ECOLINES

Norma-A SIA
Adrese: Aleksandra Čaka ielā 45
Rīga
Latvia - LV-1011
Tālrunis: +371 67274444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
108
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

ECOLINES - Sūdzības un atsauksmes

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Iekāpu Rīgā autoostā autobusā lai iegādātos biļeti, vēlējos maksāt ar karti, kā parasti to daru, ar karti viss bija kārtībā 5 minūtes pirms iekāpšanas autobusā to biju izmantojusi. Tika atcelts mans maksājums, lūdzu šoferītim mēģināt vēlreiz veikt apmaksu arī otrā reize neizdevās, uz ko autobusa vadītājs agresīvi atbildēja - “nav ko braukāt ar autobusiem, ka naudas nav! ”, lai gan maksājuma atteikumam nebija nekāda sakara ar nepietiekošiem līdzekļiem, jo uz bankas konta bija vairāk kā tikai...

Ecolines - Kavēšana

Kavēšana Autobuss Ezere-Rīga regulāri uz Jelgavas autoostu atnāk vēlāk, kā tas ir sarakstos. Šodien autobusam vajadzēja būt pieturā 7: 34 un atiešanas laiks ir 7: 45, bet autobuss atbrauca 7: 55, kamēr visi iekāpa autobusā bija jau plkst. 8: 00 un šoferis izdomāja iziet ārā uzpīpēt. Ienākot atpakaļ autobusā bija nobeidzies starteris un autobusu nevarēja iedarbināt. Rīgā bijām nevis 8: 45, bet 9: 25. Šīs kavēšanas ir regulāras, plānot savu laiku rēķinoties uz šo autobusu praktiski nav iespējams, jo ir...

L L 02.04.2024
Komentāri 1 Auto / Transports

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Diezgan regulāri, svētdienās, braucam maršrutā Ventspils - Rīga. Iekāpjam starppieturā, taču biļetes vienmēr pērkam internetā, iepriekš, lai garantētu, ka mums būs sēdvietas. Diemžēl, savas sēdvietas reti kad dabūjam. Visā laika posmā, kopš brauc Ecolines, mums sēdvietas tika rezervētas 2 reizes. Parasti tur jau kāds sēž. Bet, šoferītim taču ir iespēja pirms reisa uzlikt Lapiņu, ka vietas rezervētas.. Beidzamo reizi nācās sēdēt pie tualetes, uz trepītēm, lai gan biļetes bija nopirktas jau 4 dienas iepriekš..

Ecolines - Briesmīgi šoferi

Briesmīgi šoferi Šodien bija tas prieks braukt ar Ecolines autobusu posmā Rīga - Kolka ar atiešanas laiku 13: 15. Vēlos mazliet pastāstīt par īpaši “laipno” šoferi. Kāpju iekšā, parādu savu biļeti un šoferis parbauda to, skatoties lapā ar nopirktajām sēdvietām. Pēc tam dusmīga toni nosaka: “ej iekšā! ” labi, neko. Apsēžos vienā no sākuma rindām. Pēc tam iekapj trīs cilvēki un vīrietis jautā šoferim, vai jāsēž savas vietas vai drīkst mainīt? Uz ko šoferis atcērt: “man vienalga! ” vai tiešām ir tik grūti atbildēt...

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Ne pirmo reizi autobuss ecolines ierodas pieturā 5 vai vairāk minūtes ātrāk, šodien 23.03.2024 arī tas ieradās pieturā podzēni 15.17 tas ir 5 minūtes ātrāk, autobusu es nokavēju, ne pirmo reizi tā ir, un ir bijis ka šoferis redz mani skrienot uz pieturu bet tāpat aizbrauc, ar vtu autobusiem tādas problēmas nav, jo šoferi uzgaida pieturās līdz īstajam laikam.

T Tavegils 23.03.2024
Komentāri 0

Ecolines - Kavēšana

Kavēšana Autobuss Ezere-Rīgā regulāri kavē Jelgava autoostā. Sarakstā ir rakstīts, ka autobuss pienāk 7: 34, bet atiet 7: 45, rezultātā autobuss ir kā kuru reizi. Dažreiz 8: 00, dažreiz 7: 50, ir bijušas reizes, kad arī pēc 8: 00. Kamēr šoferis visiem pārdod biļetes, terminālis strāda samērā lēni, biļeti elektroniski pirms tam nopirkt iespēja nav. Rezultāta autobuss Rīgā ir tikai 9: 00 vai pēc. Aicinu nerēķināties ar ko autobusu no Jelgavas, ja Rīgā nepieciešams būt laicīgi.

L L 21.03.2024
Komentāri 0 Auto / Transports

Ecolines - Briesmīga attieksme

Briesmīga attieksme Iekāpjot autobusā tevi satiei šoferis, kurš bļauj virsū par to ka biļetes jāpērk kasē. Man rodās tāds jautājums, ja tu nepaspēj nopirkt biļeti uz autobusu 10 minūtes iepriekš, tad tā ir tava problēma un jāgaida nākamais autobuss? Vienkārši briesmīga attieksme pret pasažieriem. Lai jau visi zin. Autobuss kurš attiet 15.35 no Ventspils autoostas 29.02.24 datumā.

Ecolines - Braukšanas kultūra

Braukšanas kultūra ECOLINES autobuss ceļa posmā Smiltene-Rauna (konkrētais autobuss 7.10 no Smiltenes) Katru reizi kā ir uzsnidzis sniegs brauc uz 50-60km stunda un pa ceļa vidu. Neiet runa par to ka viņam būtu jābrauc ātrāk, bet kaut tik daudz ka pabrauc tuvāk malai un palaida garām. Un tā problēma ir regulāri.

Ecolines - Багаж

Багаж Водитель по имени роман не хотел поднять мой чемодан который весел 30 кг. И поставить его в автобус. Я женщина должна была его поднять и занести его в автобус где находятся другие чемоданы. Типа у него спина болит. Тогда какого хрена идти работать на такую работу. Я очень не довольна.

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Braucu ar Ecolines autobusu 22.08.2023. no Rīgas uz Prāgu. Briesmīgākais brauciens ko biju piedzīvojusi. 1.) Ecolines ir LR kompānija, bet latviešu valodā pilnīgi neviens personāls nemācēja ne vārda. Angļu valoda arī briesmīga, stjuarte stāstot par braucienu pati sāka smieties par to, kādas viņai angļu valodas prasmes. Īsāk sakot, ja nemāki krievu valodu, tad šīs kompānijas busā labāk nekāpt. 2.) Līdz Prāgai jābrauc 23h 30min. Ecolines reklamē, ka autobusos pieejama bezmaksas kafija/tēja...

S sudzos! 02.09.2023
Komentāri 2 Drošība

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss 2023. gadā augustā es un mana ģimene braucam uz Poliju ar ECOLINES autobusu. Gribam izteikt savu neapmierinātību par saņemtu servisu, kā arī pabrīdināt citus nekad neizmantot ECOLINES autobusus, ja Jūs negribat piedzīvot īstu murgu. Mēģināšu strukturāli pārskaitīt visas pretenzijas, kuras bija sakrājušas pa visu ceļošanas laiku: 1) braucienā mēs dodamies ar bērnu, kuram ir 9 gadi. Mums bija pasūtītas sēdvietas, kuras atrodas autobusa otrajā stāvā pie paša vējstikla. Iekāpšanas laikā stjuarte...

Ecolines - Dzīvības apdraudējums

Dzīvības apdraudējums Pieļauju vēl 2-4 minūtes, bērni un pensionāri būtu pa galam. Ecolines ir vislieliskā autobusu kompānija. Šoferi padumji. Strādā apkures sitēmas(vasarā +25). Brauciena laikā aizdegās kondicionieris, deg plastmasa (po*ui, brauc tālāk). Kad sistēma pārkarsa līdz saunas režīmam, autobuss apstājās, turēja durvis papildus 1 minūti ciet, kad salonā cilvēki smaka nost. Vēlos iesūdzēt kompāniju par dzīvības apdraudējumu. 16-17 augusts Moscow - Rīga.

Ecolines - Slikts serviss - 1/3 autobusa sēdvietu ir salauzti krēsli un tie nefiksējas

Slikts serviss - 1/3 autobusa sēdvietu ir salauzti krēsli un tie nefiksējas Labdien! Tad nu arī man pacietības mērs ir pilns. Nu kā gan tas nākas, ka sabiedriskajā autobusā no Rīgas uz Rēzekni 19:05, 11.08.2023. firmas Ecolines busam ir gandrīz pusei autobusa sēdvietu salūzis fiksācijas mehānisms un krēsli dzīvo paši savu dzīvi. Saprotu, ka šoferim pārmest nav vērts, bet varbūt pats uzņēmums varētu risināt situāciju, jo visu garo ceļu no Rīgas līdz savam galapunktam nu nav iespējams nosēdēt taisnu muguru un tomēr kā homo sapienam nav vēlmes traucēt arī pārējo komfortu, izguļoties kā egoistiskam alnim un spiežot ar beņķi pakaļā sēdošajam ceļos.

Ecolines - Braukšana

Braukšana Var jau būt ka ecolines šoferiem ir liela pieredze, bet bieži pārņem panika, liela ātrumā dzen iekšā ,3 mašīnām iet garām, tur bija fūre, busiņš un vieglā. No tādas pārgalvības kājas sāk trīcēt. Redzēju kā arī citi cilvēki pieķērās pie rokturiem. Nezinu, vai tiešām ir jānesās tādā ātrumā. Galu galā viņam ir uzticēti tik daudz pasažieri, drīz vien vairs negribēsies izmantot ecolines, negribās ar visu busu grāvī gulēt. Vispārgalvīgākie šoferi novēroti maršrutā Kārsava-Rīga un Rīga-Rēzekne.

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Rādot autobusa šoferim savu jau mobilly nopirkto biļeti un klāt rādot savu id karti un 3+ karti, protams, es zināju ka manai 3+ kartei ir beidzies termiņš. Radot viņam bildi ar derīgo karti, šoferis Saka ka kartei jābūt līdzi. Bet derīgās kartes man līdzi nav jo tikko esmu atlidojusi un braucu majas lai dabūtu šo karti bet šoferis uzstāj ka ir jabūt līdzi. Ja es zinu ka man ir šī 90% atlaide tad es to vēlos izmantot. Tā kā, man nācās nopirkt biļeti uz savu gala mērķi pa pilno summu. Īsti...

Ecolines - Krāpšana ar cenām

Krāpšana ar cenām Gribēju braukt ar ģimeni uz Čehiju ar ecolines ieraudzīju kad 22 jūlijā ir biļete pa 39.5€ sarēķina kad tas pa 3 cilvēkiem ir 120€ bet ecolines man rāda kad jāmaksā 200€ ļoti labi grib apkrāpt cilvēkus, pēdējā reize kad vēlēšos braukt ar ecolines.

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien 05.06.2023 stāvēju pieturā starp ragaciemu un lapmežciemu kur iet pēdējais autobuss Kolka-Rīga. Kur šobrid notiek remontdarbi. Redzu ka aiz līkuma brauc autobuss, un pacēlu roku lai tiktu uz rīgu, lai paspētu uz skolu. Autobusa šoferis ieraugot mani, pretīgi pabrauca garām, redzot mani…ļoti pretīgi no šī.

I Inese Kaminska 05.06.2023
Komentāri 0

Ecolines - Pazemojoša šofera attieksme

Pazemojoša šofera attieksme Šodien, 11.05.2023. , braucu Rīga-Balvi-Viļaka plkst. 10: 50. Autobusa numurs - mr-9108 reisa numurs - ecoline 7911 šoferis atver durvis, nesasveicinoties iebļaujas, lai liekam visas mantas bagāžniekā - veca kundzīte ielika somu vertikāli, atsitot galvu pret bagāžnieka durvīm - šoferis nokliedzas - horizontāli, pats stāvot, skatoties un kundze gados knapi to koferi nolika tā, kā lika šoferis. Kā armijā pazemojošā tonī izsauc katru pasažieri, kas iegādājies biļeti, pa vienam, skaļi - 1. ! 2...

Ecolines - Kavē un neuzņem pasažierus

Kavē un neuzņem pasažierus 31.03.23. Pļaviņu autoosta cilvēki gaida autobusu uz Rīgu. Pl10.11 ir Madona Rīga. Pl10.10. Rēzekne Rīga. Rēzeknietis kā vienmēr kavē. Šoreiz 9.min. Cilvēki palaiž garām Madonas autobusu,jo tas brauc par 40 min ilgāk un ieradās laicīgi. Atbrauc Rēznietis un šoferis paziņo vietu nav. 5 pasažieri paliek aiz durvīm. Cilvēki kavē ārstu vizītes citiem deg lidmašīnas izlidošanas laiks. Cilvēki taču rēķinās ar laicīgu nokļūšanu galamērķī. Šoferi arī kaut kādi dīvaini. Kāpēc tāda nekārtība? Cūcība...

Ecolines - Обман, унижение, ущемление прав, вымогательство денег

Обман, унижение, ущемление прав, вымогательство денег Здравствуйте! 26 марта 2023 года в 11: 30 моя и подруга со своей маленькой дочерью должна была выезжать компанией Ecolines из Дортмунда в Варшаву, затем из варшавы в одессу. Когда мы пришли на посадку, автобус опоздал почти на час, водители и бортпроводница изначально вели себя агрессивно по отношению к клиентам, неуважительно и хамовито. Когда мы начали помогать сдавать багаж, а это два чемодана и одна ручная кладь, водители начали нас оскорблять, мотивируя тем, что чемоданы тяжелые и что мы...

N Nevecherova 27.03.2023
Komentāri 1

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes