www.sudzibas.lv 1a.lv Darba devējs

1a.lv - Darba devējs

Agrāk likās ka strādāt lielākajā interneta veikalā Latvijā būs interesanti, kā arī sludinājumā bija rakstīts dinamisks darbs stabilā uzņēmumā, darba vieta A klases birojā, draudzīgs kolektīvs, stabils attalgojums.
Cilvēki sūdzās par to ka 1a.lv nav iespējams sazvanīt, skaidrojums, tas viss saistīts ar darbinieku trūkumu.
Darba līgumā rakstīts darba laiks no 9-18, ar 1 h pārtraukumu, bet reāli? Ceturdienās no 8.30- līdz vēlam vakaram t.i.(reāli jāpaliek līdz 18:30), bet gadās arī ka vismaz līdz 20.30, par ko protams netiek piemaksāts, par 1 h pārtraukumu nerunāsim labi ja tiek iedotas 15 minūtes ja esi jaunņais, par vairāk neceri. Bija gadijums, izgāju uzpīpēt pēc ātrajām pusdienām bija palikušas no 15 minūtēm 4 minūtes, kolēģis kas bija pieņēmis preci palūdza pastāvēt kamer šis aizkriez uz toleti, viņš bija nozudis uz 10 minūtēm es uzkāpu augšā, dabuju pa kaklu 2 reizes 1 kārt par to ka ilgi atrados pusdienāš, SORRY KA KOLĒĢIS ILGI ČURĀ!!!!!2. par to ka atstāju preci bez pieskatīšanas, stratēģija ir šāda bija jāskrien augšā un jāmeklē kolēģis, jo toletē viņš nebija! Algu solija 350 Euro (500 Euro), reāli darba līgumā ieraksta 250 Ls, smieklīgi. Ja esi jauniņais esi gatavs apcelšanai un aizvainošanai, to atklātā tekstā pasaka vadītāja. Pēc aiziešanas 1 kārt pazaudē iesniegumu par aiziešanu, kā arī ievelk ar nopelnītās naudas izmaksāšanu atrunājoties. Piemēram: Mūsu darba attiecības turpinās, jo iesniegums nav saņemts, ok nav problēmu varu Jūsu e-pastu nodot Darba inspekcijai un pieprasīt no Jums atlīdzināt visus radušos zaudējumus, kas ir 50 Euro dienā vai Jums tas derēs? http://www.zinisavastiesibas.lv/info_l04.htm
Vadītājs nebaidās sist savus padotos, kas es atnācu lai mani sit? Bija situācija, cits kolēģis kaut ko saputroja un klientam apsolija preci, kas vairs nav pieejama, vadītājs vārdu neminēsim, lai paliek uz sirdsapziņas, sāka kliegt virsū man, kaut klients bija uz līnijas un atļāvās pacelt roku uz mani, tad mērs bija pilns un tika nolemts uzrakstīt atlūgumu. Kāpēc vispār man kliedz cita virsū, pie tam vadītājs zināja, kurš ir vainīgais un atļāvās iesist? Lai pasaka paldies, ka es neceļu prasību Civiltiesā pret darba devēju, kas fiziski iespaido savus padotos. Sorry, nav renisances laiki, ja psihe klibo, jāsēž mājās neviss jābūt par vadītāju.

Uzņemums tiek vadīts nekorekti, piegādes kavētas, jo noslēgts līgums ar DPD, redziet uzņēmumam tas ir izdevīgi un uzpļauties uz piegādes laikiem, tāpat ar piegādātājiem, paši pakaļ precēm nebraucām gaidam kad mums viņas piegādās.
Atgriezīsimies pie sludinājuma: Izcilas komunikācijas prasmes: Jā tās būs vajadzīgas, jo būs jāmelo, jo Jūsu pasūtīto preci var atdod citam, vai var gadīties ka tā nav noliktavā, jo mums ir novecojusi sistēma, kas neatjaunojās ar noliktavām ik pēc 5 sekundēm, bet vecā, kas jāatjauno manuāli vai ik pēc 3-6h pati atjaunojās, kā arī noliktavā notiekas haos, piedodiet mums par to.
Spēja argumentēt un pārdod: tur arī haos, jo kā zināms mazākos veikalos katrs menedžeris atbilst par savām kategorijām, tāpēc var precīzi visu izstāstīt, bet šeit tev jāpārzin visas preces, jo tu būsi uneversālais cilvēks!
Pecizitāte un atbildības sajūta: Tev jābūt precīzam un jāskaita peļņa uzņēmumam, jāstrādā papildus par ko naudu nesaņemsi.
Par to ko sagada, jau tika minēts, bet tagad īsi: Interesants un dinamisks darbs, es teiktu arī estrēms, ja tev patīk ka tevi sit apceļ nepārtraukti, droši esi gaidīts mūsu kolektīvā!
Draudzīgs kolektīvs: par to es pastrīdētos, jo šeit katrs ir par sevi un cenšās uzvelt vainu citam.
Stabils attalgojums un bonusa sistēmas: it neceriet strādāsiet savā pusdienlaikā, kā arī pēc darba laika vismaz 30 minūtes, kas tev netiks atmaksātas, kādas piemaksas aizmirsti un aizejot algu tu arī neredzēsi, mēs tavu iesniegumu pazaudēsim un vilcināsim naudas atmaksu!

Komentāri (24)

D Dailis Bezvārdis 03.02.2014

tāpēc vien es tajā miskastnieku kantorī neiepērkos !

1a.lv Pārstāvja atbilde 04.02.2014

Sveiki, Rihard!

Ļoti žēl, ka Jums tajā neilgajā laikā, ko pie mums nostrādājāt, radās šāds iespaids par mūsu kompāniju, kura ir tirgus līderis un kurā virkne darbinieku ir ilggadēji mūsu komandas dalībnieki.

Taču, kā zināms, kas vienam šķiet neizturams režīms, citam- intensīvs un interesants darbs. Tāpat kā sportā - visiem sportistiem gribas panākumu spožumu, olimpiskās medaļas, taču darbs, lai to sasniegtu lielākajai daļai šķiet tik necilvēcīgs, ka tiek atmests ar roku un izvēlēts cits karjeras ceļš, kas neprasa tik daudz pūles un dod lielāku gandarījumu.

Tieši tāpat arī šajā gadījumā: mēs vēlamies tikai labākos un spējīgākos cilvēkus savā komandā, tāpēc prasām pilnu atdevi un iesaistīšanos, tāpēc tie, kuri pieņem šīs prasības un tās izpilda, paliek ar mums kopā uz ilgu laiku un ar pie mums izkopto darba ētiku ir pieprasīti darba tirgū, kad rodas vēlme kaut ko mainīt savā dzīvē, turpināt izaugsmi citā jomā vai kompānijā, tomēr mēs noteikti ceram, ka atradīsiet savam prasmju līmenim daudz atbilstošāku darbu, kas ļaus izpausties, sasniegt uzstādītos mērķus, tai pat laikā šo darbu darot ar prieku.

Savas saistības pret darbiniekiem vienmēr izpildām, neko nevelkot garumā.

Ar cieņu,

1a.lv

Q Qwerty10 04.02.2014

Sveiki 1a.lv.

Rakstīšu saistībā ar Jūsu komentāru, jo kārtējo reizi cenšaties vien izrādīt sevi kā pareizos, labiņos un jaukiņos, lai gan patiesībā tā nav. Ilgi turējos un cietos, un klusēju, bet redzot ka Jūsu attieksme nav mainījusies un joprojām interneta vidē cenšaties parādīt sevi kā tos labiņos un citus kā tos vainīgos tad nu tā:

Vēlētos padiskutēt par:

"Savas saistības pret darbiniekiem VIENMĒR izpildām, neko nevelkot garumā."

Tulīt arī sapratīsiet kas vien Jums šo komentāru raksta.
Izpildat prasības pret darbiniekiem? Manā darba līgumā bija rakstīts, ka man tiek uzlikts konkurences ierobežojums uz gadu ar ļoti "smagiem" nosacījumiem, ka nedrīkstu strādāt JEBKURĀ uzņēmumā kas nodarbojas ar preču tirzniecību internetā. Manuprāt Jums vajadzētu nedaudz precīzēt šo punktu, vai, ja godīgi, izņemt to vispār ārā, jo Jūs neievērojat šī punkta savu daļu, kas paredz maksāt kompensāciju bijušajam darbiniekam par konkurences ierobežojumu pilnu tā darbības termiņu. Kad rakstīju Jums epastu, jūsu atbilde bija sekojoša, ka izsūtījāt vēstuli uz manu deklarēto dzīves vietu. Vēstules saturs bija aptuveni tāds: "Mēs neuzskatam ka Tev ir zināma kāda mums svarīga informācija, tapēc uzskatam ka mums Tev nav jāmaksā nekas" Protams viss ir vienkāršots un īsāk, jo, kā jau parasti, visu rakstījāt ļoti gari un skaisti. Un likumā ir rakstīts, ka pirms darba attiecību izbeigšanas Jums ir iespēja atcelt šo konkurences ierobežojumu vai arī gadījumā ja es tieku atlaists, tad automātiski šis ierobežojums atceļas, bet tā vietā Jums ir jāizmaksā man atlaišanas pabalsts. Un ir trešā iespēja, ka pēc darba attiecību izbeigšanas man ir mēnesis laiks, kurā es varu pats atteikties no šī ierobežojuma un doties strādāt konkurējošā uzņēmumā un, protams, tādējādi atsakos arī no man pienākošās kompensācijas.

Tātad brīdī, kad uzrakstīju atlūgumu un arī pēdējā darba dienā, kad ierados pie Jums ofisā, Jūs nebijāt atcēluši šo ierobežojumu, nedz arī es tiku atlaists, kas atkal norāda uz to, ka teorētiski šis ierobežojums ir joprojām spēkā pat tagad, bet Jūs neizmaksājat to, kas man pienākas.

Tagad atbildiet vēlreiz uz jautājumu, vai tiešām Jūs izpildat savas saistības pret darbiniekiem vienmēr un to darat nevelkot garumā? Tīšu prātu neizsūtiet vēstules uz deklarēto adresi, zinādami to, ka es tur nedzīvoju?

K kastevpardalu 04.02.2014

Sveiki 1a.lv

Jūsu skaistā atbilde Rihardam ir laba, taču tai ir savi trūkumi...
Piemeram, ko jūs varat atbildēt uz "..par 1 h pārtraukumu nerunāsim labi ja tiek iedotas 15 minūtes.."
(Pārtraukuma ilgumu nosaka darba devējs pēc konsultācijām ar darbinieku pārstāvjiem, taču tam jābūt vismaz 30 minūtes garam. ( http://www.lm.gov.lv/text/432 ) )
Un ko Jūs atbildēsiet uz "... Vadītājs nebaidās sist savus padotos, kas es atnācu lai mani sit? Bija situācija, cits kolēģis kaut ko saputroja un klientam apsolija preci, kas vairs nav pieejama, vadītājs vārdu neminēsim, lai paliek uz sirdsapziņas, sāka kliegt virsū man, kaut klients bija uz līnijas un atļāvās pacelt roku uz mani..."

Par Civiltiesu Rihard tev, iespējams ir taisnība... Taču tāds stāsts noteikti patiktu BEZ TABU vai NEKĀ PERSONĪGA un ja tu tāds neesi tur vienīgais, tad noteikti pārējie pievienotos tev...

K kastevpardalu 04.02.2014

Kad darbiniekam pienākas piemaksa?
Darba likumā ir noteikts, ka darbiniekam ir tiesības saņemt piemaksu, ja tas veic virsstundu darbu, darbu nakts laikā, papildu darbu vai darbu īpašos apstākļos. Minimālās piemaksas apmērs par virsstundu un nakts darbu Darba likumā ir stingri noteikts un darba devējam par veikto virstundu darbu darbiniekam ir jāizmaksā piemaksa ne mazāk kā 100% apmērā, bet par nakts darbu ne mazāk kā 50% apmērā no darbiniekam noteiktās stundas vai dienas algas likmes, bet akorddarba (gabaldarba) gadījumā – attiecīgajā apmērā no akorddarba izcenojuma par paveiktā darba daudzumu. Veicot papildu darbu vai darbu īpašos apstākļos, darbinieks ir tiesīgs pieprasīt atbilstošu piemaksu, par kuras apmēru jāvienojas ar darba devēju. Lai darbinieks nodrošinātu stabilu un regulāru piemaksu saņemšanu, ir vērts dibināt darba attiecības uz rakstveidā noslēgta darba līguma pamata.

V Vasara1977 05.02.2014

Atbalstu tos, kuri saka, ka vadītāja ir neadekvāta un neatbilst savam amatam.Visu laiku kliedz, pazemo, nevēlas iedziļināties problēmu būtībā. Vienkārsi izgāž dusmas. Darba laiks tiešām ir ilgāks, neka norāda sludinājumos un par parstādi nemaksā.

K KJanis 05.02.2014

Darbiniekiem, kas apraksta minētās situācijas, es ieteiktu vērsties tiesā ar prasību pret šo darba devēju, nevis vienkārši interneta vidē sūdzēties. Pirmkārt jau tapēc, lai pastāvētu par savām tiesībām. Otrkārt tāpēc, ka kādam un vienreiz ir jāsāk izskaust šo "uzņēmēju" iestrādāto praksi ekspluatēt nevis nodarbināt darbiniekus. Jāliek "uzņēmējiem" domāt par to, ka labuma sadalījuma ir jābūt adekvātam - nav pareizi, ja priekšnieks braukā ar X5, kad darbinieks, strādājot nenormālos darba apstākļos un nepieņemamā darba vidē, knapi var (ja var) savus rēķinus nomaksāt. Citādi, ja turpinām ciest klusu, nevajag brīnīties un šausmināties, kad dzird, ka Maxima kasieri sēž "pampēros" un nepamet darba vietas neraugoties uz to, ka trauksmes sirēnas gaudo... Paši vien ļauj tam tā notikt. Un nevajag baidīties vai atmest ar roku. Nav nemaz tik sarežģīti nokonsultēties VDI vai pie kāda advokāta un saprast, kādas ir iespējas saņemt kompensācijas un saukt nekrietnu darba devēju pie atbildības.
Savukārt, ja tā visa nav patiesība, ko šeit saraksta "anonimais 007", tad jau, pieņemu, būs tiesu darbi no 1a.lv puses, jo, piemēram, man nebūtu vienaldzīgi, ja par manu uzņēmumu sarakstītu šādas šausmu lietas.

retas_sudzibas 05.02.2014

Citēju 1a - ''Tāpat kā sportā - visiem sportistiem gribas panākumu spožumu, olimpiskās medaļas, taču darbs, lai to sasniegtu lielākajai daļai šķiet tik necilvēcīgs.'' Man prieks, ka vismaz vienu lietu jūs atzīstat.
Ir ļoti grūti gūt jebkādus panākumus, ja Tev nemitīgi tiek likta kāja priekšā un neveiksmju rezultātā jājūtas vainīgam visa uzņēmuma un vēl kolēģu priekšā. Kāda velna pēc man ir vajadzīga šī medaļa? Normāli apmācībām ir jānotiek vismaz nedēļu, lai cilvēks spēj saprast ap ko lietas grozās, kur kas notiek. Un par kādu darba ētikas ievērošanu tiek runāts? Es tiku šajā trakajā virpulī iemesta uzreiz, kad atnācu un jau pēc nedēļas man sejā tika mesti iekšā pārmetumi un pat tika draudēts, ka ja es pieļaušu kādu kļūdu, kura skars jebkuru no darbiniekiem, mani no šī uzņēmuma izēdīs ārā.
Es ar mocībām iegādājos šajā interneta veikalā preci, jo cena bija vislētākā, diemžēl, tā laikam ir vienīgā labā lieta šajā uzņēmumā.

K KJanis 06.02.2014

Ielūkojoš šeit vēlreiz. Palasīju lietotāja 1a.lv komentāru. Fragments no tā: "iespaids par mūsu kompāniju, kura ir tirgus līderis ".
Parasti ir tā, ka tirgus līderiem ir zināmi īpaši nerakstīti pienākumi visādos jautājumos - gan attiecībā pret klientiem, gan attiecībā pret darbiniekiem. Ar domu, ka "jātur līmenī brendneims".
Neteikšu, kā man tas izskatās - katram jau tas vērtējums veidojas savs, no paša pieredzes un arī izpratnes par to, kā jāuzvedas "tirgus līderim". Vien būtu interesanti zināt, vai kungi - uzņēmuma īpašnieki šādi saredz savu, kā tirgus līdera pozīciju un nostāju, kā arī uzņēmuma iekšējo kultūru par pareizu esam.

N Neiburgs 07.02.2014

Smiekli nak lasot 1a komentarus par tirgus lideri u.t.t. Un par vienmeer izpildiitajaam saistibaam pret darbiniekiem :D :D :D Nodoklju nomaksa arii ietilpst saistiibu izpildee, jo shis uznjeemums nodokljus par saviem darbiniekiem nemaksaa.

A anonimais 007 08.02.2014

Kopš esmu prom no šī darba devēja ir pagājušas 15 darba dienas, biju ārzemēs tāpēc neizdevās kontu pārbaudīt, šodien uzzināšu vai tiešām pilda savas saistības un samaksā bijušajiem darbiniekiem nopelnīto, kā smuki aprakstīja tekstā. Ziņošu!

A anonimais 007 10.02.2014

Nav nekāds lielākais, jo pat algu nevar izmkasāt kā pienākās! Nav izmaksāta visa summa, bet tikai daļa, uzrakstīju uzņēmuma vadībai visus aprēķinus, kādai algai jābūt, ja grāmatvedība nemāk rēķināt, redzēsim vai atlikušo algu dabūšu vai būs jāturpina cīņa caur DI.

Latviešu tautas 10.02.2014

Caur VDI nemeģini^ tur visi uzpirkti!

1a.lv Pārstāvja atbilde 11.02.2014

Sveiki. Kā jau minējām, savas saistības vienmēr pildam. Apmaksa Jums ir veikta jau laiku atpakaļ pilnā apmērā pēc līguma. Tā kā Jūs nenostrādājāt pat 10 dienas, tad pēc likuma nepienākas nekādas papildus maksas, piemēram, atvaļinājuma nauda. Paldies.

1a.lv Pārstāvja atbilde 11.02.2014

Mums ir ļoti svarīga mūsu reputācija, tāpēc pēc Jūsu norādes vēlreiz pārbaudīsim vai viss ir pareizi aprēķināts un, protams, ja gadījumā izrādīsies kāda kļūda, tad noteikti tā tiks labota.:)

J jurixx_durix 16.02.2014

man ar šito kantori smieklīgs gadījums gadijās, sen, sen atpakaļ, tad kad viņu ofiss atradās Imantā RRR mājā, ja nemaldos 6 stāvā, bet tas nav būtiski, arī es tur kko biju pasūtījis, sazvanija laipna meitene un teica, lai ierodoa pakaļ mantām. Aizgāju, peiteicos un teica, lai gaidu kamēr atnes preci..gaidīju, gaidīju, pēc kādām 7-10 min atnesa.. samaksāju, ja nemaldos vajadzēja maksāt 15.98 ls, vai tamlīdzīgi, vajadzēja viņiem izdot man 2 santīmu, puika teica, ka tūliņ atnesīs čeku un atlikumu..viņš aizgāja, bet aiz sevis durvis kārtīgi neaiztaisija, tā ka viņas palika šķirbiņā un tad sākās jautrākais..viņi todien, nesaku, ka tā bija sistēma, izklaidējās tā, ka meklēja rīmes klienta vārdam, jeb uzvārdam..piem es biju juriks duriks kuram vajag 2 saņus atdot, tad bij Ansis Kalniņš, kam di#sā salmiņs, Arnolds Sviķis di#sā striķis- tad viens viņu pārtrauca un teica, ka viņam esot labāka rīme Arnolds Sviķis- di#rsā piķis...nu tādā stilā, tad turpinājās vel kādu cilvēku uzvārdu, iespējams izdomātu, izsmiešana..un tā tas kādu brīdi turpinājās, bet es tik turpināju gaidīt savus 2 santīmus..reāli gaidiju 10 minūtes, nodomāju, ka viņi tur paši to naudu kaļ, domāju nospļauties par tiem 2 santīmiem un iet prom, bet tā, ka man dikti vajadzēja čeku tad nācās vien gaidīt, bet par visu vairāk gribēju redzēt tā puikas seju brīdī, kad viņš sapratīs, ka apsmējis mani un es to dzirdēju...jūs zināt- puika pat nekādīgi neizrādija kaunu, mulsumu..itin neko..viņš atnesa tos 2 santīmus un čeku, bet es tā domīgi noteicu- lūk arī 2 saņi jurikam durikam...a viņam ne matiņš nenokustējās...apbrōnojami...labprāt tagad teiktu, ka neiepērkos tur, bet tā nav, ir šo to sanācis tur nopirkt...

K klients321 18.02.2014

Manās acīs 1a.lv savu reputāciju ir zaudējis. Man pašam nav gājis spoži strādājot, kā jauniņajam citās firmās. Vienīgais veids, kā atgūt savu reputāciju ir atzīstot savas kļūdas un nekompetenci pret darbiniekiem un atgūt savu slavu atzīstot savas pieļautās kļūdas publiski atvainojoties un izmaksājot darbiniekiem kompensāciju.

Priekšniecībai:
Vai tiešam ir tik grūti ieviest kārtību savās noliktavās ieviešot automatizētu sistēmas uzskaiti, nožīdosies šodien, maksāsi ar savu reputāciju rīt ( jeb tagad).
p.s - internetā sliktās ziņas ceļo ar zibens ātrumu.

Žēl, ka Latvijā ir šādi uzņēmumi, kuri pelna uz cilvēka veselību. Noverdzinot cilvēku kā zirgu =(

Jūsu izbijušais klients!

K klients321 18.02.2014

Internets ir ātrs, kā zibens.

1a.lv publiski atvainojies un izmaksā kompensācijas tiem, kurus neesi cienījis, ja tev reputācija ir svarīga. Ar atrunām šo grēka sleju nenoslēpsi.

Ievies automatizēto noliktavu, uz uzņēmuma fona izmaksas tak nebūs tik lielas.

Laimīgi darbinieki =veiksmīgs uzņēmums.

-1 klients, kā arī draugiem Jūs vairs neieteikšu.

J janisjanis222 20.02.2014

Njā, reputāciju var pazaudēt tikai vienu reizi... Saskaroties ar tādu neizdarību (negribētos ticēt, ka melošanu), rodas zināmas šaubas par turpmāko iepirkšanos šajā veikalā - negribas riskēt ar naudu, laiku un nerviem. Labāk jau samaksāt nedaudz vairāk un iepirkties reālā veikalā, kur tik klaji nevar pircēju apčakarēt.

V VGK 24.02.2014

1a.lv atbildes vien liecina, ka viņi apstiprina notikušās darbības - žēl, nebūtu domājusi, ka mūsu laikos strādā vardarbība...

+ Jums nekad nelikās dīvaini, ka pie viņiem nevar norēķināties ar karti, te iespējams tiešām ož pēc VID uzpirkšanas...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes