi Jūs nesaņemsiet pavisam noteikti. Mans ieteikums - labāk samaksāt nedaudz vairāk, bet doties pie cita pārdevēja.
Ecolines - Nožēlojams serviss, kavēšana
29.aprīlī plkst.10.50 bija jāizbrauc autobusam no Rīgas uz Viļaku. Autobuss ieradās 12.10. Ecolines info tālruni nevar ne sazvanīt, ne kāds uzskata par nepieciešamu painformēt pasažierus, kāpēc autobuss kavē par pusotru stundu. Uz jautājumu, cikos tad galu galā tiksim galamērķī Ecolines pārstāvis (šoferis) augstprātīgi atbild - šodien. Ja autobuss salūza, vai tiešām nevar atsūtīt citu vietā, lai pasažieriem pusotru stundu nav jāgaida? Nožēlojama attieksme pret klientiem un savu servisu kopumā.
Directmarketing Ou - Traucē ar zvaniem
Vienreiz pasūtīju dekoratīvas, apzeltītas monētas kā dāvanu. Kvalitāte izrādījās nožēlojama. Turpmāk neko neesmu sūtījis un netaisos. Man nepārtraukti zvana un piedāvā kārtējo, vienreizējo "jubilejas šedevru". Skaidri un gaiši, neskaitāmas reizes, esmu teicis lai pātrauc man zvanīt. Esmu rakstījis e-pastus, nekāda rezultāta. Bezkaunībai nav robežu.
Forevers SIA - Pārtikas produktu derīguma termiņu neievērošana
27.04.2024 es apmeklēju Andreja Saharova iela 30,TC AUGUSTS veikals Fovers. Vēlējos iegādāties preces, bet diemžēl tur atrodoties neatradu uz precēm derīguma termiņus. Pulkstenis bija jau pēc 12, pārdevējs jau varēja preces apskatīt. Kā es kā patērētājs varu būt pārliecināts, ka šim produktam nav beidzies derīguma termiņš? Paldies Jūsu bijušais klients
Tots SIA - Oficiālai neiekārto algu neizmaksā
Также попал на крючок этой фирмы договор не спешил заключать пока ждал отработал больше недели потом работа где-то пропала то им это сломалась, то это надо сделать надоело ждать нужна работа серьезная, деньги не выплатили кормят обещаниями «завтра позвоню» а потом заблокировали номер грубо говоря эта фирма оставила мою семью с 5 детьми без денег
Akategorija.lv - Krapan slikts serviss
A kategorija motoskola pilnígi gatrām. Jauniešu pāris kuri uz dargajām braukāanān grib ātri sapelnīt naudiņu. Braukšanas taisa maksimāli daudz, māca maksimāli maz. telefinu ceļ tikai tas aldis kas praktiski sanāk tikai viņš kas ir jau desmitiem gadi tendēts tikai uz to lielo braukšanu skaitu. un viņam nevienam arī nevajag ne pret vienu atskaitīties. mācīt braukt viņš nemāk. Pacik viņš viens vissu arī grib paņemt. laika viņan nav visu laiku psiho lamājas, visu llaiku muldēs jums augumā, ka...
KOOL Latvija - Koolīga apkalpošana
Jelgavas Kool, ir labākais kur esmu bijis, jaukas pārdevejās, vienmēr smaida, pozitīva attieksme, katru dienu iegriežos pēc kafijas, vienmēr piedāvā kādu labumiņu pie kafijas, no viņu piedāvājumiem neatsakos un tā arī turpināšu, Jelgava Kool, Jūs esat labākās!
Pasažieru vilciens - Pasažieru vilciens DR1A 185.2/ Slikts serviss, konduktore nelaipna un asi atbild pasažieriem
Labdien! Braucu 29.04. Dīzeļvilcienā Rīga - Valmiera dr1a 185.2 no stacijas Sigulda līdz valmierai un vēroju konduktores darbu. Šo kundzi esmu ievērojusi vairākkārt, jo viņa ir ļoooti neapmierināta un nelaipna pret pasažieriem. Piesienas, ja tā varētu teikt, pie katra kurš "nē tā" tur telefonu/biļeti, jo viņai nav ērti to noskenēt, nenopērk biļeti kasē, jo viņai ir nez kas jārēķina un tas apgrūtina viņas darbu, ceļas kājās un iet uz durvīm viņasprāt, par ātru, utt. Nedomāju, ka šādam cilvēkam būtu jāstrādā apkalpojošā sfērā. Ar cieņu, pasažiere Linda
Interflora - Atteikums pēdējā brīdī
Tika veikts pasūtījums aptuveni nedēļu pirms piegādes datuma. Tikai dienu pirms piegādes, vēlu vakarā tika atsūtīts e-pasts, ka piegāde nav iespējama. Nesaprotu, kāpēc uzņēmums piedāvā piegādi visā Latvijā, ja reāli nespēj to organizēt. Esmu ļoti vīlusies.
Baby Store - Krāpšana
Babystore.lv nodarbojas ar krāpniecību. 10.04.2024. Izdarīju pasūtījumu, kad 17.04. Jautāju par piegādi saņēmu sekojošu atbildi: labdien! Gaidījām knuīšus no piegādātāja, viņi jau šodien ienāks līdz pat šodienai pasūtījumu neesmu saņēmusi. Uz epastu un telefona zvaniem uzņēmums neatbild. Vērsīšos Ptac un aicinu to darīt ikvienu, kurš nonācis līdzīgā situācijā, lai babystore.lv krāpšana vairs neturpinātos.
BASSET - Обман Разводила
Разводила редкостная надо было снять старую траву и засыпать черноземом, работа жуть, заплатить незаплотил Зовут Нормунд
Dress to impress Riga, Юлия Самойлова - Воровка
Ведёт две страницы в инстаграме (Dress to impress Riga) и Фейсбуке (Юлия Самойлова), якобы продаёт одежду.. деньги берёт и с концами, одежду не высылает, деньги не возвращает! Воровка!
Current Auto - Krāpšana, naudas izspiešana
Paņēmu mašīnu līzingā no Current auto, sākumā viss bija labi, tagad, kad vēlējos atgriezt mašīnu…, saņēmu pirmo rēķinu, kura summa bija lielāka nekā mašīnas vērtību. Pagaidot 2 dienas, atnāk vēl viens rēķins, kur summa ir pieaugusi par 1524,21€…, rakstot uzņēmumam e-pastu, reakcijas nav…. Par iespēju maksāt pa daļām, no dāmas, ar kuru runāju pa telefonu, saņēmu tikai šādu frāzi:” Paldies, piefiksēju šo info.” Neiesaku no šīs firmas ņemt auto!
Inese Jurisa un dienas aprūpes centrs Agate zagļi - Izrāpti līdzekļi no manas vecmammas
Kādēļ izmantot manas vecmammas atmiņas traucējumus sava labuma gūšanai? Domājat, ka to neviens nepamanīs? Kļūdījāties! Es pamanīju! Krāpnieki! Vecmammai tā jau nav viegli, bet kas notika šeit? Ieguva uzticību un tad izprašņāja vēl un vēl par finansiālo stāvokli, par to kas pieder, kādas attiecības ar esošajiem ģimenēs locekļiem tas viss ir ārpus jebkuras kritikas dac agatē. Manai vecmammai ir laba sirds un viņa atdotu visu savu pēdējo, bet ko te, vajaga vēl un vēl, ar mazumiņu nepietik...
Līvu Akvaparks - Krāpšana
28.04.2024. Ar ģimeni apmeklējām Līvu Akvaparku, kurā ieturējām pusdienas bistro “Zambezy”. Diemžēl šis uzņēmums apzog ģimenes ar bērniem, pieskaitot pusdienu pasūtījumam papildus pievienotu summu. Čeks pie pusdienu apmaksas netika izsniegts, bet vēlāk, jau esot mājās, pārrēķinot pusdienu izmaksas, secinājām, ka esam pārmaksājuši apmēram 10 eiro. Palasot atsauksmes, diemžēl konstatējām, ka arī citiem apmeklētājiem bieži tiek pieskaitītas papildus summas vai arī pasūtījums apmaksai tiek...
Klondaika - Krāpšana nu jau bez nekādām robežām
Pēc 2024. Gada vairs nav vajadzības pec psihologa palīdzības lai pārvarētu atkarību, to visu lieliski dara klondaika un pārējās iestādes, tai pašā laikā lai piesaistītu klientus, viņi viņus atgrūž ar nu jau paredzamo spēles gaitu un kā jau visiem skaidrs tur nav nekāda nejaušības principa, tagad ir tādi laiki internetā ka var sakruķīt da jebko, tik neinterisanti palicis spēlēt ka vienkārši pat 5 euro negribās mest iekšā, un ja tu uzvari kadu lielaku summu, piemeram kadus 3000 tad kad iznemsi...
Latvijas dzelzceļš - Nestrādā kondicioneris
Iekāpot vilcienā nebija ar ko elpot, jo nestrādāja gaisa kondicionieris. Prasījām konduktorei atvērt logus uz ko viņa atbildēja, kā strāda kondicionieris. Visi pasažieri iekāpjot mēģināja atvērt logus, jo tiešām nepietiek skābekļa. Šausmas! Nauda uz jaunu vilcienu un “vivi” logotipu ir, bet samaksāt rēķinu par ieslēgto kondicionieri nevar! Ja kas, atvērtiem logiem maksāt nevajag. Visa dirsa ar muguru ir nosvīdusi, vajag jau mainīt kreklu, bet es joprojām braucu līdz jūrai. Paņemiet uz darbu varbūt kaut kādu petju, lai remontē jaunās električkas.
Swedbank - Pensionāres diskriminācija, Karīna Krotova
Labdien! Pilna sirds un sāpes dvēselē! Pārsteidza situācija swedbankā (28.04.2024, akropoles filiāle, Latgales iela 257) , konkrēti karīnas krotovas (ja atceros pareizi) rīcība, cik ļoti nelaipni un neprofesionāli darbinieki, kam klients nerūp un situācijai risinājumu arī nepiedāvāja, tikai to, ka nedos kodu kalkulatoru un viss. Manai mammai (83 g.) nepieciešams bija nomainīt kodu kalkulatoru, bankas darbiniece karīna krotova, ja atceros pareizi, to atteicās darīt, jo mamma nepateica, kas ir...
My fitness - Slikts serviss
Сегодня в 14ж30 ровно пришел на пробную тренеровку. Цена 3 евр (бог с ними) . С намерением купить абонемент. Очень хотел в туалет. На ресепшене стояла табличка - буду в 14: 35. Мадам пришла в 14: 40. Я начал обьяснять суть дела, она начала болтать с клиентом о цвете волос. Я вернул ее к делу, сказал, что очень хочу еще в туалет. Она взяла мой документ. Из-за турникета появился мужчина в зеленой робе (какой то рабочий) и начал говорить, что она кго выпустила и т. Д. Я ждал еще неск минут, пока...
Fedix SIA - Krāpšana
Sveicināti, tāda problēma, strādāju bolt piegāde, obligāti vajadzēja, jebkurā auto darbam, ss.com atradu sludinājumu opel corsa 600 euro, pirmā iemaksa 200 euro, labi sazinājos, jau pie 200 euro bijuši vēl 100 par reģistrāciju, paņēmu auto, samaksājis 300 euro, pārējo, pēc maksājuma grāfika, pie 500 euro, 2 dienu laikā salūzis eļļas spiediena daciks, labi tas sīkums, nomainīju, pēc tam paskatījos uz siksnu, tūlīt jau būs noplēsis ies, nomainījis, vēl 100 euro, tas jau nekas, bet kad gribēju...