www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Slikts serviss. Ļoti ļoti slikts serviss

Optimus Mēbeles - Slikts serviss. Ļoti ļoti slikts serviss

Nespēj piegādāt preci laicīgi, nepaziņo par to klientam, bet naudu tak prasa pilna apmērā un uz priekšu. Laiks jau bij nokavēts, zvanīja un teica ka prece būs 31.augustā(vēlākais laiks!!!). Šodien izrādās ka vai 2.septembrī vakarā vai pat 3. Piegādāt man preci, jo nevaru izņemt atteicās. Pateica tik-"pasakiet kādam pasūtījuma nr. un lai izņem" pie izņemšanas dokumentus pat neprasa!!! Nu galīgs vāks!!! Gribēju visam dzīvoklim tur mēbeles sūtīt, jo pārvācos un vajag ītin visu. Bet šajā veikala vairs negriezīšos un citiem neiesaku. Dabūsiet tik problēmas un neko nezinošus konsultantus.

M

Komentāri (5)

G Gintsh 13.09.2016

Nesaprotu kāpēc tik daudz sūdzību... Balvos apkalpošana vienkārši pa pirmo. Mēbeles kuras iegādājos piegādāja laicīgi. Tikai tas, ka vēlu vakarā, aizbildinoties, ka darba laikā nedrīkst veikt piegādes. Vispār super puiši tur strādā, malači!

V viktorijamir 26.11.2016

Персонал не слушает клиента, не выполняет договоренности! Вместо обещанной доставки в субботу, сказали получить товар можно будет только на следующей неделе!!ХОТЯ ДО ЭТОГО ОБЕЩАЛИ ЧТО В СУББОТУ КРОВАТЬ БУДЕТ!

M mikelis1 10.03.2017

Ar piegādi un bojāto detaļu apmainu ir ļoti švaki. Jau pus gadu maksāju līzingu , bet preci pilnība vēl neesmu saņēmis. Un klientu apkalpošana ļoti zema līmenī. Sākot jau ar biroju un beidzot ar pārdevejām.

Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 04.04.2017

Labdien,
Vēlos pievērst Jūsu uzmanību, ka OPTIMUS mēbeles pamatdarbība ir mēbeļu tirdzniecība. Piegādes un montāžas pakalpojumus klients ir tiesīgs izvēlēties un organizēt pēc saviem ieskatiem.
Kas attiecas uz bojāto detaļu apmaiņu, mēs izskatām un izpildām visus pieteikumus. Mūsu interesēs to paveikt pēc iespējas īsākā laika posmā. Detaļu nomaiņas termiņš puss gads mums nav fiksēts, par šo lūdzu sazinieties ar mums uz informācijas e-pastu : [email protected] vai zvanot Tel.: 67885252. Mums rūp un mēs strādājam pie apkalpošanas servisa uzlabošanas. To apliecina OPTIMUS 20 gadu tirdzniecības pieredze. Diemžēl mūsu tirdzniecības apjomi neizslēdz, ka mēbeļu ražošanas procesā pieļautās nepilnības atklājas montāžas brīdi. Atkārtošos, visi gadijumi tiek izskatīti un risināti.

Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 13.04.2017

Esam rakstiski centušies sazināties ar ziņās sniedzēju, persona neiziet uz kontaktu. Kā pieredze rāda, uz reāliem gadījumiem klienti atsaucas.
Mēs cienam un respektējam mūsu klientu intereses, un aicinam ar mums sazināties zvanot uz Nr. 67885252 vai rakstot [email protected]

L lilija12 10.03.2017

Pirmkārt, tie konsultanti pasaka, to ko viņiem saka ofisā vai sniedz info, kuru zin. Tāpēc nevajag vainot cilvēkus. Detaļas nāk no citas valsts un tur darbinieks arī nav vainīgs. Pirms pirkšanas arī viss ir jāprecizē pašam. Piegādes neveic veikals, bet gan atsevišķs uzņēmums. Ja Jūs vēlaties augstāku servisu, tad attiecīgi būtu jāiet uz citu veikalu un jāpērk, bet tad nav jāsūdzas par lielām cenām.
Mani viss apmierina, ir čakars, bet kur tāda nav

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes