Baby Store

Babystore SIA
Adrese: A.Deglava 59-2
Rīga
Latvia - LV-1035
(Juridiska adrese)
Tālrunis: +371 27405715
+371 22110263
Informācija: Biroja adrese
Stabu iela 45, Rīgā

Veikalu adreses:

Ganību Dambis 24A
Tel. +371 67536965
Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā
Tel. +371 22110147
Darba laiks: 9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Bērnu preču veikali

Uzticības reitings

19%
Sūdzības
78
Atrisinātas
7
Ar atbildēm
39
Apskatīt statistiku

Baby Store - Sūdzības un atsauksmes

Baby Store - Baby Store/ Колёса на детской коляске в очень плохом состоянии

Baby Store/ Колёса на детской коляске в очень плохом состоянии Я купила детскую коляску Tutis Nanny, за 7 месяцев 3 раза камера лопнула, и взорвалась, приходилось ее менять. Я в интернет магазине сделала у вас большой заказ, консультировалась, но мне не сказали, что такое может быть. И я приезжала в магазин, что бы поменять колеса, а их нет. Это очень не удобно. Если вдруг опять лопнет, то я должна опять покупать сама. Очень плохие колеса, прошу поменять мне колеса, поскольку гарантийный срок 2 года.

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Meli internetveikalā. Rakstīts ka ir uz vietas norezervēju, bet atbraucot uz vietas veikalā prece it kā rezervēta divas dienas atpakaļ nav iespējams nopirkt. Negodīga komercprakse manuprāt. Ievilina klientu ar nepieejamu preci atbraukt noteikti ar cerību kaut ko iepārdot citu. PTAC vajadzētu paskatīties šo kantori sīkāk

Baby Store - Negodīgums

Negodīgums Zīdainim bija vajadzība pēc pakaviņa, ieeju skatos labs piedāvājums, pakaviņš+pārvalciņš. Pārskaitu naudu, par pakaviņu +omnivu. Atnāca parasts 20*70 cm liels, parasts pakava pārvalks. Zvanu, viņi saka, ka neko par to nezinot, ka naudu viņi neatgriezīs. Nevienam neiesaku šo veikalu, it īpaši internetveikalu. Krāpnieki...

Baby Store - Slikts klientu serviss

Slikts klientu serviss Super lēna un neizprotama apkalpošana. Rēķinu neatsūta, kad psti uzbāzos, tad atbild ar kavēšanos un sakot,ka ar mani sazinājās cits darbinieks. Rakstu vēl,jo nekas uz priekšu nekust līdz beigās vispār nav atbildes. Kauns! Pirmo reizi kaut kur internetā iepērkoties tik slikta klientu apkalpošana. Jā, ir bijušas reizes,kad iepērkos un viss norit ļoti raiti, taču šoreiz-briesmīgi. Ļoti nekompetents iespaids.

Babystore - "atlaides"

'atlaides' Pētu apavu piedāvājumu veikalos un konkrēti interesējos par ddstep apaviem, tāpēc man ir diezgan laba nojausma, cik standartā kas maksā ne tikai lv, bet dažādās valstīs. Uzjautrināja un reizē skumdināja šī "mega atlaide" no babystore, kas vēlreiz apliecina mūsu veikalu praksi izdomāt cenas pirms "atlaidēm". Nevienā veikalā, pat papūloties meklēt, šīs kedas nemaksā vairāk par 20 eur, a te - voila, kāds izdevīgs darījums. Pati tādas nopirku pa 15, - bez atlaidēm. Protams, nezinātājam šād...

Baby Store - Serviss

Serviss Vēlējos iegādāties šo produktu. Renapur leather dabisks balzams ādas izstrādājumiem, apaviem - 200ml meitene neko nesaprata ko vēlos, kaut gan visu izskaidrojo, sāka uz manīm bļaut, pazemot mani un nekādi nevarēja atrast vai saprast. Līdz ar to izsmeits un pazemots, beidzu sarunu, sākumā bija viena meitene, pēc tam uzradas cita, kas latviski neko nespēja saprast.

Babystore.lv - Žurkas noliktavā?

Žurkas noliktavā? Veikalā Babystore.lv pirktiem bērnu ratiņiem bija nepieciešams garantijas remonts, vīrs nogādāja tos veikalā Ganību dambī 24a. Jāpiebilst, ka mans vīrs nav tas, kurš ikdienā lieto ratiņus, tāpēc īpaši detalizēti tos pētījis nebija. Pēc 10 darba dienām, kad remonts bija pabeigts, gatavajiem ratiem pakaļ atkal devās vīrs, kurš, protams, tos aplūkoja, bet ne sīkās detaļās. Es pati atgriezos no ceļojuma un ieraudzīju ratiņus tikai pēc nedēļas un atklāju ļoti nepatīkamu lietu. Ratu rokturī ir...

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Apmēram 12 augustā bērnam tika pasūtīts traktors ar akumulatoru. Raka ta bija sesdiena tad otrajā darba diena st ak vēstule ka šī modeļa nav (kaut arī internetā bij rakstīts ka ir noliktavā) labi un tika piedāvāts kas ir noliktavā un otrdienas diena tika pasūtīts auto uz skumulatora ar kurjera piegādi labi vis tika piegādāts ka tam vajadzēja izrādās auto jau bija lietots un uzladet vairs nevarēja un akumulators atradās zen sedeka un skrūves vītnes bija nolaustas kad zvanijam risināt situāciju...

Baby Store - Sliktas kvalitātes, apšaubāmas izcelsmes prece.

Sliktas kvalitātes, apšaubāmas izcelsmes prece. Iegādājos divdaļīgu fotorāmi, kuram klāt nāca "masa" plaukstas vai pēdas nospiduma izveidošanai. Atverot iepakojumu secinu - rāmis ar masu (kas nebija masa, bet gan pēc izskata un smaržas atgādināja parastāko špakteļa masas pulveri) bija ietīts pārtikas plēvē, tam klāt instrukcija lauzītā latviešu valodā, kur teikts ka jābūt mālam, ko pamīcot, tas kļūst mīksts un var izveidot nospiedumu, vēlviena instrukcija angliski, kas saka ka jāpievieno 69 karotes ūdens un trešā instrukcija bija...

Baby Store - Apkalpošanas speciālistiem pieklibo matemātika

Apkalpošanas  speciālistiem pieklibo matemātika Tāds diezgan interesants " i - veikaliņš " . Palasot šīs sūdzības,nevar nepiekrist . Mana situācija - noformēja manis izvēlēto preci 165.00 EUR apmērā un palūdza lai iemaksājot 10% , kā galvojumu ka ņemšu preci.Rēķinā bija norādīts 16.50 . Visu izdarīju un priecīga gaidīju lielo dienu . Kurjera pakalpojums pienācās bez maksas manā rajonā. Pienāk diena,kad saņemu zvanu,ka prece būšot un summa 165.00 EUR . Uzreiz ieminējos,ka sanāks mazāka,par cik ir iemaksāti tie 10 % .Kurjers apsolīja,ka visu...

Baby Store - Klibo apkalpošana un komuinikācija

Klibo apkalpošana un komuinikācija Veikala darbiniekiem ir komunikācijas problēmas un ne tikai!* Pirmkārt, ja pasūtījuma vēstulē lasu, ka ar mani sazināsies tuvākajā laikā, es automātiski nodomāju, ka tās ir dažas stundas darba laikā, vai maksimums viena darbadiena. Bet ar mani sazinās tikai pēc 3 vai 4 darbadienām pat tad, ja atkārtoti lūdzu ar mani sazināties! Tajā vietā vajadzētu klientam uzrakstīt, ka sazināsies pēc 2,3,4 dienām!* Otrkārt, preces sortiments neatbilst veikalā esošajam, kaut arī pie tās nav rakstīts, ka nav...

Baby Store - sortiments

sortiments Gribētu brīdināt visus jaunos vecākus, kas plāno izmantot Babystore veikala pakalpojumus. Internetveikals un tā sortiments jau izskatās gana skaisti bet kad, gultā gulēdama un nevarēdama nekur aiziet, es izveidoju sarakstinu ar precēm, kuras man vajadzētu un iedevu to vīram, izrādījās, ka veikalos no apmēram 30 precēm varēja dabūt tikai 5 (!) - pārsvarā higiēnas preces, kuras taču brīnišķīgi var nopirkt arī aptiekās. Nebija ne drēbju mammai, ne krūšturu, ne drebju bērnam, ne sedziņu, ne...

Baby Store - Termiņi

Termiņi Iesaku visiem, pirms iegādājaties konkrēto produktu, pārbaudiet termiņus. Iepirku hig.preces gaidāmajam mazulim. Viss kopumā būtu labi, ja tik zīdaiņa eļļa man nebūtu jaizlieto 2mēnešu laikā. Iegādājos visu, vēl tik esot gaidību pēdējā mēnesī. Sanāk, ka bērniņam nākot pasaulē, jaizlieto tā eļļa mēneša laikā. Saku pētīt pārējos produktus, kur krēmam vispār nebija derīguma termiņa, ne arī izgatavošanas datums. Un tādas preces būtu droši lietot priekš jaundzimušajiem?Pie tam preces nebūt nebija uz atlaidi vai nocenotas.

Baby Store - Vaditaja

Vaditaja Nopirku mazajai meitinai kurpites, uz viena pakarama bija divi sazadi izmeri, to perkot nepamaniju! Nebija dargi- 9 eur!! Aizgaju uz veikalu, noteikti, ka var apmainit, jo bija tiesham smukas kurpites par labu naudinu! Pardeveja teica, lai sagaidu veikalu vaditaju! Vina stav pie letes, pat klat nevar pienakt, rokas smirdiga ediens no kada bistro: Pirmais jautajums: Tev cheks ir?? Diemzel man nav, domaju var atrast pirms dienas pirkts! Jautaju vai nevar vnk samainit izmerus pareizus! Ne nevar!...

Baby Store - Piegades termins un vieta

Piegades termins un vieta Labdien visiem!Sutiju dazadas preces no si internetveikala - pasutijumu gaidiju divas nedelas! - tas ir viens.Spreciali uzrakstiju ka piegades vieta ir Jurmala, Sloka, Artilerijas iela 2, IKI veikala Pasta Stacija - man preci piegadaja uz Lielupes veikala Rimi Pasta Staciju!!!Super serviss!Man bija menedzere - Marianna.

Baby Store - продавец держит товар и не ремонтирует дефект

продавец держит товар и не ремонтирует дефект Работники сети магазинов babystore очень не профессиональны: забрав по гарантии электрические качельки для грудничков, на которых сломался замок (отлетела кнопка), которым крепятся ремни безопасности, держат товар уже более двух недель, хамят, говорят, что сами виноваты, что сломался замок - видишь ли, мы с силой нажимали на кнопку!!! И это на детских качелях!!! Товар дорогостоящий и не качественный, отношение отвратное, работники злые.

Baby Store - netika izpildīts pasūtījums

netika izpildīts pasūtījums Pasūtījām kombinezonu, rezervējot teica ka mums atzvanis kad varēšot savākt. Gaidām jau 2 nedēļu.. pa e-pastu vairāk neviens neatbild.

Baby Store - Neejiet uz Stabu 45 - Baby store veikalu

Neejiet uz Stabu 45 - Baby store veikalu Šodien, jaukā rudens dienā kopā ar meitu un mazdēliņu gājām iepirkties. Iepriekš bijām noskatījuši internetā jauku veikalu - Baby store, kurā var iegādāties daudz un dažādas bērnu preces. Nonākot līdz zināmai adresei Rīgā, Stabu ielā 45, ieraudzīju, ka ieeja veikalā ir maigi izsakoties ekstrēmistiem domāta, jo iebraukt ar bērnu sporta ratiem vienai māmiņai tur praktiski nav iespējams. Tā kā bijām divas, tad tomēr nolēmām tur iekļūt. Veicām arī pirkumu, bet tad, kad bija no veikala jānonāk...

Baby Store - apkalpošana

apkalpošana Vairākas reizes mēs pasūtījām barošanas krēsliņu mazulim, pirmajā reizē mums atnāca uz e-pastu atbilde, ka u vietas šī prece nav, bet to varēs saņemt 2 nedēļu laikā veicot pasūtījumu. Labi, mēs pasūtījām, paiet 2 ned., neviens ar mums nesazinās. Veicam pasūtījumu 2. reizi, šoreiz mums atbildēja, ka šāda krēsliņa nav un nebūs un piedāvā mum it kā "analogu", kurš ir daudz dārgāks. Tas pats arī ar zīdaiņu sedziņām un plediņiem. Mājaslapā ir tik plaša izvēle ar skaistām un jaukām sedziņām, mē...

Baby Store - Apkalpošana

Apkalpošana Esmu ļoti vīlusies. Veicu pasūtījumu, aizbraucu pakaļ -izrādās vairākas preces nemaz nav, izmēri neatbilst mājaslapā uzrādītajam. Pārdevēja nelaipna, nekomunikabla, atbild strupi uz jautājumiem, ne piedāvā, ne pastāsta vairāk. Ja tur cenas būtu zemas, tad es neko neteiktu. Bet, ja veikals ir samērā dārgs, tad vēlos arī attieksmi saņemt pietiekami labā kvalitātē. Un apkalpošanai jābūt profesionālā līmenī. Vadībai ir par ko padomāt!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes