AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

01.09.2018 bijām Krasta Ielas Optimus mēbeļu veikalā kur gribējām iegādāties bērnam rakstāmgaldu. Izvēlētā rakstāmgalda kodu pārdevēja lūdz sameklēt savam kolēģim noliktavā, jo pēc atlikumiem uzrādījās, ka galds ir uz vietas noliktavā. Darbinieks pāris stundas meklēja galdu, bet nevarēja atrast. Pārdevēja mums atvainojās un palūdza preci pasūtīt caur internetu, jo tad būšot vieglāk to preci atrast vai arī papildus tiks piegādāta uz noliktavu. Ko arī izdarījām 01.09.2018. Tika saņemt zvans no Optimus mēbelēm, ka pasūtījums tiks izpildīts ap 05. - 06.09, ko otra prece, ko pasūtījām atrodas Alūksnē. Zvanot uz Optimus mēbelēm pagājušās nedēļas beigās man atbildēja, ka mašīnā būšot Rīgā 12.09. Vakarā un prece veiklā būs 13.09.. Šodien atkārtoti zvanot uz Optimus mēbelēm man "ļoti laipni"paskaidroja, ka prece vēl ir Alūksnē un mašīna tik būšot 19.09. Rīgā!
Vai tā nav absurda situācija, ka no Alūksnes preci ved mēnesi? Es saprastu, ka sūtītu preces no ārzemēm un man būtu jāgaida mēnesis. Pēc Optimus mēbeļu noteikumiem pienākumi ir tikai pircējam laikus apmaksāt rēķinu un izņemt preci, bet optimums mēbeles var vazāt pircēju aiz deguna un nepiegādāt preci saprātīgā laikā uz Rīgu. Pasūtot internet veikalā preci cubic 4 b01584 kumode natural - kods: 41159 nekur nebija minēts, ka tā neatrodas Rīgā vai būs problēmas ar piegādi uz Rīgas veikalu, kur plānojās pasūtījumu izņemt.
Esmu ļoti vīlusies

Atbilde no Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 19.09.2018

Kompānijas ALB, SIA vārdā atvainojamies par sagādātām neērtībām!
Uz doto brīdi jautājums ir atrisināts, prece piegādāta un izsniegta.
Transportējot preci, tiek piesaistītas loģistikas kompānija un ir situācijas, kad loģisti transporta grafiku plānojot veic maršruta izmaiņas, kas ietekmē atsevišķu preču laicīgu piegādi. Diemžēl šādi gadījumu var ietekmēt arī mūsu klientu pieteikto preču piegādi, kā tas ir noticis šajā gadījumā.
Arī mums ir svarīgi, lai viss norit ātri un noteiktajos termiņos. Mums rūp, lai klientu serviss būtu kvalitatīvs un orientēts uz klienta prasībām. Atzīstam, ka atsevišķos gadījumos tiek kavēti termiņi, bet mēs nemitīgi strādājam un pilnveidojamies, ar mēŗki lai servisa līmenis kļūtu aizvien labāks.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 04.12.2018

Uzņēmuma Optimus Mēbeles pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes