220.lv - Bojājums

Pirksts boileris no 220.lv. Firmā termex. Termex. Uz nomaksu līzingā. Pēc mēneša Saka vienā momenta tecēt. Un pie tam plīsa kaut kas iekšā un sāka tecēt varošs ūdens. Tika lietots minimāli. Pat ieslēgts nebija visu laiku. Mēgināju atrisināt ar pārdevējiem šo problēmu, rakstīju palīdzība220.lv ar bildēm visu nosūtīju. Nereaģē neviens. Tika zvanīts atkal, deva kaut kādus meistara numurus kuri vispār viens ir privātnumurs, otrs neeksistē. Zvanīju vēlreiz jo pacietība beidzās. Teica ka termex firmas boilerim servisa nav. Ka ir paziņots un man jāgaida zvanu kad atbrauks kurjers un paņems. Tad sutīs uz ekspertīzi. Sanāk es maksāju par bojātu preci, jo bankai jāveic maksājumu katru mēnesi pēc grafika. Nezinu tagad ko darīt, kā vispār atrisināt šo jautājumu. Kur zvanīt un vērsties.

21.08.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 21.08.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts Kalerija 777 21.08.2023

Bija nosūtīts ,arī pasūtījuma numurs uz [slēpt]@220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.08.2023

Labdien, Kalerija 777!
Pēc likuma, garantiju nodrošina preces pārdevējs. Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka preci iegādājāties no Marketplace pārdevēja"Home Climate, OÜ", kas izmanto 220.lv platformu savu preču pārdošanai. Informācija par pārdevēju ir pieejama mājas lapā pie preces, virtuālajā grozā pasūtījuma noformēšanas laikā, kā arī minēta pavadzīmē, kas tika nosūtīta uz Jūsu e-pastu.
Sazinoties ar preces pārdevēju, saņēmām informāciju, ka preces iepakojumā tiek ievietota informācija par uzņēmumu, kas veic garantijas apkalpošanu valstī, uz kuru tiek nosūtīts pasūtījums. Tāpat, šī informācija ir ļoti viegli atrodama google meklētājā pēc ūdens boildera zīmola - http://thermex.lv/garantija-un-serviss/
Lūdzamsazināties ar uzņēmumu, kas nodrošina šī zīmola garantijas apkalpošanu un vienoties par dienu, kad servisa meistars varēs ierasties pie Jums un veikt apskati.
220.lv

Komentāri (2)

Oļegs Zatlers 21.08.2023

Vai nevarētu būt tā, ka boilers ir uzstādīts ne pēc instrukcijas? Manuprāt, tajā vietā, kur Jums ir sarkanais krāns, bija jābūt drošības vārstam, kas, ūdenim izplešoties un radot spiedienu boilerī, nostrādātu un lieko ūdeni izsviestu laukā. Jūsu gadījumā radās spiediens un tam nebija kur sprukt. Varbūt kļūdos un šis ir cita tipa boilers, bet manam boilerim drošības vārsts bija paredzēts.

K Kalerija 777 22.08.2023

Boleri uzstādija meistars.drošibas varsts atvienots jau.visas detaļas ir .

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes