Wolt - Zādzība no kurjeru puses
Mums ir pēdiņās, ļoti laipni un forši kurjeri kuri atļaujas nozagt pārtiku no maisiņa kurš ir jāved klientam.. Un protams uzskata kad wolt kurjers nav vainīgs, lai gan ir nozadzis no klienta ēdienu. Kurjers pazvanīja pie durvīm nolika maisiņu un pat nepaspējām pieiet pie durvīm kad kurjers jau bija noskrējis lejā.. Šī ir pēdējā reize kad kko sūtu no wolt.. 😡
Sveiki! Mums ir ļoti žēl dzirdēt par Jūsu pieredzi. Vai variet, lūdzu, nosūtīt savas pasūtījuma detaļas uz [email protected], lai varam apskatīt pasūtījuma detaļas?
Vēlamies izsvērt visus iespējamos scenārijus:
- Mēdz gadīties, ka pasūtītā prece veikalā vairs nebija pieejama, tādēļ prece netika pievienota pasūtījumam & prece netika pievienota gala rēķinam.
- Pasūtījuma komplektāciju veic veikala darbinieki, kam arī var gadīties cilvēciska kļūda, nepievienojot pasūtījumam attiecīgo preci.
- u.c.
Ja Jūsu minētais scenārijs par produktu zagšanu apstiprināsies, tas nozīmēs sadarbības līguma laušanu ar attiecīgo kurjerpartneri. Vēlamies gan minēt, ka kurjerpartneri mēdz darboties vairākās piegādes platformās, tādēļ tas nenozīmē, ka attiecīgais kurjers neturpinās veikt piegādes citur.
Gaidīsim no Jums ziņu!
Komentāri (1)
Nu un tagad visiem ir ļoti skaidrs kurš kurjers jums ko ir nozadzis no maisiņa?