LV RU
www.sudzibas.lv Viasat Kā atslēgties no VIASAT

Viasat - Kā atslēgties no VIASAT

Šī mēneša beigās aprit 2 gadi, kopš izmantojam VIASAT pakalpojumus. Pirms pārs mēnešiem izlēmēm attiekties. Visus rēķinus vienmēr esam nomaksājusi un laikā, viss it kā bija līdz šim kārtībā, bet kā mēģinājam attiekties, tā sākās... Zvanīju uz vņu informatīvo tālruni jau maijā. Sazvanīt to attiekšanaš līniju man neizdevās pe 10 piegājieniem ne reizi. Tad nolēmu piezvanīt uz rēķinu apmaksas tālrunu, kuru, protams, sazvanīju momentāli. Uzdevu operatoram jautājumu- kā varam attiekties no pakalpojuma. Atbilde bija- zvanot pa attieksānās līniju ne agrāk kā 15.06. Nu, ko, domāts darīts- tā arī darōiju, bet, kā jau tas bija ieprieks'paredzams, sazvanīt šo līniju nebija iespējams- visu laiku atbilde ir vien un tā pati- visioperatori pareiz iaņemti, lūdzu uzgaidiet vai pārzvaniet... Gaidīju, gaidīju, līdz 30.06 izdomāju pa faxu un e-apstu nosūtīt atteikuma vēstuli ar piebildi, lai tikko saņem, ar mani sazinās. Atbilde nekādas. Atkal zvanu uz reķinu skaidrošanas numuru, tur man atbild, ka vēstule saņemta un lai es gaidot līguma speciālistu zvanu. Nu, ko - gaidu, gaidu, jau 10 dienas pagājušas, bet es vēl gaidu. Te pēkšņi atnāk rēķins par nākamā gada kartes abonēšanu un abonēšanas mēneša maksu uz priekšu. Ko es- zvanu atkal- prasu, kas un kā... Šie saka, ka vēl neesot tikuši līdz mana iesnieguma izskatīšanai, lai es gaidot līdz augusta sākumam, un rēķinu sūtot automātiski, neko nešķirojot. A man rēkina apmaksas termiņš 25.07... hehe, es saku -kā tā jūs ta man piestādīsiet līgumsodu par neapmaksātu rēķinu, ja tagad nesamaksāšu uz preikšu... atbildi tā arī nesagaidīju. Juatāums kāds- ciernījamie bijušie VIASAT klienti- man rodas pamattas bažas, ka viņi 30.07 man piezvanīs un pateiks, ka jāatsakās bija konkrēto telfonu vai jāieved oriģinālais attiekums, vaoi sazin avēl ko izdomās. Kādam bijusi šada situācija? Kā pareizi rīkoties, kamēr vēl nav par vēlu? Man deguns saož ko nelabu...

ēz

Komentāri (8)

Li Linda 10.07.2010

Mums ligums beidzaas 18.06.10, uzreiz 19.06. ar ierakstiitu vestuli nosutiju iesniegumu par atteiksanos no pakalpojuma+VIASAT karti.Atsutija pedejo rekinu un miers!!!Zinat sos vairs negribu un nekad pie VIASAT neslegsimies.

Jānis 10.07.2010

Mēs rīkoj;amies tieši tāpat un ar ateikšanos mums gāja tieši tāpat, esmu dzirdējis ka ir bijuši gadījumi kad viasats negrib lauzt līgumu pat ja klients ir miris un dzīvie tuvinieki sūta miršanas apliecības kopiju tā lūk!Blēžu kantoris

Hi Hizzo 10.07.2010

Ieteikums - nezvaniet un nesūtiet neko viasat pat ierakstītās vēstulēs, pēc savas pieredzes teikšu izmests laiks un nauda. Es izdarīju vienkārši mājās sagatavoju pieņemšanas-nodošanas aktu par karti, tāds un tāds nodod tas pieņem, paņemiet formulējumu no līguma un noteiti uzrakstiet, ka karte nodota darba kārtība, tieši kā līgumā. Otru sagatavoju aktu par to ka līgums Nr.. kas noslēgts starp to un to to uzskatāms par izbeigtu un pusem nav nekādu pretenziju vienam pret otru. Trešo gan nosūtīju ierakstītā vēstulē, ka sakarā ar līguma izbeigšanu lūdzu dzēst visus manus personas datus no as viasat arhīviem un turpmākā laikā nepiekrītu saņemt jebkurus piedāvājumus no minētās kompānijas.
Ideāli ar šadiem papīriem Maskavas ielā jautājums atrisinājās 30.min laikā no kurām 25 min. stāvēju stresa pilnā atteicēju rindā.

ēz ēzelis 11.07.2010

Paldies par ieteikumiem! It īpaši par tiem pieņ.- nod. aktiem, kā es pats līdz šim neaizomājos...

Dāvis 15.07.2010

Paldies par info.
Taču, Hizzo, kas Tev to aktu sastādija ? pats uzrakstīji, vai kāds cits diplomēts cilvēks ?
Man arī gribas tikt vaļā no Viasat`a...

Hi Hizzo 15.07.2010

-> Dāvis
Pats sastādīju, bet pielietojot google search var atrast daudzum paraugus uz kuriem var sastādīt vajadzīgo dokumentu. Galvenais uzrakstīt visu informāciju par karti par līgumu un tā slēdzēju. Tad no līguma paņemt punktus par ko pienākas soda sankcijas piem. ka karte nodota darba kārtībā. Un nobeigt to visu ar to ka par konkrēto līgumu puses savas saistības izpildījušas pilnībā un tām nav pretenziju vienai pret otru. Nu kaut kā tā.

Hi Hizzo 16.07.2010

PIEŅEMŠANAS-NODOŠANAS AKTS

Mēs apakšā parakstījušies apliecinām, ka ...(Viasat klienta Nr...) atdod un Viasat pārstāvis pieņem Viasat skatītāja karti Nr. ... Puses apliecina, ka karte atbilstoši ...gada ... savstarpēji noslēgtam līgumam atdota laikā un darba kārtībā.
Nodeva Pieņēma

Si silvija.zelge2 05.02.2015

Lielākus krāpniekus neesmu redzējusi.
2005.gadā mēs ar vīru pieslēdzāmies Viasat TV, tieši tad bij reklāma.ka pusgadu būs jāmaksā 6 lati, 3 mēnešus mēs tā arī maksājām, pēc 3 mēnēšiem atnāca rēķins 12 lati.
Kad zvanījām tiem krāpniekiem, mums bezkaunīgā veidā paziņoja, ka cenas ir pacēlušās, tā nu divi gadi mēs maksājām tos 12 latus.
Un tad kad mēs izmaksājām un atteicāmies 2007 gadā un pieslēdzamies Lattelecom, šitie afēristi zvanījās un pieprasīja, lai mēs apmaksātu vēl kaut kādus rēkinus kaut gan īstenībā pa to laika periodu mums jau bij cita TV, tikai tad kad mana vīrene viņus pasūtīja un pateica, ka pa šitādu krāpšanu viņa iesniegs uz viņiem prokuratūrā, tad rimās.
Nesen vīrs atkal sasējās ar šito bandītu kantori, atveda komplektu, bet uzstādīt nevarēja, jo neķēra signālu, un tagad 2 nedeļu laikā mums ir jāatgriež, pašiem jāved uz Kalna ielu, to ko viņi atveda.
Tā lūk mīļie cilvēki, mans ieteikums ar viņiem nesaistīties, jo Viasat krāpj cilvēkus, un arī viņu darbinieki, kas uzstāda šo TV ir nekompetenti savā darbā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay