www.sudzibas.lv 220.lv Nepilnīga komplektācija

220.lv - Nepilnīga komplektācija

Pasūtīju dīvānu.
Atnāca apmēram laicīgi. Bet.. Bez vienas kājas. Vajag 6, bija 5..
Zvanīju, rakstīju, kā rīkoties. Sazinājos beigās kā to risināt - vainu atdodiet preci un saņemiet 33 eiro atlaidi 50% vērtība nākošajam pirkumam 220.lv vai arī atsakaties.
Sameistaroku kāju. Pieliku. Pēc dažām dienām otra noplīsa... Pieskrūvēju.
Neiesaku nevienam 220.lv

30.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 30.10.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 25.01.2024

Labdien!
Tā kā neesam saņēmuši papildu informāciju ar konkrētu pasūtījuma numuru, atbildēsim pēc būtības.
Vēlamies atvainoties par radušos situāciju un paskaidrot, ka saņemot informāciju par preces bojājumu, klientam tiek piedāvāti risinājuma varianti, no kuriem klients ir tiesīgs izvēlēties sev piemērotāko.
Jūsu gadījumā Jūs piekritāt paturēt preci, saņemot pretī kompensāciju, par iztrūkstošo detaļu.
Pēc tam, kad esat uzsācis lietot preci, stājas spēkā preces 24 mēnešu garantija un Jums ir iespējams vērsties pie mums, lai tiktu novērsti defekti, kuri konstatēti lietošanas laikā. Preces garantija neattiecas uz mehāniskiem bojājumiem.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes