www.sudzibas.lv 220.lv maldināšana un mēli

Atrisināta220.lv - maldināšana un mēli

Bija pasūtīts paklājs.
Daudzas reizes bija pagarināts piegādes termiņš. Pēc īsa laika tika atcelts pasūtījums, bez jebkāda veida informēšanas (nebija ne epasta, ne īsziņas).
To, ka pasūtījums ir atcelts uzzināju ienākot savā profilā viņu majas lapā.
Sazvanot viņus, bija pateikts ka PAKLĀJS IR PAZAUDĒTS. Piedodiet, kā paklāju var pazaudēt?No viņu puses bija piedavāts uzstaisīt jaunu pasūtījumu uz to pašu preci, bet par lielāku cenu.

Izskatas visai negodīgi, atcelt pasūtījumu un piedavāt nopirkt to pašu preci par lielāku naudu!

FUJ!

Esmu ļoti vīlusies!

22.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Svetlana1482 26.12.2023

Pēc sūdzības izvietošanas, ar mani sazinājas ļoti laipna operatore Diāna. Piedāvāja man to pašu paklāju, bet saglābājot ieprekšējo cenu. Protams man tas derēja.
Bija ļoti patīkami, jo paklājs bija domāts bērnu istabā.
Ļoti patika ātrums, ar kuru noreaģēja 220.lv puse, un uz Ziemassvētkiem bērnu istabā jau bija paklājs!

Sūdzība ir atrisināta!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes