Sadales tīkls - Slikts serviss

Jauna ģīmene nevar pieslegt elektrību kopš janvāra sākuma, jo sadales tikls serviss ir nekompetents, bezadbildigs personals, katru nedēļu parādās jaunas problēmas un sevi par vainīgiem neuzskata. Viss notiek ļoti lēni. Ir pierādījumi ka esam maldināti jau vairākas reizes. Pie kā mums vērsties? Varbūt kāds zina kur braukt lai runātu pa taisno ar priekšniecību? Vai priekšniecības kontaktus?

13.02.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Sadales tīkls Support Pārstāvja atbilde 14.02.2019

Labdien!

Lai izskatītu šo situāciju un sniegtu skaidrojumu, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt objekta adresi.

Ar cieņu,
AS "Sadales tīkls"

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes