Latvijas gāze - Rēķins
Paziņojumu par neapmaksātu gala rēķinu LG atsūta ar 2 gadu nokavēšanos, kuru laikā uzrēķināti soda procenti. Uzrakstīju pretenziju. Neko neatbildēja. Pēc gada atsūta otru atgādinājumu ar jauniem uzrēķinātiem procentiem. Uzrakstīju otru pretenziju par aprēķinātiem soda procentiem. Šoreiz LG atbild, ka viņiem nav pienākuma atgādināt klientiem par kavētiem rēķiniem. No tā izriet, ka tikpat labi varēja atsūtīt pēc 10, 20, 30 gadiem :)) Legāla krāpšana.
Labdien,
Pateicamies par Jūsu iesūtīto informāciju. Katra klienta situācija tiek izvērtēta individuāli, izvērtējot radušos situāciju un sniedzot labāko risinājumu. Vēršam uzmanību, ka visas pretenzijas un jautājumi, kas saistīti ar dabasgāzes tirdzniecību un norēķiniem, tiek risināti normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā. Klienta iesniegta pretenzija tiek izvērtēta un sniegta atbilde Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un termiņos. Ja atbildi uz iesniegto pretenziju neesat saņēmis, aicinām sazināties ar Klientu apkalpošanas centru, zvanot uz numuru +371 67 869 866 (darba dienās no 8:00 līdz 18:00), lai pārbaudītu informāciju par saņemto sūdzību un sniegtās atbildes termiņu un laiku.
Saskaņā ar Latvijas Gāze norēķinu kārtību, ja lietotājs pārtrauc dabasgāzes tirdzniecības līgumu, pēc sadales sistēmas operatora (Gaso) sniegtas informācijas par lietotāja dabasgāzes patēriņu un gazificētajam objektam noteikto atļauto maksimālo slodzi saņemšanas, tiek sagatavots gala rēķins. Šādā gadījumā norēķini ir jāveic 10 (desmit) dienu laikā no rēķina nosūtīšanas dienas.
Noteikumi arī paredz, ja lietotājs maksājumus neveic šajā kārtībā noteiktajos termiņos un apmērā, tirgotājam ir tiesības par katru veicamā maksājuma kavējuma dienu lietotājs maksā tirgotājam nokavējuma procentus 0,15 % dienā no nesamaksātās summas, tā pat nodot personas datus parādu ārpus tiesas atgūšanai, parādu ārpus tiesas atgūšanu reglamentējošajos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
Ja tomēr klientam ir izveidojies neapmaksāts rēķins, pilnā apmērā vai daļēji, par ikmēneša rēķinu, vai gala rēķinu pārtraucot dabasgāzes tirdzniecības līgumu, tiek sagatavota atgādinājuma īsziņa un līgumā norādīto klienta tālruņa numuru. Atgādinājuma īsziņu varam nosūtīt tikai klientiem, kas ir norādījuši savu mobilā telefona numuru.
Latvijas Gāze vārdā, vēlamies atvainoties par radušos situāciju, tāpēc, lai pārbaudītu šo situāciju un sniegtu labāko risinājumu, aicinām sazināties ar Klientu apkalpošanas centru, zvanot uz numuru +371 67 869 866 (darba dienās no 8:00 līdz 18:00).
Vēlam veiksmīgu sadarbību turpmāk.
Pievienot komentāru