Adrese: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27405715 +371 22110263 |
Informācija: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Bērnu preču veikali |
Baby Store - Sūdzības un atsauksmes
Babystore.lv - Krāpšana, slikts serviss, tiek pārdotas preces, kuras nav pieejamas, naudu neatmaksā
Šis uzņēmums izvieto savā mājas lapā preces, kuras faktiski nav pieejamas. Uzņēmuma interneta veikalā atspoguļotais preču noliktavas apjoms - neatbilst patiesībai. Par preci ir iespējams norēķināties tikai ar pārskaitījumu. Veicot apmaksu pēc vairākām dienām tiek piedāvāts citas kvalitātei neatbilstošas preces, kuru Cena ir 1/2 zemāka par pasūtīto preci. Uz e-pastiem neatbild, sazvanīt šo kompāniju nav iespējams. Kad pēc vairākkārtējiem e-pastiem tiek anulēts pasūtījums ar norādi, ka nauda...
Baby Store - Slikts serviss, neatbild uz ziņām, neatgriež naudu, izvietot preces internetā, kas nav pieejamas.
Šis kantoris nespēj vairs pāsteigt. Izvieto produktus, kas nav pieejami. Zvani viņiem un prasa, kur pasūtijums un atbildē saņem ''mums diemžēl nav šī produkta un varam piedāvāt ko citu''. Šo informāciju es saņēmu tikai pēc nedēļas, kad jau bija jābūt veiktai piegādei un pats zvanot nevis no viņu puses saņemot brīdinājumu. Atbraucu uz veikalu un tur izvēles aizvietotāj produktam nav nekādas. Labi, ja nav tad nav. Tad, lai dod naudu atpakaļ. Atnāk e-pasts ''saņemiet 14 dienu laikā atmaksu''...
Baby Store - Slikta serviss
Jau otro reizi sūtām preci un nav preces kuru pasūtījām. Tikai šoreiz ir vēl sliktāk. Šoreiz pat netika piedāvāta iespēja apskatīt citus variantus, bet gan pajautāts vienkāršs jautājums, par kuru es kā pircējs pat nesapratu ar kādu nodomu tas tiek jautāts. Ne paskaidrojumu ne paziņojuma ne informācijas, tikai jautājums. Un tad nu jādomā priekš kam jums šāda informācija ir nepieciešama (kaut kādai jūsu statistikai?) tika pasūtītas 2x baltas cepurītes, bet atsūta cepurītes ar zīmējumiem un vēl...
Baby Store - Naudas atmaksa netiek veikta
Tika pasūtīta bērnu gultiņa (52.99€ +dpd kurjera piegādes pakalpojumi) - 14 jūnijā. 15. Jūnijā caur e-pastu tika nodota informācija, ka mana prece nav pieejama, atbildēju, ka vēlos anulēt pasūtījumu un, ka gaidīšu naudiņu atpakaļ. 17. Jūnijā saņēmu e-pastu, ka pasūtījums anulēts #341991 un, ka naudiņa tiks pārskaitīta atpakaļ 14 dienu laikā.. Naudiņas joprojām nav, biju rakstīJusi ziņu babystore mājaslapas sarkastē, 02. Jūlijā, kur tika minēts, ka informāciju nodos grāmatvedei. Gaidīju līdz 05...
Baby Store - Neatgriež naudu par nepiegādāto preci
Neiesaku arī veikt sūtījumus no šī veikala. Pasītīju 2 preces, vienu saņēmu, otra nebija pieejama. Teica, ka atgriezīs naudu 14 dienu laikā, bet jau pagājuši 3 Mēneši un nekādu ziņu. Uz ēpastu neatbild, rakstot atkārtoti, tiek atbildēts angļu valodā pilnīgi ne pa tēmu.
Baby Store - Pasūtījums anulēts, bet netiek veikta atmaksa
Neiesaku pasūtīt preces no šī kaktu kantora. Trīs mēnešu laikā nespēj izpildīt pasūtījumu un neatgriež smaksāto naudu pēc pasūtījuma anulēšanas. Briesmīga klientu apkalpošana, neatbild ne uz e-pastiem ne telefona zvaniem. Vienīgais, ko māk lieliski - profesionāla melošana.
Baby Store - Krāpšana
01.07.2024. Pasūtīju preci "babystore" e-veikalā. Bērns bija sakrājis naudu un vēlējās iegādāties rotaļlietu. Saņēmu epastu, ka nav manta pieejama un pasūtījums ir anulēts. Nauda tiks atgriezta tikai 14 dienu laikā. Ļoti nepatīkami! Bērnam nav ne manta, ne nauda. Sazvanīt veikalu nav iespējams, komunikācija epastā prasta, nelaipna, ar kļūdām. Jau pagājušas 9 dienas, nauda vēl nav atgriezusies, cerēsim uz atlikušajām 5 dienām vai būšu spiesta vērsties patērētāju aizsardzībā. Veikals apzināti...
Baby Store - Обман!
10.06.24 был сделан заказ на 13.97€. В тот же день заказ изменил статус на «заказ в обработке», но позже от магазина пришло письмо, что заказанных товаров нет в наличии. Была предложена подарочная карта на 20€. От карты я отказалась, узнав можно ли вернуть деньги за заказ. Менеджер ответил, что в течении 14 дней деньги вернутся. На 6.07.24 денег нет, магазин кормит обещаниями.
Baby Store - Обман
30. Maijā tika veikts pasūtījums #340858 par summu 37.94 € pasūtījumā bija 4 djeco produkti. Nākamajā dienā viņi man piezvanīja un nosūtīja e-pastā ziņu, ka 2 no 4 precēm nav pieejamas. Viņi piedāvāja nomainīt preci. Tad pienāca vēstules, ka pasūtījums ir savākts un drīz tiks nosūtīts. Bet pagājis vairāk kā mēnesis un vēl nekas nav nosūtīts, uz ziņām nekur neatbild, arī uz telefona zvaniem neatbild. Ja manas preces nav noliktavā, tad vajadzētu atdot mana nauda, ja nē, tad jau sen vajadzēja preces nosūtīt!
Baby Store - Naudas neatgriešana
ŠAUSMĪGS IESPAIDS! Tika veikts pasūtījums #341763, veikta arī samaksa €54.16 apmērā. Saņēmu e-pastu, ka neviena no manis izvēlētajām precēm nav pieejama. Lūdzu pasūtījumu anulēt. Internetveikals solīja atgriezt naudu 14 dienu laikā. Šis laiks jau ir pagājis, naudas kontā aizvien nav! Uz e-pastiem neviens neatbild. Ar grūtībām sazvanīju operatoru, kurš dievojās 3 darba dienu laikā atgriezt naudu kontā. Kamēr nauda netiks atgriezta, sūdzību neizņemšu un vēlāk vērsīšos arī patērētāju tiesību...
Babystore.lv - Naudas neatgriešana par nesaņemtu pakalpojumu
27.05.2024. Veicu pasūtījumu internetveikalā babystore.lv, kur vēlējos iegādāties preci, kas rādījās pieejama (pasūtījuma nr. 340646) . Samaksa tika veikta pasūtījuma brīdī par kopējo summu 72.99 eur. Nākamajā dienā pasūtījuma statuss tika mainīts uz “apstrādē”. Pēc 2 nedēļu klusuma sāku pati interesēties par pasūtījuma statusu, kur, kā izrādījās, nemaz nav apstiprinājuma precei. Lūdzu pasūtījumu anulēt, jo pasākums, kam pasūtītā lieta bija paredzēta, jau sen bija pagājis. Ar vēl nedēļa...
Baby Store - Slikts serviss
Ужасная компания! Высокие цены. Сначала 2 месяца не могли доставить заказ, а теперь уже 3 недели не возвращают деньги за отмененный заказ! Рекомендую обходить этот интернет-магазин стороной. Лучше выбирайте www.220.lv
Baby Store - Обман
Сделала два заказа. Оплатила. На один ответили что нет в наличии предложили другой я отказалась. Деньги не вернули. На второй заказ вообще не отвечают. Тоже оплаченный. Раньше у них покупала было все хорошо. Tegi kaks tellimust. Maksis. Ühele vastati, et ei ole olemas pakuti teist keeldusin. Raha tagasi ei saanud. Teisele tellimusele ei vastata üldse. Samuti makstud. Varem oli neil kõik hästi ostetud.
AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana
Pasūtīju preces bērniem 19.05.2024., uzreiz veicu apmaksu. Pēc apmēram nedēļas nav ziņas par piegādi, tāpēc interesējos pati par pasūtījuma statusu. Sazināties ar pārstāvjiem ir ļoti grūti, telefonu neceļ. Kad izdodas sazvanīt, tiek solīts uz vietas neesošās preces aizstāt ar citām, bet piedāvājums man tā arī netiek atsūtīts. 29.05. izdodas pārdevēju sazvanīt, kur vienojamies, ka pasūtījums tiks atcelts un nauda manā kontā atgriezta 14 dienu laikā. Trīs reizes sūtīju e-pasta ziņas, ka naudu...
AtrisinātaBaby Store - Slikts serviss
Pusotru mēnesi atpakaļ pasūtīju ortozi, pēc nedēļas man atnāca uz e pastu lūgums norādīt izmēru, ko arī izdarīju. Pasūtījumu joprojāam neesmu saņēmusi, un sazvanīt tur nevienu nav iespējams, arī uz e pastu atbildes nav. Vienu reizi sazvanīu, bet man iedeva cita cilvēka telefona numuru uz kuru zvanīt, to protams nav iespējams sazvanīt, piedāvā ierakstīt balss ziņu, arī uz to nav atbildes. Neiepērcieties tur.
Baby Store - Krāpšana
Pasūtījām četrus zīdaiņus un vienu apakškrekliņu 8. Maijā par summu 40,95 eiro. Mums piezvanīja, lai paziņotu, ka divi kostīmi nav pieejami un piedāvāja alternatīvu. Pēc tam nekādas atgriezeniskās saites un ignorēšana, līdz uzrakstījām sūdzību. Rezultātā prece tika nosūtīta tikai 1. Jūlijā, un tika nosūtītas tikai divas preces no piecām par summu 13,98 eiro! Par to mani pat neinformēja un naudu neatgrieza. Un izvēlētie alternatīvie kostīmi arī bija lētāki nekā tie, kurus sākotnēji pasūtījām un...
AtrisinātaBaby Store - Saistību neizpilde
02.06.2024. pasūtīju preci "Babystore" e-veikalā un uzreiz apmaksāju pirkumu saskaņā ar rēķinu Nr.BS-387593 par pasūtījumu #341046. 03.06.2024. saņēmu e-paziņojumu par pasūtītās preces trūkumu, un tādēļ uz veikala e-pastu nosūtīju iesniegumu par atteikšanos no pirkuma un lūgumu atmaksāt pasūtījuma summu un norādīto bankas kontu. Pēc papildus saziņas ar e-veikala pārstāvi, 04.06.2024. saņēmu e-paziņojumu par pasūtījuma anulēšanu un solījumu, ka nauda tiks atmaksāta 14 dienas laikā. Ņemot vērā...
Baby Store - Neatgriež naudu par anuleto pasūtījumu. Uz telefona zvaniem neatbild un nomet klausules
Jā negribat šķirties no savas naudas, tad neiesaku šeit kaut ko iegādāties! Pasūtījums tika veikts 18 maijā. Līdz 3 jūnijam ne ziņas ne miņas, piezvanīju, atbilde preces nav uz vietas. Jautājums, kāpēc piedāvājumā ir prece, kuras faktiski nav uz vietas, tajā pašā laikā solās piegādāt 5-8 darba dienu laikā. 3 jūnijā pasūtījums tika anulēts. Naudas atgriešanai bija jānotiek līdz 17 jūnijam, pēc lr likuma noteiktas kārtības! Šodien ir 26 jūnijs, nauda nav joprojām atgriezta. Zvanu, atbild ka...
AtrisinātaBaby Store - Slikts serviss, krāpšana
Очень не рекомендую покупать из этого магазина! Обманули меня на 50 евро. Я заказала детский коврик по скидке за 50 евро в интернет магазине, когда было указано что он в наличии. В итоге через 3 дня после этого мне написала kristina baby store, с сообщением о том, что коврика нет в наличии) после этого связаться мне с ними не удалось. Я звонила, писала на почту. Меня игнорируют. 0 звезд.
Baby Store - Krāpšana. Naudas neatgriešana
Liku šai firmai atgriezt naudu, jo nebija pieejama neviena prece, ko pasūtīju caur internetveikalu. Solīja atgriezt naudu 14 dienu laikā. Dienas pagājušas-naudas nav.. Uz epastiem neatbild. Šis veikals laikam mēģina nopelnīt uz topošajām un esošajām māmmiņām..