www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Nepieņemams serviss

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Nepieņemams serviss

Situācija notika marta mēneša otrajā pusē, domāju klusēt, bet pēc sarunas ar kolēģiem, sapratu, ka neesmu vienīgā, kam tā ir gadījies. Bija nepieciešams jauns krēsls, devos uz optimus veikalu gulbenē o. Kalpaka ielas un dzelzceļa ielas krustojumā. Veikala mani sagaidīja sieviete un uz manu "sveiki" atbildēja vai varu atgriezties pie durvīm un noslaucīt kājas, jo viņai veikals neesot jātīra. (es biju atbraukusi iekštelpu apavos, no mašīnas līdz veikala durvīm bija 2-3metri un kājas man nevarēja būt netīras, īpaši tik netīras, lai man to veikalā tādā tonī aizrādītu.) cik nopratu, sieviete veikalā bija viena, tādēļ padomu negribēju lūgt un taisnā ceļā devos izvēlēties krēslu. Krēsli atradās veikalā otrajā stāvā, kad biju nonākusi atpakaļ lejā pie pārdevējas un teicu, ka vēlos iegādāties krēslu, man ļoti augstā tonī tika pateikts, ka varēju apskatīties krēsla nosaukumu vai iegaumēt kodu, jo viņai nav pienākums iet uz otro stāvu tagad meklēt kas tas par krēslu. Līdzīgas situācijas ar šo konkrēto veikalā pārdevējas attieksmi ir gadījušās arī manām koleģēm, tādēļ neticu, ka vienkārši nebija omas, bet tā jau ir konkrēta attieksme pret klientu. Esmu regulāri iegājusi arī balvu veikalā un gulbenes veikalā pie betas, nekad neko tādu neesmu redzējusi. Pārdevēji laipni un zinoši, ar prieku palīdz.

Atbilde no Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 30.10.2018

Balstoties uz ziņu, jautājums tika izrunāts gan ar pašu darbinieci, gan laika gaitā tika aptaujāti vairāki patstāvīgie klienti.
Un jāatzīst, ka ziņas sniedzēja viedoklis krasi nesakrīt gan ar patstāvīgo pircēj viedokli, gan kolēģu sniegtiem raksturojumiem.
Iespējams radusies situācija ir kādu nelabvēlīgu sakritību radīta...

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 04.12.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

K

Komentāri (1)

K Karīnasal 20.04.2018

Sveiki. Esmu neliela biroja īpašniece Gulbenē, tā kā šis ir vienīgais veikals, kur ir iespējams redzēt un iegādāties biroja mēbeles, esmu ar šo pārdevēju saskārusies vairākkārt (ja runa ir par nelaipno gaišmataino sievieti 40+). Varu pateikt, ka jums vēl ir paveicies. Man ir bijusi situācija, kad viņa uz manu aicinājumu vai varētu palīdzēt vispār nereaģē, jo telefonā klausās kaut ko un dzied līdzi, ir bijusi tāda pati situācija kā jums, kā uzbļjauj, lai kājas notīrīt, ir bijušas situācijas, ka tevi neuzkrītoši dzen ārā (ar slotu seko aptuveni 50cm no tevis uz katra soļa un slauka grīdu, tik nepatīkama sajūta, ka uzreiz gribas pamest veikalu. Aizietu nopirkt citur, bet diemžēl mēs Gulbenē esam pamesti tādas izvēles priekšā - sēdi ar vecajām biroja mēbelēm vai ej meklē jaunas un ceri, ka tā sieviete tev pretī nebūs.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes