www.sudzibas.lv AirBaltic Slikts serviss, krāpšanas mēģinājums

AirBaltic - Slikts serviss, krāpšanas mēģinājums

Lidoju ar suni no Rīgas uz Berlīni 21.07.2023. un no Berlīnes uz Rīgu 24.07.2023. (par lidojumu ar nelielu mājdzīvnieku biju veikusi atsevišķu samaksu gan turp ceļam, gan atpakaļ ceļam).
Atbilstoši Airbaltic norādītajai informācijai par reģistrēšanos lidojumam, es to varēju izdarīt tikai lidostā - un tam bija jābūt bez maksas. Turpceļā lidostā Rīgā tiku brīnišķīgi apkalpota, iereģistrēta lidojumam ar suni, man pat tika piedāvāta iespēja sēdēt kopā ar vīru. Izcils serviss.
Atpakaļceļā viss bija daudz savādāk. 20.07.2023 tiku informēta par lidmašīnas maiņu (lidojām ar citas aviokompānijas lidmašīnu, kuru īrē Airbaltic). Berlīnes lidostā pie reģistrēšanās galda sieviete bija ļoti slikti informēta, ka, lidojot ar suni, es varu iereģistrēties tikai lidostā ar lidkompānijas pārstāvja palīdzību. Viņa man par to paprasīja samaksu 35 EUR. Atteicos maksāt, nolasīju viņai iereģistrēšanās informāciju, kur skaidri un gaiši ir pateikts, ka konkrētajā situācijā tas ir bez maksas (ja nezinātu vai nebūtu pārliecināta, tad lieki būtu samaksājusi naudu par pakalpojumu, kas jānodrošina bez maksas). Viņa mani iereģistrēja, izsniedza iekāpšanas karti - sēdvietai pa vidu! Lidojot ar suni somā, kuru jānovieto zem krēsla, ir pilnīgs stulbums reģistrēt pasažieri sēdvietā pa vidu.
Otra lieta - lietus, slikto laikapstākļu dēļ izlidošana aizkavējās nedaudz vairāk par stundu. Nevienu brīdi lidostā pasažieri netika informēti par izlidošanas kavēšanos. Labi, ka saņēmu 2 īsziņas. Pie došanās uz lidmašīnu lidostas darbinieki mums aizrādīja par bagāžas daudzumu - ļoti neprofesionāla rīcība! Pēc Airbaltic noteikumiem mums suns bija jāpārvadā speciālā tam paredzētā somā un papildus vēl biju samaksājusi par ekstra 4kg uz personu, ja nu tomēr rokas bagāžas svars pārsniegtu noteiktos 8kg + 4kg. Mūsu rokas bagāžas izmēri, daudzums atbilda nosacījumiem.
Ceru, ka Airbaltic ņems šo vērā, un, nomājot citu kompāniju lidaparātus, spēs nodrošināt pienācīgu apkalpošanas kvalitāti.

25.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes