Baby Store

Babystore SIA
Adrese: A.Deglava 59-2
Rīga
Latvia - LV-1035
(Juridiska adrese)
Tālrunis: +371 27405715
+371 22110263
Informācija: Biroja adrese
Stabu iela 45, Rīgā

Veikalu adreses:

Ganību Dambis 24A
Tel. +371 67536965
Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā
Tel. +371 22110147
Darba laiks: 9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Bērnu preču veikali

Uzticības reitings

34%
Sūdzības
180
Atrisinātas
37
Ar atbildēm
166
Apskatīt statistiku

Baby Store - Sūdzības un atsauksmes

Babystore.lv - Возврат денег за аннулированный товар

Возврат денег за аннулированный товар 07.07.2024 в интернет магазине был сделан заказ (344435). Через несколько дней поставщик написал , что заказ аннулирован, деньги будут возращены через 14 дней. Сегодня 29 08 2024, денег нет. На звонки не отвечают, на письма тоже. Наверное надо будет написать заявление PTAC.

Baby Store - Money never comes back #347155

Money never comes back #347155 They never provide money back order cancellation #347155 seems like fraud we ask bank to dispute the charge every customer suffering same issue they first cancel as item not available and than they make you suffer with money to come back. Better to proceed with legal action to not allow them cooperate in Latvia. Will look forward situation after disputing from bank. Stay away from them

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Informējam, ka jūsu pasūtījums #345408 ir anulēts. (24 июля) две недели ждал, потом стал звонить. С трудом дозвонившись, деньги обещали вернуть в течение следущих двух недель. Не вернули до сих пор. Сегодня 28 августа 2024. Считаю это самым обыкновенным мошенничеством. Кто читает, предлагаю составить иск на мошенничество. Займет совсем немного времени.

AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana, pasūtītas preces apmaiņa pret sliktu preci

Naudas neatgriešana, pasūtītas preces apmaiņa pret sliktu preci Labdien. Jūlijā tika pasūtīta prece, pasūtīšanas numurs 345390. Piezvanīja, sarunājām, ka dvienu preci samainīs, par rāpulītu atgriezīs naudu. Pārējā prece tika atsūtīt a pa daļām. Jo zvanīju un teicu ka nav visa prece. Atsūtīja preci, viena cepurīte samainīta, neprasot man vai gribu samainīt pret citu preci. Atgriezu preci babycity.lv servisā. Solīja atgriezt naudu. Jau pagājusi 2 Mēneši nauda vēl nav atgriezta. Tikai solījumi

AtrisinātaBaby Store - Neesošu preču pārdošana un naudas neatgriešana

Neesošu preču pārdošana un naudas neatgriešana 2024. Gada 6. Jūlijā tika veikts pasūtījums (#344313) , nedēļu pasūtījuma statuss netika mainīts un tikai pats piezvanot viņiem uzzināju, ka "prece" nav pieejama. Pēc trīs dienām atsūtīja "alternatīvas" un izrādījās, ka visas 3 no pasūtītām precēm nav pieejamas. 17.07.2024. Pēc mana lūguma pasūtījums tika anulēts un naudu solīja atmaksāt 14 dienu laikā. Nu jau vairāk nekā mēnesis pagāja, naudu neatgrieza sazvanīt nereāli, klausuli neceļ, informāciju par atmaksas kavējumu nekādu nesniedza...

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana

Krāpšana Labdien. Veicu pasūtījums 346023 27.07.2024. Pēc atmaksas izrādās ka pasūtītā prēce nav piejiejama, teicu ka grību attiekties no pasūtījumā, veikals babystore piedāvāja 2 opcijas, vai dāvanu karti 50€vertiba vai naudas atgriešanu, es izvēlējos naudu. Šodien 25.08.24 naudas nav, uz zvaniem un emailiem veikals neatbild, rakstīšu sūdzību uz Ptac un policiju. Ļoti ẓ̌el ka veikals tik slijti attiecas pie klientiem, nevienam neesaku šo veikalu.

Baby Store - Slikts serviss, bojāta netīra prece

Slikts serviss, bojāta netīra prece 8.08.2024. G bija iegādāts bērnu griķu spilvens internetveikalā babystore. Iv. 9.08.2024. G. Es saņēmu vēstuli, ka prece tika nosūtīta. Pēc tam izradījās, ka prece nebija atsūtīta. Galu galā es gaidīju sūtījumu ap 2 nedelām. Saņēmu pēc 19.08.2024 g. Caur venipak pakomatu. Kad es to paku saņēmu redzu sekojošo: iepakojums bija atvērts un sabojāts. Spilvens bija domāts prieks zīdainiem! Bet tagad tas nav sterils. Kāda veida es tagad, pēc 2 nedē|ām gaidīšanas, varu to uzdāvināt? Pirmo reizi...

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana, neesošu preču pārdošana

Krāpšana, neesošu preču pārdošana 2024. Gada 26. Jūnijā tika veikts pasūtījums (#343342) , pēc 2 dienām saņēmu vēstuli, ka pasūtījums ir anulēts, jo preces daudzums noliktavā mainās ļoti strauji. Patiesībā saprotu, ka nekādas noliktavas nav un visas preces tiek sūtītas no kaut kurienes... Naudu solīja atmaksāt 14 dienu laikā. Kad pagāja 3 nedēļas, sazinājos pa telefonu, solīja naudu atmaksāt tuvākajās dienās. Pagājuši gandrīz 2 Mēneši, nav ne preces, ne naudas. Uz telefona zvaniem vairs neatbild. Interneta veikalā šo preci...

Baby Store - Slikts serviss, aizdomas par krāpšanu

Slikts serviss, aizdomas par krāpšanu Pasūtīju 2 vienādas preces 2. Augustā un izrādās ka pieejama tikai viena, otru ir pasūtījuši! Nekāda informācija par to, cik ilgi jāgaida, kādas ir manas iespējas - nekā! Neatbild ne uz telefona zvaniem, ne e-pastiem. Nauda ir paņemta, preces nav - informācijas nav! Esmu ļoti dusmīga! Plānoju sūdzēties ptac ja netiks rasts risinājums!

Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana

Krāpšana, naudas neatgriešana 25.07. Veicu pasūtījumu (345761) internetveikalā. Pasūtīju autokrēsliņu pa 69.99+ piegāde. Atnāca visi apstiprinošie ēpasti ka jau tiek apstrādāts. Un protams kā jau visiem nākamais ēpasts ir ka prece nav pieejama. Raksta ka man ir apmaksāts pirkums 79 eiro varot man piedāvāt 100 eiro dāvanu karti. No dāvanu kartes atteicos.29.07 atnāca ēpasts ka prece ir anulēta un ka naudu atgriezīs 14 dienu laikā.14 dienas pagāja, naudu protams tā arī nesaņēmu. 13.08. Rakstiju viņiem ka neesmu saņemusi naudu...

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana

Krāpšana, naudas neatgriešana 01.08. Veicu pasūtījumu (346426) baby store internetveikalā 50,95€ vērtībā, pasūtīju trīs preces, bet saņēmu e-pastu, ka divas no trim precēm nav pieejamas un man piedāvāja alternatīvu neesošajām precēm, teicu, ka citas preces negribu un vēlos, lai visu pasūtījumu anulē un atgriež manu naudu, jo principā sanāk, ka esmu samaksāJusi par neeksistējošām precēm. Man piedāvāja dāvanu karti 60€ vērtībā, teicu, ka nevēlos dāvanu karti, gribu atgūt savu naudu, teica, ka nauda būšot 14 dienu laikā, pēc...

Baby Store - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Nekad neieteiktu tur iepirkties, serviss pretīgs un necieņa pret pircēju. Apmaksāju pirkumu kuru vēlējos, saņemu zinu kad puse nemaz nav pieejama kaut gan nauda jau aizskaitīta. Naudu neatgrieza un neatbild un telefona zvaniem uz noradīto numuru. Cūcība fuj. Ļoti ceru kad policija tiks galā ar viņiem un viņu servisu.

Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana

Krāpšana, naudas neatgriešana 15, jūnijā pasūtīju bērnu gultiņas matraci un veicu apmaksu. Nākamajā dienā uz e-pastu atnāca ziņa, ka tieši šāda matracīša nav, bet varot piedāvāt ko citu. Es centos sazvanīt pa norādītajiem tel. Nr. , taču man neviens necēla. Tad uzrakstīju e-pastā, lai man atzvana lai varam vienoties par cita matrača piegādi vai arī pirkuma maksas atgriešanu. Protams man neviens tā arī neatbildēja un nezvanīja. 24, jūlijā zvanot no parastā telefona nr. , man izdevās sazvanīt. Darbiniece solījās pateikt...

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Veicu pasūtījumu e-veikalā virs 130€, izrādījās prece nav pieejama un naudu tā arī neatmaksā jau 3ned. Solījās 7, tad 14 dienu laikā, tad tas viss tikai solījumu līmenī. Uzskatu, ka mani apzaga un summa nav no mazākajām. Ptac noteikti par šo tiks informēts. Rezultātā bērns palika bez dāvanas un vecāki bez naudas!

Baby Store - Krāpšana, šausmīga attieksme

Krāpšana, šausmīga attieksme 26.07.2024. Veicu pasūtījumu (nr. 345946) internetveikalā babysyore par summu - 24.46 eur (zīdaiņu ietināšanas autiņš no 3,2 kg līdz 6,4 kg) . 27.07.2024. Saņēmu ziņu, no [slēpt]@babystore.lv, ka esot kļūda atlikumos, vai esmu ar mieri gadīt 2 ned. Vai varot piedāvāt pavisam cita tipa autiņus, uz ko atbildēju ka neesmu un vēlos lai tad atgriež manus līdzekļus. Pēc darbinieces uzstājīgas mēğināšanas “iesmērēt” citu preci, 31.07. Saņēmu ziņu, ka pasūtījums ir anulēts, nauda tiks atgriezta 14...

Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana

Krāpšana, naudas neatgriešana 7.jūlijā veikts pasūtījums (344375), prece (artikuls MBKP559) pilnībā apmaksāta par 56€. 10 dienas vēlāk izrādās - prece nemaz nav pieejama. Piedāvātās alternatīvas nebija atbilstošas, tāpēc lūdzu pasūtījumu atcelt un atgriezt naudu. Darbiniece vārdā Kristina Aļeksejeva apstiprināja e-pastā, ka uztaisīs atgriešanu un naudu saņemšu 14 dienu laikā. Nu jau gandrīz 6 nedēļas vēlāk - nedz naudas, nedz preces. Bez tam - profilā patvaļīgi nomainījuši statusu uz “Piegādāts”” un citu preci (artikul...

AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana

Naudas neatgriešana Labdien, jūnijā tika pasūtīts autokrēsls bērnam. Par cik prece nebija noliktavā, alternatīvas neatbilda, pasūtījums tika anulēts. Epastā 17.06. Tika saņemts epasts, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā. No 17.06. Esam mēģinājuši zvanīt, rakstīt epastus, bet atbilde nav saņemta un telefonu neviens neceļ. Pasūtījuma nr. 342222. Vēlamies atgūt naudu, kas nav maza summa. Paldies.

BabyStore - Krāpšana, naudas neatgriešana

Krāpšana, naudas neatgriešana Krāpniecība, neizvēlēties šo veikalu! 26. Jūnijā tiek veikts pasūtījums no mājaslapas (kur uzrādās, ka visas preces ir pieejamas) , tiek veikta pilna apmaksa par precēm. Lauzītā latviešu valodā, saņemu e-pastu, ka lielākās daļas preču nav, lai aizstāju ar alternatīvām. Alternatīvie varianti lētāki, pilnībā neatbilst manām pasūtītajām precēm. No tā atsakos, lūdzu naudas atmaksu par precēm, kas nav pieejamas. Saņemu klasisko atbildi, ka naudas atmaksa tiks veikta likumā noteiktajā kārtībā - 14...

Baby Store - Nav atgriezta nauda

Nav atgriezta nauda 12. Jūnijā pasūtīju bērnam lego (pasūtījuma nr. #341793) 52€ vērtībā. 22. Jūnijā saņēmu zvanu, ka manis izvēlētā prece nav noliktavā, piedāvāja citus variantus. Par cik bērns meklēja tieši šo modeli, citus variantus neizskatījām un lūdzām atgriezt naudu. Solīja 14 darba dienu laikā atgriezt naudu. Ir pagājuši jau 2mēneši, nauda vēl joprojām nav atgriezta, tikai solījumi atgriezt naudu tuvākajā laikā. Bērns cītīgi krāja naudiņu un beigās palika gan bez lego gan bez naudas. Bēdīgi..

Babystore.lv - Krāpšana

Krāpšana Manu pasūtījumu #344640 uzņēmums anulēja 15.07.2024, jo viņiem nebija bērnu vannas putas. Pēc 14 dienam naudu neatgrieža. Pēc zvana solīja atgriezt bet nekas nenotika. Pasūtīja summa 26.76 euro. Uz vēstulēm neatbild. Jau otro reizi viņiem nav preces, kuras ir piedāvāti mājāslapā. Arī viņi neatjauno informāciju par preču pieejamību vai ir prece vai nav, jo pēc manis šo vannas putu pasūtīja mans draugs, un tas pats - ne preces ne naudas.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes