IK “Glass Solutions”/ Stikla risinājumi/ DineroGlass/Spogulstikli - Krāpšana

Pasūtījumu veicu 10.08.2023 IK “Glass Solutions” / Stikla Risinājumi/ Dinero glass/ Spogulstikli ….pat nezinu kā šie jāsauc.
Sākuma komunikācija ātra, draudzīga. Instagrama bilžu daudz, dzirdēts arī caur draugiem viena laba atsauksme, nebija aizdomas pameklēt atsauksmes pirms sūtu, protams līdz brīdim, kad samaksāju 100% priekšapmaksu 190€, Sola izpildīt pasūtījumu 21 darba dienas laikā.
21 darba diena iztecējusi ir 8.septembris, sāku pati meklēt, kur ir pasūtījums. Uz ko man atbild:
“Montāžā plānota uz 13. 09, ar Jums jaunnedēļ sazināsies ,lai precizētu laikus! “
Es diemžēl 13.09 nevarēju būt mājas, lai sagaidītu meistarus, tāpēc piedāvāju pārlikt uz 14.09.
Pienāk 13.09 un ar mani neviens nesazinās par rītdienas piegādi…atkal meklēju pati, uz ko man atbild tikai nākamajā dienā:
“Diemžel tehnisku iemeslu pēc uzstādīšana japarcļ, varam veikt to veikt no 19.09 datuma jebkura dienā Jums piemērotākajā.
Ka kompensāciju piedāvājam atlaidi ,ko atgriezīsim uz pasūtītaja rekvizītiem.”

Pārceļam uz 21.09…atbrīvoju dienu, lai sagaidītu meistarus, pirms tam iepriekšējā dienā rakstu, vai viņi tiešām būs, uz ko man atbild:
“Meistari būs 21.09, no pl 10-15, iepriekš stundu zvanīs. Saziņas mob. tel 20027767”
Pulkstens ir 16:00, visu dienu esmu nosēdējusi mājas un ar mani neviens nesazinās, zvanu- neceļ. (Vispār Runājot par telefona numuru, sākotnēji e-pasta norādītais numurs neeksistēja…pēc kā uzreiz sapratu, ka kaut kas mav un saku meklēt info…nācās izlūgties kādu tālruni saziņai)
Pēc laika man atzvana un kāds brīnums man saka: Diemžēl nevarēšu ierasties, man vēl jāaplimē tas spogulis , sazināmies rītdien un parīt atvedis.
Es jau izlasījusi visas sūdzības par šo iestādi esmu gudrāka, piedāvāju, ka pati braukšu savākt, lai iedod biroja adresi. “Biroja nēēsot”.
Es saku: “Nu labi, tad kur es varu braukt pakaļ?”
Ļoti šokēts un apmulsis vīrietis, negaidīdams tādu jautājumu saka: “Uz Ikšķili varat braukt pakaļ”
Es saku:” Nav problēmu!”
Uz manu jautājumu, vai tiešām atvedīs preci, atbildēja ļoti lepni: “protams, es tak tādus spoguļus 10 dienā uztaisu”
Beigās nonākam pie risinājuma , ka man zvanīs rītdien (22.09), kad būs gatavs un tad vienosimies ar piegādi vai pati braukšu pakaļ. PROOOOTAMS NEVIENS NEZVANA UN TELEFONU NECEĻ!
Un ir 24.09!
Saprotu, ja daudz pasūtījumu un visu var cilvēciski izrunāt , bet viņu attieksme ir ļoti nepieklājīga pret klientiem.

Komentāri (2)

M Meldra Mēnese 24.09.2023

IK “Glass Solutions”

M Meldra Mēnese 28.09.2023

Ir 28.09.2023 un neviens vairs klausuli neceļ, uz ziņām neatbild.
Došos uz attiecīgajām iestādēm un iesaistīšu televīziju, lai tomēr vairāk cilvēku redz ar kuriem uzņēmumiem nesadarboties!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes