www.sudzibas.lv Ossov Sliktas kvalitātes produkts, slikts serviss, krāpšana

Ossov SIA - Sliktas kvalitātes produkts, slikts serviss, krāpšana

Iegādājoties bērnam matraci, pēc 4 mēnešu lietošanas, sēžas daļā parādijās arvien lielāks deformējums.
Garantijas remonts tika atteikts, jo tas neesot ražošanas defekts.
Remonta izmaksas ir pielīdzināmas jauna matrača iegādei, tāpēc atteicos.
Paņemot matraci uz ossov itkā veikto ekspertīzi, neviens mani nebrīdināja, ka atpakaļ nogāde ir maksas.
Sarakstē atrunājām, ka atpakaļ tiks piegādāts bez maksas, tomēr pārstāvis pamanijās izspiest no 12. Gadus veca bērna piegādes izmaksas + čeks netika izsniegts un nauda veiksmīgi nonāca ossov piegādes pārstāvja kabatā.
Ossov piegādes pārstāvis nebija spējīgs komunicēt valsts valodā.
Noteikti neiesaku iegādāties ossov produkciju!

04.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (2)

Dusmīgais Ainārs 05.08.2023

Kāds sakars pieminēt bērnu ? Kurjers no viņa personiski naudu pieprasīja ? Vai bērns atbild par jūsu ģimenes budžetu ?

A Armands 06.08.2023

Tur jau tā lieta, ka kurjers no bērna pieprasīja naudu, lai gan vajadzēja tikai atvest un atstāt matraci.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes