Adrese: |
Ciedri Lielvārži Ķekavas nov. Latvia - LV-2123 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6 7815 900 |
Fakss: | +371 6 7815 939 |
Darba laiks: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Itella - Sūdzības un atsauksmes
Itella - Krāpšana
Gribu padalīties ar savu skumjo pieredzi, kad sūtītājs-pārdēvējs no Vācijas nolēma sūtīt ap 2000 EUR vērtīgu sūtījumu ar DHL. Latvijā sūtījumu pārņēma itella. Paredzamajā laikā (jūnija sākums) nebiju to saņēmis, zvanot operatoriem saņēmu atbildes ka sūtījums pagaidām nevar būt atrasts bet viņi to meklē pie sevis. Pēc nedēļas ilgas gaidīšanas palūdzu sūtītāju, piereģistrēt sūdzību par nepiegādāto paku DHL. Pagāja vēl nedēļa, pēkšņi 19. jūnijā itella un attiecīgi DHL atsekošanas lapā uzradā...
Itella - Ļoti slikts serviss
Itella latvia - ārkārtīgi slikts kurjeru pakalpojumu serviss! Jau neskaitāmas reizes atkārtojas viens un tas pats - sūtījumi no vācijas tiek piegādāti ārkārtīgi haotiski, nepiezvanot klientam, bezgalīgi novilcinot sūtījumu piegādi utt. Regulāri sūtījumiem parādās statuss "nevarēja piegādāt", taču kurjers pat necenšas sazvanīt klientu pat gadījumos, kad itella ir klienta tālruņa numurs. Ārkārtīgi slikta pieredze ar šo uzņēmumu! Sūtījumi "pazūd", klientam jābrauc pašam pakaļ vai arī "piegādāsim...
Itella - Apzagšana
25. Junija sanjemu paku un konstateju, ka esmu apzagta. Uzmanieties no steidzigajiem kurjeriem - ta ir pirmaa pazime, ka ar sutijumu kaut kas nav kartiba. Manaa gadijuma pec iespejas atrak kurjers velejas tikt no manis valjaa, nervozeja... Protams, tas ir manas subjektivas sajutas, bet intuicija nepievila - kaste ir bijusi atplesta, pec tam parlimeta ar citu limlentu... Piedzivoju lielu vilshanos, ljoti gaiditas lietas sutijuma kaste nebija... Kauns un negods tadai krapnieku, zaglju firmai!
Itella - drausmīgs serviss
Mans sūtījums tika atstāts blakus veikalā, par ko man netika paziņots, bet dhl sistēmā tas tika atzīmēts kā piegādāts. 21. Jūnijā es nebiju sasniedzama - acīmredzot, nokavēju kurjera zvanu. Nākamajā dienā skatījos dhl sistēmā, ka it kā esmu saņēmusi savu sūtījumu, kas bija diezgan mulsinoši. Tādēļ rakstīju viņu klientu servisam, kurš uz manu jautājumu par to, kur ir mans sūtījums, lai gan sistēmā norādīts, ka viņu saņēmu, atbildēja "jūsu sūtījums ir piegādāts". Tad es vairrākārt rakstīju...
Itella - Slikts serviss
Slikts serviss! Darbiniekiem jāmācās ar klientiem rubāt laipni, nevis rupjā tonī neprofesionāli un nelaipni atbildēt un telefona zvaniem! Atceraties, ka klienti nestrādā šajā nozarē un Jums saprotamas lietas mums nav ikdienišķas un saprotamas kā jums darbiniekiem! Ja pati cītīgi nesekotu līdzi savam sūtījumam, nezinu, kad saņmtu sūtījumu, jo man nebija nekāda informācija, ka mana adrese nav norādīta pilnīga uz sūtījumu un arī trlefona nr. nav norādīts! Jo ticu, ka pastāv 3. iespēja ar klientu sazināties elektroniski, ir 21.gs cilvēki lasa e-pastus!
Itella - Slikts serviss
Sūtu paciņas katru mēnesi un 90% gadījumu, kurjers nezvana nekad! Kā es varu izzīlēt, ka man jāsavāc paciņa, ja pat nezinu, ka viņš ir klāt. Drausmīgs serviss! Kad zvanu uz klientu apkalpošanas centru, man katru reizi saka, ka tā nevar būt, ka kurjers nezvana. Laikam jau es meloju viņiem visu laiku... Pretīgs uzņēmums!
Itella - Can't get my parcel for a week now
Riga. Aweful experience. Can't receive my parcel for a week already. First, courier sends a message at 7: 15 a. M. That he will deliver in 45min. Not the day before or several days before. But the same early morning. Then i contact them to ask if they can deliver at specific time (specifically starting from 12: 30 pm) , but no, their courier repeats the same actions. After that they send me an email saying my parcel can be delivered not on the next day (or afternoon/evening of the same day) , but in a day. They never listen when it's convinient for me to receive.
Itella - Krāpšana
Sūtījuma izsekošanas lapā rakstīts, ka kurjers mēģinājis piegādāt paciņu. Kādas muļķības! Esmu mājās visu dienu, neviens nav nācis vai zvanījis. Ārdurvīm nekādu šķēršļu nav. Domāju, vienkārši, lai ietaupītu laiku, atzīmēs, ka saņēmējs nav mājās- tad nebūs jābrauc! Vienkārši! Ehh...
Itella Logistics SIA, GLS - Krāpšana
Sūtījums no 20.04.2018 ir Latvijā bet piegādāt līdz Rēzeknei šai super firmai nesanāk! Un rožu stādi turpina vizināties pa visu Latviju! Solījumu atvest vakar 28.04.2018 dabīgi neizpildīja!Lūk tāda ir šī faķenā firma! Cilvēki uzmanāties! Šodien ir otrais maijs un cerības saņemt sūtījumu zūd kā pavasara sniegs.Piedāvāju šai firmai nodarboties ar gumijas kalošu pārvadājumiem jo tur pārvadājumu ātrums nav tik svarīgs!
Itella - Slikts serviss
Man DHL pasūtījums tika nodots Itella logistics. Pie pakas izsekošanas informācijas tiek atzīmēta nepareiza informācija par to, ka ir zvanīts un nevar sazvanīt, kaut gan neviens nav zvanījis. Tad izdevās viņus sazvanīt un sarunāt, ka atvedīs nākamajā dienā, ko protams, viņi neizdarīja. Joprojām gaidu savu sūtījumu..
Itella - Nekvalitatīvs pakalpojuma
Viss sākās ar paciņu, kuru man sūtīja no Vācijas. Persona, kas paciņu bija sūtījusi, visu laiku jautāja, vai tā vēl nav pienākusi, jo DHL izsekošanas numurs rādījis, ka paciņa jau divas nedēļas Latvijā un dīvaini, ka vēl nav atnācis aicinājums no pasta. Gaidu, gaidu, katru dienu skatos pasta kastītē - bet tukša kā tukša. Tas nozīmē, ka mana paciņa jau vairāk kā divas nedēļas ir marinēta tepat, Latvijā. Svētdien izņemu pastu, un redzu man adresētu vēstuli (ar kļūdain uzrakstītu vārdu un pasta...
Itella - Krāpšana, slikts serviss.
Itella joprojām nav pārstājusi blēdīties un arī eksistēt nē, jo nu jau kuro reizi darīšana ar prastiem blēžiem, kuri ieraksta, ka sūtījums piegādāts, nosūtīta ziņa, bet adresāts nav bijis sasniedzams. Pirmdien, 16. aprīlī no sūtījuma nav ne vēsts, kaut gan amazon.de jau piektdien 13. aprīlī parādās ieraksts, ka adresāts 17:54 nav bijis sasniedzams un adresātam nosūtīta ziņa. Adresāts nav saņēmis ne zvanu, ne sms, atrazdamies visu dienu mājās, kaut arī uz sūtījuma ir norādīts tālruņa numur...
Itella - Piegādes kvalitāte
Mistiski piegādā paku. Noteiktajā dienā skatos, ka jābūt piegādei, bet neko nepiegādā. Pakas izsekošanā vēlāk parādījās, ka kurjers esot bijis pie mājas durvīm, secinājis, ka pa durvīm iekšā netiek un viss, prom. Jautājums - kurš normāls cilvēks darba dienā 17:00 jau ir mājās? Kāpēc nesazinājās ar klientu par piegādes detaļām?
Itella Logistics SIA - Slikts serviss, nebeidzama melošana
Meļu kantoris! Paciņa no Vācijas Latvijā ieradās dažu dienu laikā, bet šeit, šeit jau ilgāk par nedēļu paku "nespēj" piegādāt, jo redz kurjers nevarējis (mājas durvis bijušas ciet vai kas tāds) , muļķības! Dzīvojot privātmājā, ir neiespējami neredzēt, ka kāds piebrauc pie mājas. Mājās vienmēr ir cilvēki, piegādes nemaz nav notikušas. Un viņi tikai dienu no dienas sola, ka nākošajā dienā paciņa tiks piegādāta, tā protams nenotiek! Mums pacietības mērs ir pilns, ziņosim par šīm cūcībām visiem, kam ar šo firmu ir kāda darīšana. Lai klapē ciet to kantori!
Itella Logistics SIA - Slikts serviss
Company is Dhl representative in Latvia, but doesn't care about quality of their services related to time maneer, communication with customer and honesty, related to served services. In my situation mistake was made on a sender side who send parcel to incorrect address in latvia, but as far as delivery came to lv dhl informed me that change of delivery address would be possible and is enought to contact itella to make new address arrangement. I did it and provided correct delivery addre...
Itella - Sliktāks serviss nemēdz būt.
Paka pienāca 29.01.2018 pirmdien, otrdien no rīta man zvana, ka paka ir klāt pie durvīm, protams, ka es neesmu mājās, jo nekas netika pirms tam saskaņots vai paziņots. Un nākošais piegādes datums iespējam tikai ceturtdien 01.02.2018. Un arī nevar saskaņot laiku cikos, sēdi un ceri, ka tev kaut kad atvedīs. Kaut kāds murgs, normāli kurjeri atsūta sms, ka pienācīs sūtījums vai piezvana un saskaņo piegādes laiku un vietu, ne jau es savā mājas adresē būšu visu dienu no 8.00 - 17.00. Redzēsim kādā stāvoklī atnāks paciņa un kad vispār viņa nonāks pie manis.
Itella - ĻOTI slikts serviss
Sūtījums no vācijas netika piegādāts, jo "ir kļūda adresē", lai gan patiesībā nekādas kļūdas nav, nekad nav bijis un visi sūtījumi līdz šim ir atsūtīti un piegādāti bez jebkādām problēmām gan no šī paša sūtītāja, gan citiem. Labi, ka pats šodien nolēmu paskatīties, kur kavējas paka, jo konstatēju ka jau no 18.01. Tas, pēc "neveiksmīga piegāds mēģnājuma", atrodas pie itella un ar to nekas netiek darīts. Vēl ir atzīme, ka man nosūtīts pieprasījums par kontaktinformācijs un adreses apstiprināšnu...
Itella - Zādzības bezatbildība
Nepietiek ar to, kad paku veda 2 nedēļas. Tad kad paku saņēmu biju parsteigta, jo kad atvēru paku saturs tika izzagts un iekšā atstāta zīmīte ar tekstu "paldies". Skatoties pēc sūdzību skaita par šo uzņēmumu skaidrs, kad saturu neatgūt, jo uzņēmumu sazvanīt ir var teikt nieiespējami, kā arī vaina tiks uzvelta uz ārzemniekiem. Vismaz prieks, kad vācieši iemācījušies latviešu valodu. Augstākā bezkaunība!
Itella - Ļoti ļoti slikts serviss, viens no sliktākajiem
Gandrīz 2 nedēļas paka jau ir Latvijā, bet es tā āri to nesaņēmu, vienkārši murgs neviss kurjeru serviss, īpaši nemeģīna sazināties pat par piegādi, vairākkārt teicu ka varu tikai no vakarā, vienalga brauc dienas laikā, murgs murgs murgs, attieksme pret klientu ļoti rūpja, 3 dienas vispār gaidīju kaut kādu atbildi no klientu servisā, atbildēja tikai kad uzrakstīju 3 reizes, bet problēmu tā āri nav atrisināja, pakas joprojām nav.
Itella - Melošana
Kārtējo reizi vīlos šajā uzņēmumā. Paciņu nepiegādā jau 2 nedēļas. Pa telefonu man skaidro, ka kurjers esot zvanījis vairākkārt un neviens nav cēlis klausuli. TĪrākie meli! Laukā jāmet tādi darbinieki, kas neko negrib darīt un melo. Tagad jāgaida vēl 4 dienas līdz nākamajai piegādei. Redzēsim, ko kurjers man acīs stāstīs.