www.sudzibas.lv Frizieru Serviss Dzīvo akmens laikmetā

Frizieru Serviss - Dzīvo akmens laikmetā

Tāda sajūta, ka šis uzņēmums vēlas dzīvot akmens laikmetā. Tā kā vēlos krāsot matus, sarunāju ar savu frizieri aiziet nopirkt krāsu. Friziere ir aizņemts cilvēks, kas nevar pa dienu skriet uz veikaliem, jo strādā 2 darbus, nolēmām kopā, ka pati aiziešu pirkt savu krāsu un viņa iedeva man savus datus sarakstē, lai viņas vārdā varu nopirkt ko vajag. Gāju uz servisu un jautāju par krāsām, biju gatava pirkt ko ieteiks, taču attapos, ka man saka, ka frizierei bija jāzvana un jāsarunā ar viņiem, kaut gan man telefonā ir sarakste ar savu frizieri, zem viņas īstā vārda, kur viņa ir nodevusi visus datus, lai es varētu nopirkt viņas vārdā ko vajag, par profesionāļu cenu. Darbinieki atteica, man pārdot krāsu par profesionāļu cenu, tāpēc, ka viņa nezvanīja un nerunāja ar viņiem. Es atvainojos, bet kā uzņēmuma var nederēt mūsdienu veids kā cilvēki nodod viens otram informāciju? Kur ir cilvēciskais faktors pret saviem klientiem, lai tos nepazaudētu?

Secinājums ir viens, šis uzņēmums nevēlas klientus, kas ir gatavi pie viņiem iegādāties preces. Pēc apmeklējuma sapratu, ka neiepirkšos vairs tur un iešu pie šī uzņēmuma konkurentiem un labprātīgi maksāšu vairāk tur, tikai attieksmes dēļ. Silti iesaku nonākt 2023. gadā.

26.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Frizieru Serviss Support Pārstāvja atbilde 06.11.2023

Labdien! Meistara kartes ir izveidotas, lai dotu privilēģiju meistariem gan zemākas cenas ziņā, gan tehnisku produktu iegādē, kas ir aizliegti lietošanai galapatēretājiem. Meistara kartes lietošanas nosacījumos ir atrunāts, ka karti var lietot tikai meistars un to nedrīkst nodot trešajām personām, pretējā gadījumā karte var tikt likvidēta.
Papildus šim - balstoties uz Datu aizsardzības likumu, mēs nedrīkstam pārdot trešai personai preci uz meistara vārda, jo čekā uzrādās viņa rekvizīti.
Taču, ja meistars personīgi sazinās ar veikalu un pabrīdina, kurš atnāks pakaļ precei, parasti veikala pārdevēji ir pretimnākoši.

6

Komentāri (2)

RAMONA👀 27.10.2023

Murgaina, nepamatota sūdzība. Tā tas bija un ir, ka šajos veikalos par zemāku cenu iepērkas profesionāļi..sarakste telefonā neko nepierāda.

A Alvis Kavalieris 28.10.2023

Interesanta frizierīte, kurai nav nedz krājumu, nedz veids kā pašai iegādāties materiālus 😁 Un veikals ir profesionāļiem, viņiem nav jākrāmējas ar šādām lietām. Tā ir meistara karte nevis meistara un viņa klientu karte. Tu taču neej uz Rimi un nesaki, ziniet man nav, bet mammai ir Rimi kartiņa.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes