Tehnoland - Slikta apiešanās ar klientu
Pasūtīju ledusskapi trešdien vakarā.
Saņēmu zvanu no klientu centra, lai noskaidrotu dažas detaļas par pasūtījumu. Pēc sarunas iespaids bija pozitīvs. Piegāde tika ieplānota uz nākamo otrdienu.
Otrdien saņēmu e-pastu, kurā tika paziņots, ka veļas mašīna ar tādu kodu vairs nebūs pieejama, un tika piedāvāts iegādāties ledusskapi, kuru es vēlējos, citā krāsā un par augstāku cenu.
E-veikalā sākotnējs modelis tieši tādā krāsā, kuru pasūtīju, bija vēl joprojām pieejams, tikai tagad jau par 15 eiro dārgāks.
Klientu centra darbinieks man pateica, ka viņi vairs nevar pasūtīt šo ledusskapi par sākotnējo cenu, tāpēc arī nevarēja manu pasūtījumu izpildīt. Viņš man piedāvāja pasūtīt ledusskapi, kuru vēlējos, e-veikalā no jauna, un ieteica pielietot promo kodu, ar kuru man galu galā būtu jāsamaksā par 5 eiro vairāk, nekā pie sākotnējā pasūtījuma, bet piegādi būtu jāgaida atkal pāris dienas.
Es vairs nebiju pārliecināts, ka saņemšu preci no tehnoland apsolītajā laikā, un atteicos. Pasūtīju tādu pašu modeli euronics un saņēmu mājās divas stundas vēlāk.
Tātad 5 eiro dēļ tehnoland ir gatavi tā pievilt klientus. Vairāk sadzīves tehniku tur nepasūtīšu.
Pievienot komentāru