www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss, iun nespēja atrisināt situāciju

Omniva - Slikts serviss, iun nespēja atrisināt situāciju

Prece tika izsūtīta uz Viļņas pakomatu, cilvēks saņēm ziņu ka paka ir Klaipēda. Zvanam mēginām atrisināt, rezultātā paka atgriezta uz Rīga un , ko Jūs domājat... atgriezta atkal Klaipedas pakomatā! PIe tams cits sūtījums arī nosūtīts nevis uz Rīgas pakomātu, bet arī uz Klaipēdu.
Rezultāta dāvana vērtīga pazaudēta netika piegādātā. Klients neapmierināts dusmīgs zvana un prasa atgriezt naudu, loģiski, jo kur cilvēks no Rīgas brauks uz Klaipēdu pēc pakas. Pie tam nav zināms, vai sūtījumi joprojam tur ir. Ļoti slikts serviss, pie tam atbilde no menedžera puses- operators laikam sajauca. Šī atbilde ir atrisinājums? Jau gandrīz mēnesi sūtījumi kaut kur brauka un nav vēl teikts ka tiks saņemti rezultātā :(

21.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 22.12.2023

Sveiki! Atvainojamies par pārpratumu, kas radies savstarpējā komunikācijā. Sākotnēji mūsu rīcībā bija kļūdaina informācija. Šobrīd cenšamies situāciju atrisināt pēc iespējas ātrāk. Vēlreiz atvainojamies par radītajām neērtībām un šo situāciju.

M

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes