Ossov - slikts serviss
Ienākot veikalā tāda sajūta, it kā esmu ienākusi kādā muzejā - ne parunā, ne piedāvā, pat nepaskatās, tad jautājums, vai tā ir izstāde vai tirdzniecība? Meitenei bija grūti pakustēties līdz gultai, kuru vēlos iegādāties. Nebūtu gulta tā iepatikusies, neatskatīdamies aizietu, jo klientu apkalpošana ļoti slikta. Kad nu gultu iegādājos, izrādās, ka pašai vien jāstiepj pa trepēm lejā. Kā var taisīt mēbeļu veikalu otrajā stāvā un nepiedāvāt mēbeles nonest lejā. Pretīgi arī tas, kad pateicu, ka nav man neviena, kas varētu nonest gultu, bet pārdevēja bola acis un uzskata to par manu problēmu, kaut gan, lejā stāvēja preču piegādātājs (varēja redzēt, ka šim veikalam). Nepatīkami, ka sūdaina attieksme pret klientiem.
Komentāri (1)
Pilnībā piekritu! Issov matrači ļoti nekvalitatīvi. Pēc 7 mēnešu lietošanas Issov matraču atsperes deformējas un Ossiv matracis zaudē jebkādas tā funkcionālās īpašības. Diemžēl, Issov kompānijas vadība nerisana problēmas un nav iespējams pat sazināties ar viņiem pa telefonu,email vai kā citādi ātri pieņemamā veidā. Issov pārdevējas piedāvā rakstīt vēstuli vai sūtīt pretenziju pa pastu. OSSOV pa pastu arī atbildes sniegšot! Atvainojiet,pats esmu jau cienījamā vecumā,bet neesmu aizkavējies post padomju laikos un lietas šādi nerisinu. Iespaids, ka klientam ātri nogrūst nekvalitatīvu preci un pēc tam lai tiek galā pats. Nekad neiepērkaties Ossov.