LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, nepiegādā preci

220.lv - Slikts serviss, nepiegādā preci

Interneta veikals 220.lv pārpludina internetu ar vilinošām reklāmām par labu, ātru, kvalitatīvu servisu un preču piegādi, tādejādi maldinot patērētājus. Pasūtot mēbeles, 220.lv apstiprina, ka pasūtījums apstiprināts, maksājums pieņemts, norāda preces saņemšanas datumu. Norādītajā laikā - klusums, arī preces nav. Meitene operatore tik vien spēj, kā paskaidro, ka konkrētās mēbeles vairs nav, piedāvā gaidīt vairākas nedēļas. Lūdzot rast risinājumu, samaina pasūtījumā preci un apstiprina jauno piegādes datumu. Diemžēl, arī tajā prece netiek piegādāta. Operatores rupjas, noraidošas - mēbele esot kaut kur, nezi kur, vajadzīgas 2 dienas, lai loģistikā atrastu preci, kas bija noliktavā. Uz e-pastiem neviens neatbild, nav preces, nav naudas. Uz atkārtotu jautājumu, kad būs pasūtījuma piegāde, jau atbild - nedēļas laikā vajadzētu. Pat ar Prezidenta kanceleju sazināties ir reālāk, nekā ar veikalu 220.lv. Ja vēlaties kādam uzdāvināt savu naudu, saņemt nelaipnu apkalpošanu un negatīvas emocijas, lūdzu - interneta veikals 220.lv Jums to sagādās.

Atbilde no interneta veikals 220.lv 29.11.2016

Labdien, Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām! Vēlamies lūgt atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru, lai varam noskaidrot visu informāciju par radušos situāciju un rast kopīgu risinājumu. Gaidīsim Jūsu atbildi.

Papildināts Indra Podziņa 30.11.2016

Preci beidzot saņēmu, tikai žēl, ka bija jāizmanto sūdzības.lv. Tiklīdz nopublicēju šeit ziņu, ar mani sazinājās 220.lv darbinieks - visu cieņu, profesionālis, jo pazudušo preci atrada ātri un jau nākošās dienas pirmajā pusē notika piegāde...

Komentāri (2)

Ventilators 29.11.2016

Pat logo nenorāda, kas tas par Nr1. e-veikalu :) Šajā vietnē izklausās Nr1 pēc negācijām :(

donna b 29.11.2016

Prieks kam Jus maksajat avansaa? Var tacu noradit, ka apmaksa pie sanemsanas vai piegades laikaa? Vismaz sis negativais aspekts pazudis. Man bija paris reizes cakari ar so veikalu, vini tiesam parak uzbazigi reklamejas un nevar visu izpildit. Pasutu tikai elektroniku, saimniecibas preces, aksesuarus. Smarzas un mebels (mazgabarita) tur nav japasuta, bet kopumaa vairakas nedelas nekad nevajadeja gaidit. Vai tad pie pasutijuma neparadas, ka prece nav noliktavaa vai nav pieejama?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay