DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

38%
Sūdzības
496
Atrisinātas
105
Ar atbildēm
520
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Iesaiņojuma bojajums.

Iesaiņojuma bojajums. Labdien! Vakardien 17.05.2019 13: 50 no Dpd kurjera saņēmām savu sūtījumu briesmīgā stāvoklī. Kārba bija deformēta un no viena stūra pat saplēsts gabals. Tāda sajūta ka to kāds atvēra. Kurjers no savas puses vispār neko negribēja atbildēt un pēc iespējas ātrāk aizbrauca, sākot ka visus jautājumus jāuzdod Dpd Ofisā viņš neko nerisina. Tā rezultātā sūtījums tika bojāts un iekšā bija dārga aparatūra - jaudas pastiprinātājs. Darbspējas darba stāvoklī, bet ar redzamiem bojājumiem. Pēc Dpd paziņojumā...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pirmo reizi paku nepiegadāja, jo tur nebija noradīts telefona numurs - pazvanīju, viss ok atstāju savu tel. Numuru un bija sarunāts kā paku nogadās nākamajā dienā. Nākamajā diena nepiegadāja. Ir ok, gaidām talāk, viss var gadīties.. Sekoju trackingam, pamodos agri no rīta, paka bija nodota kurjeram, aizgaju atvert durvju ar kodu, jā kas lai varētu 100 % tikt iekšā daudzstāvu majā. Viss beidzas ar to kā kurjers pat nepazvanīja, trackinga rakstīts kā bija nepieciešams durvju kods un info centra...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien ar Dpd saņēmu preci, kas tiek ņemta uz līzingu. Vai tiešām preces saņemšanas brīdī nav atļauts pārlasīt līzinga kompānijas sastādīto līgumu, lai pārliecinātos, ka ar līguma punktiem viss ir kārtībā? Dpd kurjers apgalvoja pretēji, un, pamatojoties uz citu klientu gaidīšanu, apgalvoja, ka līgums jāparakstos bez lasīšanas!

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pirmo reizi saskaros ar dpd uzņēmumu un jau spriežu par to ka klientu apkalpošanas serviss ir ļoti zems! 15.03.19 no 1a.lv pasūtīju televizoru. 14.03.19 man atnāca sms ka no plks 18: 00-19: 00 saņemšu savu paciņu! Tāpēc atprasījos no savas darba vietas lai ātrāk tiktu mājās! Esot mājās, kurjers zvana un saka ka pēc 15 min būs un piebilst ka man ir nepieciešama pases kopija! Biju izbrīnīta jo nekur iepriekš man netika rakstīts ka man būs tāda nepieciešama. Sarunāju ar kurjeru ka šo 15 min laikā...

DPD - Плохой сервис.Обман.

Плохой сервис.Обман. Уже несколько лет без проблем заказываю в германии корм для своих животных. Имею постоянную регистрацию в интернет-магазин, где указан адрес доставки с телефоном. Вот и сегодня жду свой заказ, периодически заглядываю на свой э-майл и на сайт службы доставки dpd. Вижу, что заказ передан курьеру. Сижу жду. Опять захожу в dpd и вижу, что курьер не смог доставить заказ т. К. Не смог зайти в подъезд а в заказе не указан код. Но у нас нет кода, вход свободный. А это значит, что курьер занимается...

DPD Latvija - Krāpšana, slikts serviss.

Krāpšana, slikts serviss. Pirms Ziemassvētkiem 16. decembrī nodevu paciņu SIA “DPD Latvija” Pickup punktā kurbada ielā 8, Rīgā. Saskaņā ar mājaslapā pieejamo informāciju paciņa bija jāpiegādā adresātam Vācijā 3-5 darba dienu laikā. Par sūtīšanu biju veicis priekšapmaksu un nodevu paku pickup punktā uzrādot 2d svītru kodu. Paku pieņēma, noskenēja 2d kodu un nākamajā dienā mēģinot izsekot paciņu uzrādījās, ka paciņa no pickup punkta ir saņemta. Ieejot meklētājā pēc nedēļas nebija redzama nekāda kustība, ka paciņa pat...

DPD - Sadarbība

Sadarbība Тоже столкнулась с плохим сервисом дпд.. Нужно было заказать и прислать посылку (большую) поэтому доставка тоже стоила бы не плохо, около 100 евро... По э-почте связалась с консультантом (лаура тренце) .. Посылка так как большая надо было заполнить форму как юридическое лицо (хотя таким не являюсь) поэтому у меня возникли вопросы как ее заполнить у меня нет фирмы, номеров там разных и эта сотрудница на меня просто забила и пропала.. Вот такой неудачный первый опыт с этой фирмой...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikts serviss, ievieto ne īstajos pakomātos, aizbildinās, ka neesot vieta. Vienreiz nepaziņoja, ka vispār ir piegādāts, otrajā reizē aizveda arī uz citu pasta staciju, kurai nav "draudzīgs" darba laiks. Kā arī svētdien plkst.7.03 saņēmu sms, par to ka divu darba dienu laikā jāizņem. Noteikti neizvēlēšos vairāk šo piegādes veidu!

DPD - Problēmas ar preces saņemšanu

Problēmas ar preces saņemšanu Šodien bija nepatīkama pieredze ar šo uzņēmumu. Pasūtīju elektroniku ar piegādi uz mājām. Tad nu piektdienā man atsūta sms ar piegādes laiku, kurš ir pēc dažām stundām. Secināju, ka nevaru būt tik ātri mājās un vēlējos mainīt laiku. Izrādās piegādes laiku mainīt viņi nevar. Var tikai datumu mainīt. Brīvdienās preces netiek piegādātas, tātad jāgaida vēl 3 dienas līdz saņemšu nākamo sms. Un arī tad nav iespējams saplānot laiku. Tātad jāgaida sms ar kārtējo nejauši izvēlēto laiku un jācer, ka tad...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Ужасный сервис, полное отсутствие адекватной коммуникации с клиентом. Заказывал посылку с опцией доставки на следующий день. Ничего, естественно, не пришло, по трэкингу причина указана не была, лишь только статус "неудачная доставка". Попыток связаться со мной не было. На следующий день та же история. После моего звонка было сказано, что курьер опаздывает, но сегодня всё привезёт. Хрен там плавал. Сообщение о неудачной доставке пришло под конец рабочего дня и на звонки уже отвечало голосовое сообщение. Не пользуйтесь их услугами, если хотите получить товар вовремя.

DPD - Slikts serviss. Nav piegādāts savlaicīgi, nevar sazināties.

Slikts serviss. Nav piegādāts savlaicīgi, nevar sazināties. Vakar (28.12.2018) saņēmējs nebija mājās. Ar kurjeru vienojamies piegādāt Paku Skapis TC Dole. Apsolīja piegādāt pirms dienas beigām (28.12.2018). Šodien (29.12.2018) nekas nav piegādāts, nav iespējams sazināties ar kurjeru vai nu klientu apkalpošanas dienestu (telefona līnija ir izslēgta). Pasūtījums bija ļoti svarīgs un steidzami vajadzīgs dāvanai jaunajam gadam. Jums ir vissliktākais serviss. Вчера (28.12.2008) получателя не было дома. С курьером договорились доставить в Paku Skapis TC...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Отвратительный сервис. Мало того что не доставили вовремя - списали на дверные коды, которых нет и в природе, не попытались выяснить контакты для доставки. Так еще, когда клиент сам нашел свою посылку и дал свои контакты, и пошел на встречу, и решил сам забрать посылку, за 5 минутное ожидание обхамили! Не слов! Давно такого не встречала у нас.

DPD - Nepiegādāts sūtījums

Nepiegādāts sūtījums 19.12.2018. Nodevu sūtījumu Dpd paku bodē Circle k uzpildes stacijā Juglā. 21. Decembrī nolēmu pārbaudīt, vai sūtījums ir piegādāts. Izrādījās, ka tas vēl pat nav paņemts uz piegādi. Sazvanīt kompānijas pārstāvjus nebija iespējams, tādēļ rakstīju E-pastu. Saņēmu atbildi no operatora: "labdien! Paldies par jūsu E-pasta vēstuli! Informācija ir nodota un šodien tiks nodots kurjeram. " šodien jau ir 26. Decembris un sūtījums vēl arvien "atrodas ceļā"? ! Kā tas nākas, ka, nosūtot paciņu ārpus Rīga...

DPD - Ievadot pin kodu, neatveras skapīša durvis, bet pēc laika paziņo, ka jau ir izņemta prece.

Ievadot pin kodu, neatveras skapīša durvis, bet pēc laika paziņo, ka jau ir izņemta prece. Vai vēl kādam ir gadījies tā, ka ievadot pin kodu dpd pasta stacijā, skapītis neatveras un ekrānā parādās teksts- atvainojiet, šobrīd sūtījumu nevaram izsniegt. Un , pēc laika zvanot uz klientu apkalpošanas centru, pasaka, ka šis skapītis ir atvērts un jau izņemta prece. Kā? Teica, ka pārbaudīs kameras ierakstus. Ir tāds 'gļuks' kādam vel bijis? Un kā beigusies tāda situācija?

S Sabīne Tišutina 19.12.2018
Komentāri 0

DPD - Bojajums

Bojajums Pasūtiju piegādi no Latvijas uz Vāciju Chicco Bērnu staigulim. Izsūtītājs - mana mamma, saņēmējs- Es. Pie preces pieņemšanas kurjeram tika palūgts atzīmēt, lai nekrauj virsū smagumus. Acīmredzot tas nav iespējams. Saņēmu salauztu mantu. Staigulis salauzsts divās vietās- izskatās, ka kāds pārbraucis pāri ar mašīnu vienai malai. Iepakojums - liela soma, pavirsu staigulim liels, biezs vilnas ratu maiss. DPD man atmaksāja piegādes izmaksas un piebilda, ka pašai jāatbild par neatbilstošu...

S sudibasuser 04.12.2018
Komentāri 2 Bērni

DPD - Slikts serviss, nevar piegadat.

Slikts serviss, nevar piegadat. Bija pasūtīts telefons no Tele2 mājaslapas. Vienīgā piegādes iespēja bija caur DPD. Pasūtijums bija 30.10.2018, piegādes datums 01.11.2018. 01.11.2018 es nomainiju piegādes adresi un automatiski piegāde tiek pārcelta uz nākamo darba dienu, tātad 02.11.2018. 02.11.2018 zvana no šķirošanas centra un jautā kādā laikā būs ērtak saņemt sūtijumu un nosauc VECO adresi, pēc tā, ka viņš konstatēja, ka tagad ir cita adrese, pateica ka saņemšu SMS un piegāde būs pirmdien (05.11.2018). Šodien (05.11.2018...

DPD - Sūtījums netika piegādāts

Sūtījums netika piegādāts 15.10.2018 veicu sarunu ar Tele 2 operatoru, kurš piedāvāja mainīt tarifu un caur DPD kurjeru piegādāt jauno sim karti. Vienojāmies par laiku, ko norādīt, kad būšu mājās, lai sagaidītu kurjeru. 16.10 pienāca sms, ka nākamajā dienā DPD kurjers man piegādās paku. Nu labi, viss kārtībā, domāju, ka kurjers ieradīsies laikā no 14 - 18, ko minēju operatoram. Esot darbā, 17.10. plkst. 9:15, man atnāk sms, ka šodien no 10:48-11:48 piegādās paku. Es nevarēju tikt mājās, jo strādāju ārpus Rīgas un ar...

DPD Latvija - Briesmīga apkalpošana

Briesmīga apkalpošana Nekulturāli kurjeri, kas var pat apsaukāt klientus. Laiks bija nomainīts, atbrauca, nebrīdinot, ka brauks no rīta, nevis vakara pusē, kā bija norunāts, par izteiktu pretenziju sakarā ar piegādes laiku - sadzirdēju visu ko, tikai ne atvainošanās. Man piegādāja dokumentus, gribēju visu pārbaudīt, jo tie bija svarīgi, rupjā formā bija pateikts, ka neko nedos paskatīties, viņam nav laika un vispār uz klientu viņam pietiek, un vispār lai parakstu ātrāk, viņu nekas neinteresē. Man vajadzēja...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Dpd недостаточно знать ваш адрес, чтобы доставить посылку. Подождав посылка уедет обратно отправителю. Уведомление по почте, смс? Забудьте! Классический набор оправданий - телефон, дверь с кодом, отсутствие клиента. Даже если всё это есть и вы весь день дома. Даже latvijas pasts работает лучше. Время доставки переносится несмотря на договоренное.

DPD - Paka no 220.lv netika piegadata

Paka no 220.lv netika piegadata Esmu loti neapmierināts. Pasūtiju jaku no 220.lv internetveikala. Plānotā piegāde šodien 14.09.18. Gaidu gaidu un nav. Neatsūta vsp info plkst. Cikos būs piegāde. Zvanu un atbild ka paka nez kapēc ir valmieras terminālā vēl, šodien diez vai būšot piegāde. Esmu loti neapmierināts, jo rėkinos ar izpildes laiku un datumu.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes