ECOLINES

Norma-A SIA
Adrese: Aleksandra Čaka ielā 45
Rīga
Latvia - LV-1011
Tālrunis: +371 67274444
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
119
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

ECOLINES - Sūdzības un atsauksmes

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss 15. Maijā man bija jāizbrauc no Jēkabpils uz Maskavu 21.20. Ap 21.00 pa sms pienāca ziņa, ka autobuss kavējas un Jēkabpilī būs 22: 50. Pieturā biju 22: 40, bet autobuss nepienāca, jo kā man paskaidroja pa telefonu persona, kas šo sms man nosūtīja, ka autobus jau ir aizgājis un var piedāvāt tikai uz nākošo dienu biļeti apmainīt. Acīmredzot šoferis necentās sagaidīt 22: 50 un nolēma turpināt ceļu bez manis vai arī operators man nosūtīja nepareizu laiku. Tā ir nolaidība un bezatbildīga rīcība...

K Kaspars1974 15.05.2022
Komentāri 0

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien autobuss Rīga - Ventspils no Rīgas sao 8: 40 kas iziet kavējas 25 minūtes kas nekam neder, ok varbūt korķi, bet tad nevajag stāvēt pūrē Virši a benzīntankā un protams ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, bet braukt ātri kur tas atļuts un iedzīt nokavēto, jo tad kam domāts autobusu saraksts, ja to nevar ievērot, ok 5 min nokavēt vēl pieņemami, bet 25 min tas nav pieļaujams, tāpēc ka cilvēki plāno laiku tālāk un ja noteiktā vietā un laikā cilvēks nevar tikt, tas izjauc gan cilvēka grafiku...

NORMA-A, Ecolines - Ņirgāšanās

Ņirgāšanās Ecolines, jeb norma-a šodien maršrutā Rīga - Ventspils no Rīgas Sao Ņirgājājās par latviešu valodu, itkā domāts labi rāda pieturas augšā, bet tajā pašā laikā pretīgi izskatās ka nerāda ar garumzīmēm un vispār arī tiem kuriem displejs krēslā arī tāpat, tāpēc ja nevar parādīt pieturu ar garumzīmēm un mīkstinājuma zīmēm, tad nevajag vispār rādīt un ņirgāties par latviešu vadu un aizvainot latviešus! 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡...

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Autobusa šoferis kurš brauc 13.09.2021 autobuss Daugavpils-Rīga (ceļa posmā Jēkabpils-Pļaviņas. Plkst 14: 10 bija šajā ceļā posmā) apdraud citu drošību. Apdzen mašīnu (smago) , kanpi paspējam malā nobraukt. Nejau šoferis cietis ar savu lielo autobusu, bet tiktu nonesta mūsu mazā mašīna no ceļa. Tas tākā ir normāli? Šādus šoferus uz ceļa labāk nelaist. Pie tam ārā līst lietus un ceļš ir slidens.

Ecolines - Хамство

Хамство Ехала по маршрутку Польша-Латвия (Рига) .06.09.21-07.09.21 конкретная жалоба на грузчика, ужасно не воспитанный мужчина, не умеет общаться с людьми. Все началось с того, что был перевес сумки, он не начал нормально реагировать, а испытывал агрессию ко мне. Притензии к другому персоналу нет, обслуживание на высшем уровне, приятные и вежливые люди.

Ecolines - Stājas (nestājas) kur un kad grib.

Stājas (nestājas) kur un kad grib. Kopš 1.01.2021. Gulbenes novadā (un ne tikai) ar šīs firmas pārvadājumiem iet traki. Neavarēšu precīzi nosaukt visus datumus un laikus, jo tas atkārtojas ik pa laikam, bet īsumā tā - autobuss Balvi - Rīga (Gulbene atiešanas laiks 9: 40) no pilsētas izbrauc kur nu kurām šoferim ienāk prātā. Tie, kas gaida pieturā "Santa", paliek neuzņemti, ar Nordeku šādu starpgadījumu nebija. Gulbenē - bļaušana ielā pie veikala rimi virzienā uz Rīgu aizbrauc garām pieturai neapstājoties. Rīgā "teikā" nestāja...

Ecolines - Slikti informēti šoferi un līdz ar to slikts serviss

Slikti informēti šoferi un līdz ar to slikts serviss NORMA-A (Ecolines) maršrutā Rīga-Ventspils ir slikti informēti, jo Ventspilī pāri Ventai bija pacelts tilts, autobuss stāvēja un gaidīja kamēr tiltu nolaidīs, tajā vietā lai brauktu pa otru tiltu kā darītu Ventspils reiss, vai Nordeka, līd. z ar ko autobuss ienāca 7 minūtes vēlāk, kas nav pieļaujams, vajag šoferiem izskaidrot un parādīt kā var pa otru tiltu tikt ja gadās šāda situācija, jo tas būs ātrāk nekā gaidīt kad tilts nolaižas. Norma-A

Ecolines - Neapstājas, pieturā

Neapstājas, pieturā Sveicināti, lasu šeit, ka galvenā problēma ir ar neapstāšanos, līdz šim vienmēr tieši esmu izvēlējusies ecolines, jo bija tikai pozitīva pieredze. Te es pēc darba stāvu Salaspili pieturā, gaidu autobusu, kam jāpienāk 18: 30, nākamais transports pēc darba man ir pēc 3h, paziņu draugu pie kā laiku novilkt man nav.. Es pieturā biju tieši 6minūtes pirms, bet autobuss brauca 18: 37, viss ok satiksme bija liela, saprotu, ka kavē, par cik no šīs pieturas attiet daudz vietējo (Rīga-Ogre) autobusu...

Ecolines - Brauc garām pieturvietai!

Brauc garām pieturvietai! 30.11. Dodos ar autobusu ecoline, kurš atiet 11.05 no Aizkraukles autoostas! Zinu, ka šim autobusam viena no pieturvietām ir Klidziņa, bet ko dara autobusa šoferis? Viņš vienkārši brauc garām! Tur cilvēks atradās pieturā! Vai autobusa šoferis nolasa cilvēkam no muguras, ka viņš nedosies ar konkrēto autobusu!? Starp citu nau pirmo reizi! Uzskatu, ka šoferim ir jābrauc klāt pieturai, lai arī attālumā šoferim šķiet ka tur cilvēks neatrodas!

Ecolines - Klienta ignorēšana

Klienta ignorēšana Отослала 4 письма на [slēpt]@ecolines.lv (23марта,1,9 и 16 ноября 2020. Г.) о возвращении денежных средств за неиспользованную поездку, описала ситуацию. К сожалению перевозчик "ecolines" просто игнорирует письма обращения! Ответа так и не получила!

Ecolines - Vienaldzība pret pasažieru

Vienaldzība pret pasažieru Š. G. 13 martā tika atcelts reiss uz Oldenburgu Sakarā ar Covid - 19, jo slēdza robežas. Pie autobusa uz biļeti uzlika zīmogu "Open Date" un teica lai ejot uz Ecoline uzziņu centru. Nostāvējām gandrīz stundu rindā, jo cilvēku bija daudz kuri netika pāri robežai. Pateica lai braucam kur nu kurais, ka jaunas biļetes atsūtīs uz e pastu, kad būs vaļā robežas tad varēsim turpināt braucienu ar jaunajā m biļetēm. Tā nu sēdēju un gaidīju. Pēc kādas nedēļas mēģināju sazvanīt bet nekā, vēl pēc nedēļa...

E Edite Dieziņa 08.04.2020
Komentāri 2

Ecolines - Плохой сервис, постоянные задержки

Плохой сервис, постоянные задержки У меня накипело. 🤬 хочу поделиться со всеми отзывом о сервисе автобусов ecolines. Не люблю их потому, что очень часто были задержки рейсов из-за стыковки с другими рейсами. В целом, за последние полтора года я каждый месяц 2-3 раза ездила из таллина в ригу и обратно (около 100 поездок) , и поначалу с равной частотой использовала сервис lux express и ecolines. Была не предвзята, выбирала что выгоднее и удобнее в конкретный день. Но со временем, я убедилась, что люксы на 99% пунктуальны, а эко...

Ecolines - Servisa bojājums

Servisa bojājums 9.00 bija jābūt autobusam uz Druskininkiem caur Kauņu, bet autobusa nebija teica ka esot sabojājies. Un es izmantoju cita pārvadātāja pakalpojumus. Es vēlētos dabūt atpakaļ naudu par neizmantoto pakalpojumu.

Ecolines - Attieksme

Attieksme Sveiki esmu patstāvīgs klients ecolines. Braukāju no Rīgas uz Tallinu. Esmu ari izbaudījis luxexpress un teikšu godīgi luxexpress pati attieksme un viss pārējais ir super. Pat tas austiņas ko izsniedz ecolines viņi varas ar 1 euro. Bet luxexpress dod tas par brīvu. Kauns jums ecolines kauns fuj fuj.

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, neiesaku nevienam izmantot kompānijas ecolines pakalpojumus, īpaši reisu Maskava-Daugavpils. Pirmkārt, pavadone rupji runā ar pasažieriem, var izsēdināt no autobusa, uzvedās ļoti nepieklājīgi un agresīvi. Pievērsu uzmanību kompānijas administrācijai, lai uzlabotu savu darbinieku morāli ētisko kodeksu. Ar Cieņu, pasažieris.

D dankag31 01.08.2019
Komentāri 0 Ceļojumi

Ecolines - Nelaipns šoferis

Nelaipns šoferis Pajautāju šoferim(Andrim Bulatam) vai drīkstu sēdēt priekšā,uz ko viņš man smagā intonācijā atbildēja, ka nav ko sēdēt priekšā un ka jāiet uz aizmuguri.Tad rodas jautājums, kam domāti priekšējās sēdvietas? Domāju ka preztižs uzņēmums ar tam līdzvērtīgiem darbiniekiem,bet mans priekštats krasi mainījās,sabiedriskais fui

K Kristiāna123 24.07.2019
Komentāri 2

Ecolines - Attieksme un servisa līmenis

Attieksme un servisa līmenis Sveiki! Šāds gadījums. Varšavas autenē izkāpu uzpīpēt, nāku atpakaļ un manas mantiņas uz 400 eur - čau! Pavadone alla, kura prot kādus 14-15 vārdus latviski (nu ok, "starptautiska līnija" taču: d) , man līdzjūtīgi paziņoja, ka viņi nekādu atbildību nenes, un arī viņa pirms pāris nedēļām esot apzagta, savukārt šoferītis (sniegbaltā kreklā - gods, kam gods) jau mazāk līdzjūtīgi paziņoja: "a ko tu brīnies - zog! Varšavā zog, rīgā zog, visur zog! " uz brīdi radās sajūta, ka viņi tur visi uz vienu...

Ecolines - Kavēšanās

Kavēšanās Pirmām kārtām, autobuss, ar kuru es braucu no Viļņas Uz Rēzekni, ieradās apmēram ar divdesmit minūšu nokavēšanos. Sēdvietu, kuru es biju rezervējis, rezultātā samainīja, sakarā ar to, ka jaunais autobuss salūza un tā vietā atbrauca vecāks. Nekāda komforta, nedz tualetes, nedz wifi vai vēl kaut kā īpaša tur, protams, nebija.

Ecolines - Slikta attieksme un uzmanība

Slikta attieksme un uzmanība Labdien. Es esmu Tatjana Beinarovica. Biletes numurs-11101666. Izbrauksanas datums.07.02.2019 Daugavpils - Kaunas Kaunas - Venlo. Mani aizveda nevis uz kaunas, a uz vilnu. Es izgāju ar visiem jo domajy ka tie ir kaunas jo pirmie reizi braucu. Bet ta meitene kas strādāja tāja diena tumšiem matiem viņa bija. Viņa pat neko nepateica ne vārdu ka es nesmu kauna a vilnus vina pirms tikai iekapšana Daugavpili pārbaudīja dokumentus un viss un vairak ne... Varbūtas ir ari mana kļūda braucot pirmo reizi vajadzēja paprasit u šofera pasaij. Es veles lai biļetes naudu man atgrieztu lai es nebraucu

Ecolines - Pil udens no lukas virsu

Pil udens no lukas virsu Nopirku bileti uz autobusu ECOLINES 24 decembriv 11:20.Ienemu savu vietu.kad sakam braukt saka pilet no grieztiem udens virdu.Teicu stjuartei vina paskatijas un teica ka esot zel.Es tak nemaksaju 54 ero par bileti lai es galapunkta nonaktu slaps

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes