www.sudzibas.lv Sadales tīkls Neatbilstoši sniegts pakalpojums

Sadales tīkls - Neatbilstoši sniegts pakalpojums

Skaitītāja nomaiņas brīdī netiek korekti veikta fiksācija - nav redzama plomba. Tā kā rādījumus nebiju pats fiksējis dažus mēnešus, pie nomaiņas nosauktais rādījums neatbilst vidējam mājsaimniecības patēriņam. Sargājot savas intereses, ja saņemat ziņu par nomaiņu, piefiksējiet savus elektrības rādījumus, citādāk var sanākt negaidīti iepirkties - par faktu, ka nav korektas fiksācijas, protams, neviens cits neatbild, bonusā var tikai saņemt Sadales Tīkla darbinieces zvanu ar mērķi nozombēt, ka pats vien esi vainīgs.

14.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Sadales tīkls Support Pārstāvja atbilde 14.06.2022

Sveicināti!

Lai varētu izskatīt un sniegt skaidrojumu par šo situāciju, lūdzam privātā vēstulē atsūtīt Jūsu īpašuma adresi un kontakttālruni.

Cieņā,
Jūsu Sadales tīkls

Komentāri (1)

E Elektriķis07 14.06.2022

Foto, kas uzņemts iepriekš un foto, ko iesūtīja ST. Lai kā man darbiniece pa telefonu mēģināja ieskaidrot, ka vadi taču redzami, tas vēl vairāk liek domāt par to, kāpēc neredz plombi...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes