Tehnoland - Neatsūta preci, neprofesionāls serviss
15.10. ap plkst. 14.00 pasūtīju preci "Apple Watch", kur bija rakstīts, ka, ja pasūti līdz šodienas 16.00, preci saņemsi rītdien, ar ko arī rēķinājos. Atbilde un nekāda informācija uz manu pasūtījumu netika sniegta, rakstīju e - pastu, uz e - pastu man neviens neatbildēja. Pienāca nākamās dienas 16.00, zvanīju un interesējos par savu pasūtījumu, ko biju gatava izņemt, tomēr darbiniece, ar kuru runāju, man atbildēja, ka nav pamanījusi manu pasūtījumu, tāpēc sazināsies ar mani pēc neilga laika. Gaidīju, darbiniece man atzvanīja un teica, ka preci varu saņemt šodien vakarā vai visdrīzāk, ka rītdien. Pienāca rītdiena, rakstu e -pastu, atkal neatbild, zvanu un jautāju, kad varēšu izņemt preci, jo jau ir vakars un radās nojauta, ka nebūs preces. Sieviete man atbildēja, ka prece vairs nav pieejama, kas mani ļoti pārsteidza. Kā tas ir iespējams, ja iepriekš pasaka, ka preci varēšu paņemt un ka tā ir izsūtīta? Kā cilvēks var rēķināties, ka saņems preci laikā un kāpēc viņi savā mājaslapā raksta datumu, kurā varēs preci saņemt, ja tā nav taisnība? Ļoti neprofesionāls serviss. Sieviete pat nevarēja man neko piedāvāt, kad prasīju, ko, lai tagad iesāk, atbilde bija nezinu.
Komentāri (1)
Ja nav preču atlikums, tad ko tur ņemties? :) Katrā ziņā piekrītu, ka komunikācija varēja būt labāka, lai būtu jūs informēta par notiekošo.
Labi, ka jūsu gadījumā ir veikals, kas to vismaz apskatās un ziņo, ka nebūs pieejams. Cilvēks, ko sazvanāt visbiežāk, nav preču pasūtītājs. Un tikai iepirkuma cilvēks atbild, būs vai nebūs un tad konsultanta uzdevums to paziņot jums. Tā būtu normāli. Nevis kā daži veikali, liek gaidīt pat mēnesi un tikai tad pasaka, ka nebūs. Te sūdzībās pilns ar tādiem :)))