MC D.A.P. Sāpju klīnika - Dārgā paviršiba

Problēma ir risināma vm līmenī un, protams, tā ir arī katras klīnikas atbildība, izvēloties speciālistus, kuri sniedz maksas pakalpojumus. Vai vispār eksistē kādi kritēriji?

Potenciālie klīnikas pacienti, esiet vērīgi!
Līga mekša - pavirša, neiejutīga, ar savai profesionalitātei neatbilstošu augstprātības piedevu, izliekoties viszinoša attieksmē pret pazemīgo pacientu. Pieņemšanas laiks 30 min. Gandrīz tiek veltīts ierakstam datorsistēmā nevis pacientam. Nav ne mazākās intereses par pacienta sūdzībām, pašsajūtu, slimības anamnēzi.
Cik zināms, neirologa mērķis ir identificēt simptomu vai slimības cēloņus, lai izveidotu efektīvāko ārstēšanas plānu. Izņemot elementāro neirologa pārbaudi, vizītes laikā nekas vairāk tā arī netika sagaidīts. Kur nu vēl slimības cēloņi! Izmeklējumi - par to jau laikam būtu pat nepieklājīgi ieminēties, spriežot pēc ārstes nojaušami nievājošās attieksmes. Uz jautājumiem atbild virspusēji, neiedziļinoties būtībā. Ja pacients nejautātu, droši vien būtu jāsamierinās ar kluso pieņemšanu. Komunikācija un attieksme nav savienojama ar pakalpojuma kvalitāti. Turklāt pacientam jābūt gatavam zināt, ko viņš grib. Būtu dīvaini, ja kāds gribētu ko citu, kā tikt ārstētam.
Turklāt paciente pieņemšanas laikā slikti jūtas, jo droši vien ir paaugstinājies asinsspiediens, par to informējot ārsti. Un šai, iespējams, pat veselībai bīstamā situācijā, tiek saņemta atbilde: "es esmu neiroloģe, ejiet pie kardiologa! ". Par tik "ekskluzīvu" pakalpojumu kā asinsspiediena izmērīšana vai vismaz kādas palīdzības piedāvāšana nevarēja būt runa.
Ja kādu šī rūgtā pieredze uzrunā, padomājiet, vai tiešām jūs gribētu izvēlēties šo ārsti, maksājot 60 eur par vizīti.
Cien. Veselības inspekcija, rūpējoties (vismaz izliekoties to darām) par Veselības aprūpes kvalitāti, vai vispār sekojat tam, kas notiek privātajā sektorā? Šis nav vienīgais gadījums, diemžēl. Kur ir jūsu daudzinātā kvalitāte? Maksā cilvēks, kurš nereti gatavs atdot pēdējo, ar cerību, ka viņu sadzirdēs un palīdzēs.

B

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes