Ronalds Rudzītis, autoserviss Šmerļa ielā 3 - Krāpšana, slikts serviss

Krāpniecība un bezatbildība - divi vārdi kas raksturo šo tā saucamo auto servisu. 2022. gada jūlijā griežamies ar 3 problēmām: 1. Nekorekti strādāja centrālā aizslēga, 2. Uz ekrāna virs stūres parādījās dažādas kļūdas, 3. Karstajā laikā izslēdzas centrālais MMI displejs. Pirms mašīnas saņemšanas servisa saimnieks atsūtīja kaut kādu Excel tabulu ar summu 1778 eiro. Pēc tam Whatsapp uzrakstīja ka summa esot 1863 eiro. Nekādu oficiālo kopējo kvītu tā arī nesaņemam. Nekādu kvīti par ir ka jauno akumulatoru arī. Par dažādo pakalpojumu cenām bija pārsteigts pat oficiālā dīlera serviss… Bet ne par to stāsts. Nebūtu jau nekādu pretenziju, ja darbs tiešām būtu godīgi padarīts. Pats servisa saimnieks mašīnas atdošanas brīdī paziņoja, ka nezināmo iemeslu dēļ mašīna sāka slāpēt. Tā arī pateica, ka pabraukājiet un varbūt pāries, norakstot visu uz to, ka mašīna ir ka bija slīkonis. Mašīna pieder sievai, viņa šajos jautājumos īsti nesaprot un pieņēma mašīnu kāda tā bija. Un tad sākas. Mašīna slāpēja regulāri, vairākas reizes brauca mājas ar evakuatoru. Vienu brīdi tas viss apnika un mašīnu vienkārši atstājam garāžā, paldies Dievam bija citi varianti ar ko braukt. Tā mašīna arī nostāvēja līdz janvārim. Pieņemu lēmumu mašīnu tomēr sakārtot, pielādēju akumulatori, iedarbināju dzinēju, pēc pusstundas atkal noslāpa. Uzrakstījām atsauksmi par autoservisa darba kvalitāti, ar mums uzreiz sazinājās servisa saimnieks un apsolīja visu salabot un paziņoja ka paši atbrauks pakaļ mašīnai. Solīja atzvanīt 4 dienu laikā. Protams, tā arī ne atzvanīja) Ja kas, tad visa komunikācija ar šo kungu notika Whatsapp un ir saglabāta. Katru savu vārdu varu apstiprināt ar skrinšotiem no Whatsapp mesendžera. Tad aizbraucam uz citu servisu, kur slāpēšanas problēmu veiksmīgi atrisināja! Bet tas arī nav viss. MMI displejs karstajā laikā joprojām izslēdzas. Atkal sazinājāmies ar servisa īpašnieku ar prasību atgriezt naudu par nekvalitatīvi paveikto darbu. Protams bez rezultātiem. PTAC palīdzēt nevar, jo neeksistē nekādi dokumentālie pierādījumi un oficiālie kvīti par paveikto (nepaveikto) darbu. Paldies Dievam, mēs dzīvojam tiesiskajā valstī un ir citas iestādes, kas var šo problēmu atrisināt, lai necieš ne klientu, ne valsts intereses. Visiem sirsnīgi iesaku vienmēr pieprasīt oficiālus papīrus par padarīto darbu ar uzņēmuma rekvizītiem un zīmogiem, ka arī visus kvītis. Un, protams, neiesaku griezties šajā tā saucamā autoservisā. Pielikumā rēķins par padarītiem darbiem un summa, ko pieprasīja īpašnieks caur Whatsapp. Tur arī reakcija uz to, ka mašīna regulāri izslēdzas - “pabrauc un ziņo”… viss kas ir jāzina par šo autoservisu.

L

Komentāri (6)

Man, savukārt, ar šo pašu servisu Šmerļa ielā 3 ir bijusi laba pieredze. Saremontētas divas mašīnas un katrs bojājums tika skaidri aprakstīts un izskaidrots. Gan servisa saimnieks, gan citi darbinieki bija atsaucīgi un laipni. Varu ieteikt tur droši griezties un mēģināt atrisināt pārpratumu sarunu ceļā.

Mana pieeja šajās lietās ir - ja sarēķinātā summa liekas par dārgu - palūgt atlaidi vai arī konsultēties citos servisos un remontēties tur, kur ir lētāk. :)

L l_malina_a 18.04.2023

Liels prieks par Jūsu veiksmīgu sadarbību ar šo servisu. Runa nav par cenu, runa par nekvalitatīvi veiktu remontu un par jaunu problēmu parādīšanos pēc šī servisa darba.
Paldies par ieteikumu, ja cilvēks nevar atbildēt uz jautājumu par vecām detaļām utt, jauno detaļu iegādi un to čeku, kādā veidā veidojas tāme un kāpēc samaksāta summa atšķiras no tāmē rakstītas, par ko šeit runāt tālāk, ja savu vainu viņš neatzīst?
Īsti jau apnika diskutēt par šo cilvēku un servisu, lieta nodota tālāk, lai šo jautājumu risinātu atbilstošas personas un instances.

L l_malina_a 18.04.2023

P.s. Manam kolēģim, kurš arī ieteica šo servisu, arī paveicas, tikai dēļ tā atbraucam uz šo servisu remontēt mašīnu. Mūsu gadījumā bija labāk atstāt mašīnu bez remonta, nekā 9 mēnešu laikā mocīties ar visādām problēmām.

M Marlo Locman 06.05.2023

Mana pieredze ar Ronalda servisu bija ļoti intersanta. Pirmo reizi grozos ar dzinēja jaudas trūkumu, pēc pāris dienām problēmu atrada,auto kļuva dinamiskāks.Papildus tam izskanēja pāris “profesionāli” komentāri par šo-to būtu jāpielabo.Piedāvāja nomainīt kaudzi ar detaļām, par kosmoss cenām.Otro reizi griezos ar lambada zondes kļūdas uz paneļa, mašīna slāpa nost un knapi brauca.Mani paņēma jau nakošajā dienā, pagāja pāris dienas un nolēmu zvanīt lai noskaidrotu roblēmu. Uz maniem zvaniem un whatsup ziņām neatbildēja,pagaja vel pāris dienas un beidzot atzvanīja Rolands. Pēc teiktā sapratu pēc nedēļas ko mašīna atradās servisā , iedarbināta tika pirmo reizi. Pēc jautājuma kas mašīnai kaiš, konkrētu atbildi nesaņēmu, piedāvāja nomainīt spoles un vel kaudzi ar detaļām. Sapratu ka čalis reāli cenšas bāzt makaronus ausīs. Secinājums - čalis reāls krāpnieks!

A AutoservissAutoserviss 17.05.2023

Draudziņ,
Nedaudz atsvaidzināšu Tavu atmiņu.
Auto atdošanas brīdī Tu pats personīgi biji klāt kā arī veici apmaksu par saskaņotiem darbiem un mēs katru pozīciju smalki izrunājām. Auto pēkšņais noslāpšanas defekts jums arī tika skaidrots gan pirms auto atdošanas gan arī atdošanas brīdī. Pec auto pēkšņas noslāpšanas vairāku dienu garumā auto tika testēts un problēma atkārtoti neparādījās, lidz ar to tika piezvanīts un paskaidrota situacija . Neuzskatījām, ka papildus būtu jāremontē ja mašīna strādā. Jusu auto vadības bloki, vadi, konektori ir ilgstoši bijuši zem ūdens un mitrumā, un arī par to jums visa info tika nosūtīta. Saņēmāt arī kļūdas no diagnostikas un dzīvo datu rādījumus video formātā. Mans pienākums ir jūs informēt nevis iemācīt kā strādā auto mehānismi.

Jums visa informācija par remonta gaitu un veicamajiem darbiem mēneša garumā tika sūtīta gan rakstiski, gan foto, gan video, gan audio ziņas, gan arī sazvanoties telefoniski.

Pašā sākumā ieradies servisā ar tekstu, ka jau apnicis dzīvot dažādos autoservisos kuri nevar atrisināt problēmas jūsu autiņam, kā arī nevarat savu kundzi pierunāt auto pārdot.

Salabojām jūsu auto problēmas par 95%,novērsām strāvas patēriņu, novērsām problēmas ar visām kļūdām panelī ABS, SRS, sataisījām jums CAN līnijas parrāvumus(šaubos, ka jūs saprotat par ko runāju) kā arī samainījām citas mehāniskās lietas ārpus jūsu nosauktajām problēmām iepriekš saskaņojot darbus.
Serviss nevar uzņemties atbildību par to, ka nevarat gada laikā ierasties atkārtoti uz servisu lai atrisinātu pēdējās nianses ar elektrības problēmām.
Ņemiet lūdzu vērā , ka ūdens un elektronika nav savienojamas lietas.

Kā arī jums tika skaidrots, vairākkārt, gan pirms remonta gan pēc remonta, ka problēmas kādas ir jūsu mašīnai nav vienkārši atrisināmas taču darīsim ko varēsim un garantēt neko nevarēsim.
Par cenu - Mes neesam lētākais autoserviss un arī nekad nebūsim taču līdz dilercentra cenām mums vēl tālu.

Pec nepilna gada kopš atdevu jums auto saņemu no jums bildi whatsapp sniegotā ziemā, kur mašīnai norauts priekšējais bampers ar tekstu, ka šāda mašīna tika saņemta no servisa.
Vairākas reizes gada laikā zvanījāt, ka mašīna tiek evakuēta no viena servisa uz otru un neviens nevarot atrast problēmu, taču vairākkārt aicinot atbraukt lidz servim pie mums jūs tā arī neatbraucāt. Visu vainu novēlāt uz mūsu darbu.

Tam visam klāt jūs pieprasat veco aķīti un pārējās daļas kad pagājis jau gads - mēs nevaram mūžīgi uzglabāt katra auto vecās detaļas. Tās tiek utilizētas regulāri un tādas lietas jāprasa uzreiz kad saņemat auto.

Skaidroju jums, ka pēkšņā auto noslāpšana varētu būt saistīta ar pašdarinātiem vadiem kuri likti pa taisno pie degvielas sūkņa bākā kurus mēs demontējām kopā ar citiem pašdarinātiem vadiem "pa taisno" lai atrisinātu citas problēmas. Nemitīgi atkārtoju, ka lai auto spētu pareizi strādāt sistēmas jāatgriež oriģinālā izpildījumā nevis defektus risināt uzstādot paštaisītus vadus.

Piedāvāju jums problēmu atrisināt, kā arī aizbraukt pakaļ automašīnai - jūs nepiekrītāt.

Tā vietā lai gada laikā ierastos servisā un atrisinātu situāciju, ņemot vērā, ka katru dienu atrodaties 3km attālumā no servisa , jūs izvēlējāties ar zvaniem, sms un dažādiem paņēmieniem (tai skaitā draudot, bļaustoties, lamājoties ) no manis pieprasīt atpakaļ naudu pilnā apmērā pēc gada, bet pamatot kādēļ būtu jāatgriež nauda par akumulatoru, zobsiksnas maiņu, rullīšiem, siksnu, ģeneratora remontu, jauniem miglas lukturiem, utt jūs nevarējāt. Spējat tikai atbildēt lai rēķinos ar sekām. Turklāt vēl pieprasījāt naudu ko esiet samaksājuši citos servisos un par evakuatoru.

Brīdī kad sapratu, ka nespēšu ar jums nekādā veidā vienoties un atrisināt konfliktu, es jums piedāvāju atgriezt naudu par elektrosistēmas remontu bet jūs izvēlējāties nobloķēt manu kontaktu un veikt ierakstus interneta vidē arī caur citiem cilvēku profiliem kuri nemaz servisā pie manis nav bijuši izsakot apmelojošus tekstus.

Man ir saprotama jūsu neapmierinātība taču mēģini mazliet vairāk izprast situāciju!

Zinot kā esiet rikojušies un izteikušies tomēr nolēmu neminēt šeit ne jūsu abu vārdus uzvārdus, ne darba vietas ne arī jebkādu citu privātu informāciju.

Sarežģītās situācijās vienmēr aicinam ierasties atkārtoti. Ieelpo - izelpo un sāciet beidzot adekvāti izturēties. Esi vecis un beidzot ierodies servisā aci pret aci ko gada laikā neesi saņēmies izdarīt.
Visām klāt jūs griežaties dažādās valsts iestādēs kaut arī remonts ir reģistrēts valsts ieņēmumu dienastā un tika veikts oficiāli.

Es ticu , ka spēsim rast kopsaucēju. :)

Šis ir mans vienīgais komentārs attiecībā uz šo situāciju. Veiksmīti jums :)

L l_malina_a 17.05.2023

Jūs varat turpināt grozīt šo situāciju sava labā cik Jums vēlas, sen jau viss ir skaidrs. To ko Jūs mēģināt šeit izgudrot jau sen ir apnicis. Veiksmi darbā, kopsaucēju meklēsim citur.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes