Frizieru Serviss - Ļoti labs personāls un pretimnākšana

Ļoti labs personāls un pretimnākšana Ļoti labs atsaucīgs personāls, jo ir iespēja iegādāties uz pasūtīju vajadzīgas matu krāsas. Pilsēta ir mazā un ir ļoti grūti sameklēt Matrix matu krāsas, kurus es varēju šajā veikalā iegādāties uz pasūtījumu. Viss bija pasūtīts. Kad krāsas bija veikalā ar manīm ātri sazinājās un es tos varēju iegādāties. Paldies par labu un ātru apkalpošanu.

Smart Serviss - slikts serviss, maina savu viedokli

slikts serviss, maina savu viedokli Iegādājāmies telefonu Smart servisā Origo. Telefons Blackwiev, trieciena un mitruma izturīgais. Pēc ieteikuma iegādājāmies arī papildus garantiju, jo minēja, ka telefonam nav paredzētas redzerves daļas, bet pat garantijas ietvaros, ja būs problēmas tiks nomainīts. Pēc trīs mēnešu lietošanas ekrāns vnk vairs nebija ieslēdzams - melna bilde. Nodevām servisam Smart serviss Spice, kur bija norādes ka ir vizuālie defekti (lietojis tomēr bērns), bet sists nebija. Papildus nebija iespējams izņemt arī...

Transporta un Sakaru Institūts - Studiju kvalitāte

Studiju kvalitāte Uzņemšanas laikā viss ir skaisti, sarunas latviešu valodā, solījumi un mārketings. Tev zvanīs, rakstīs, atgādinās par pieteikumu, palīdzēs, informēs. Tiklīdz līgums ir parakstīts un nauda iemaksāta, sākas cits stāsts. Izrādas ka puse pasniedzēju nemāk normāli runāt latviešu un par angļu valodā. Tas pats ar darbiniekiem - visur skan krievu valodā. Ja ir vēlme studēt latviešu valodā, tad jāmeklē citu augstskolu. Ausis asiņos no tā, kā pasniedzēji runās. Dzirdēju no draugiem, ka ar angļu valodu...

K kadril 6 st atpakaļ
Komentāri 0 Izglītība

Rīgas Satiksme - Autobusu kavējumi

Autobusu kavējumi Es protams visādas var būt situācijas, bet nevis katru dienu no abām pusēmDaugavgrīva Ziepniekkalns, Ziepniekkalns Daugavgrīva katru dienu neatkarīgi no laika 56 autobuss kavē mana gadījumā šobrīd autobuss kavē 20 minūtes es gaidu autobusu dz stacija turība un katru dienu kad man vajag doties uz kaut kurieni ar 56 autobusu tas nepārtraukti kavē dēļ kā es kavēju tālākos plānus. Pēc laika sastrēgumu nav bet autobuss kavē un vēl pie tam galapunktā ziepniekkalns vienkārši ilgāku laiku stāv, e...

Bite - Krāpšana

Krāpšana Neiesaku šo uzņēmumu, klientu apkalpošana uz kvalitāte sakariem slikta, klientu apkalpošana zemākā līmenī, un notiek klientu krāpšana. Palielinot Cenas netiks sūtīta informācija ne uz epastu ne sms, izrādās ka pēc viņu uzskatiem ir obligāti jāizmanto portāls mana. Bite un jāmeklē tur informācija, rēķinus un savas reklāmās sūta visur, bet cenu pieaugumu pa kluso slēpj. Un ja klients nepaspēj iepazīsties ar izmaiņām, viņi automātiski pagarina līgumu, un ja grib atteikties sakarā ar cenu maiņu, pieprasa līgumsodu.

R RutaTtt 10 st atpakaļ
Komentāri 2 Mobilie operatori

My fitness - Беспредел

Беспредел Занимался с другом, который куда более опытен в тренировочных делах, вся его жизнь - спорт. Он мне активно помогал с тренировками. Внезапно зал объявил, что он - мой тренер, и анулировал его абонемент. Отвратительно. Это есть на сайте (и то, там ни слова про помощь, а только про коммерческие услуги тренера) , но при подписании договора ничего это не показывают, стало быть, всё написанное на сайте находится вне ведома клиента, и может быть использовано для манипуляций. Если планируете сами с...

KOOL Latvija - Labākais serviss

Labākais serviss Sveiki, šodien pa ilgiem laikiem iebraucu Kool Jelgava, liels prieks par šādu apkalpošanu, smaidīgām un pozitīvām pārdevējām. Prieks par piedāvājumiem. Patīkami bija redzēt smaidīgas pārdevējas, Turpmāk braušu Tikai pie Jums Jelgava Kool tā turpināt:)))

Kobrus.lv - Krāpšana

Pasūtīju lina bikses. Atnāca ļoti sliktā kvalitātē. Audums plāns, caurspīdīgs. Vispār neatbilst norādītajam izmēram, vēl pie tam vienas krietni mazākas par otrām, lai gan abas bikses tika pasūtītas viena izmēra un uz iepakojuma arī norādīts, ka Abs ir s izmērs. Vienīgais, kas atbilst norādītajai preces informācijai ir krāsa. Jau otro dienu sūtu e-pastu par atgriešanas noformēšanu, nav ne kādas atbildes.

A A_Inga 12 st atpakaļ
Komentāri 1 Apģērbs

Joker.lv - Обман

Прекратите снабжать данное казино своими деньгами. Тогда возможно они закроются. Данная компания легальное воровство ваших денежных средс. Ни в один из дней радномных не было никакой отдачи. Служба поддержки сидять настоящии дауны которые внятно ответить на поставленный вопрос не могут.

AtrisinātaBaby Store - Krāpniecība, svešu līdzekļu piesavināšanās

Krāpniecība, svešu līdzekļu piesavināšanās 22.04.2024. Veicu pirkumu babystore.lv interneta veikalā (pasūtījuma nr. 337261) . Tajā pašā dienā saņēmu no uzņēmuma automātisko e-pastu, ka pasūtījums ir saņemts un tuvākajā laikā tas tiks apstrādāts. Tā bija pirmā un pēdējā ziņa no uzņēmuma. 20 dienu laikā nav saņemts ne izsekošanas numurs, ne jebkāda cita informācija par pasūtījuma statusu. Uz e-pastiem un zvaniem neviens neatbild. Ar to viss ir pateikts par šo kakta kantori. Iesniegums Ptac un valsts policijā par krāpšanu procesā.

Cata - Nepieklājība

Nepieklājība 10.05. Plkst. 7: 40 iekāpu Jūdažu - Siguldas autobusā, kurā uzrādīju 2. Grupas apliecību, par ko braukšanas maksa ir 0,00 eiro. Kārtējo reizi catas šoferis (autobusa nr. Lt5759) visiem pasažieriem paziņo, ka apliecība jārāda tā, lai labi to saredzētu un izstiepa roku ar manu apliecību augšā tuvu spogulim, lai visi pasažieri redzētu, ka braucu, izmantojot apliecību, un pēc tam vēl svētīja par apliecības nepareizu rādīšanu tā, lai visi dzirdētu. Skumji, ka nekas nemainās. Cata nereaģē. Šoferi turpina ņirgāties par cilvēkiem, kuriem ir i un ii grupas apliecības.

V vv1010 18 st atpakaļ
Komentāri 1 Kafejnīcas, bāri

Powersport - Viss beidzās labi

Viss beidzās labi Prece atnāca, bija jāgaida 8 nedēļas. Ļoti mulsināja visi komentāri, bet viss izdevās. Rakstīju uz Lietuvas ofisu, uzreiz bija atbildes, varēju zvanīt vai rakstīt whatsapā jebkurā laikā. Skaidroja, ka prece reti tiek pasūtīta, tāpēc ražotāji to izgatavo, tam vajadzīgs laiks. Iespējams, ne vienmēr vajag ticēt visiem komentāriem. Iespējams, man paveicās, jo rakstīju katru nedēļu.

Circle K - Slikta serviss

Slikta serviss Jau kuro nedēļas nogali nevar normālo samaksāt par degvielu skaidrā naudā veikalā. Veikals pilns, Rindas garas cilvēki gaida uz pasūtīto ēdienu. Fast food restorāns vai degvielas stacija? Darbinieki laipni, bet izskatās pārguruši. Vadībai liekas šis okey? Ar kuru galu jūs domājat? Ēdienu sortiments lielāks nekā nekā hesburger. Ck Vadībai Fuij! Attopās!

Swedbank - Kasko apdrošināšana

Kasko apdrošināšana Notiekot nelaimei uz ceļa ieguvu mašīnai bojājumus uz stikla un mašīnas priekšai, iesniedzot apdrošināšanas pieteikumu, tiek rupji atteikts nosakot kā mašīna tika pirkta ar tādiem bojājumiem, sakot kā ja tā būtu noticis būtu savādāki bojājumi. Neiesaku swedbank kasko apdrošināšanu!

Q Qwerggg 09.05.2024
Komentāri 1 Bankas

Rīgas Centrālais bazārs - Slikts paviljonu izskats

Tātad, braucot garām tramvajā un ejot, piestājot iepirkties. Pievērsu uzmanību to paviljonu izskatam, kuriem nepieciešams remonts un valsts dotācijas 1925. Gadā celto vēsturisko ēku restaurācijai. Tie ir daudz kalpojuši pilsētai kā tirdzniecības vietas un no ārpuses tiem vajadzētu izskatīties pieklājīgi, jo atrodas netālu no Latvijas galvaspilsētas Vecpilsētas.

09.05.2024
Komentāri 0 Namsaimnieki

Dienvidkurzemes Bāriņtiesa - Nedara savu darbu pienācīgi

Dienvidkurzemes novada bāriņtiesas pretlikumīgās darbības. Nesagaidot dienestu ārstu psihologu slēdzienu jau cilvēku noraksta un liek darīt prettiesiskās darbības kas nemaz nav nepieciešamās komunikācijās trūkums vai negribēšana? Nemācēšana varbūt? Jo biju domājis par bāriņtiesu labākas domas kas pieņems pozitīvu izvērtējot apstākļus pieņems atbilstošu lēmumu nevis cilvēku sutis kaut kur pie kautka vai to vajag vai nevajag. Protams nerunāju ka visa bāriņtiesās darbinieki ir Latvija ir tādi bet...

Mobilly - Krāpšana

Krāpšana Šis ir "Super pakalpojumu" sniedzējs. Vēl stulbākus krāpniekus neesmu sastapis. Nu jau 10,00 eur ir noņēmuši par to ka aplikācija ir viņiem, bet tev nekādas teikšanas par to nav. Naudu noņem, pakalpojums nav sniegts. Shēma atstrādāta kopā ar mobilajiem operatoriem. Manā gadījumā bite. Runa ir par Jūrmalas caurlaidi. Uzņēmuma transports pēkšņi tiek nomaksāts no mobilā telefona pakalpojuma sniedzēja konta. Uzzvanot un mēģinot atrisināt radušos problēmu, tu nokļūsti greizo spoguļu karaļvalstī...

ē Ēriks 09.05.2024
Komentāri 0 Pakalpojumi

KFC - Slikts serviss

Slikts serviss Jau kādas 15min nevar uztaisīt pasūtījumu, darbinieki vazājas apkārt, kartupeļos nepievieno sāli.

CSDD - Tehniskais departaments = 0

Tehniskais departaments = 0 Kārtējo reizi pārliecinos, ka CSDD šajā valstī veic valsts kases papildināšanas funkciju un tam ar drošību uz ceļiem ir ļoti mazs sakars. Kāda velna pēc, es uz sava motocikla varu likt kautkāda cita moto lampas pat uz paštaisītiem stiprinājumiem, un tā pat neskaitoties pārbūve, bet oriģinālajam lukturim mainīt reflektorus no kreisās puses vadības uz labo ir aizliegts? Sagadījies ir tā ka man izrādās ir "britu" lampa, bet CSDD tik "kladzina" meklē oriģinālo, kura der braukšanai Eiropā vai liec...

Zelta Zivtiņa - Обман с тарифом новой сим карты

Обман с тарифом новой сим карты Купила новую сим карту за 1.49 отправила start на 1616, пришло смс, что до 12 мая у меня подключён безлимитный тариф, но, сегодня (9 мая) с утра интернет уже не работал и остались лишь 10 минут разговора, как и обычно в конце тарифа. Очень плохо!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes