www.sudzibas.lv Rīgas siltums Slikts serviss, un jāmaksā par nesniegtu pakalpojumu

AtrisinātaRīgas siltums - Slikts serviss, un jāmaksā par nesniegtu pakalpojumu

Jau 4 dienas pēc kārtas Rīgā, Druvienas ielā 34 nav apkures, ārā jau temperatūra zem nulles, dzīvoklis galīgi izsalis. Katru dienu tiek ziņots gan Rīgas siltumam, gan Rīgas namu pārvaldei. Operatori neko nevar pateikt, it kā vajadzēja sataisīt, kāpēc nav sataisīs, nezin, kad sataisīs, nezin. Solīja man atzvanīt, neviens neatzvana. Vienā sarunā vakar man apsolīja, ka vakardienas laiā problēma tiks novērsta. Nekas nav mainījies.
Šodien atkal turpinās sākotnējā attieksme, kaut kad tasīs, nezin kad. Un Rīgas namu pārvaldes operatore paskaidroja, ka rēķins par šīm dienām tāpat tiks piestādīts, jo daudzdzīvokļu mājas rēķinu izdala uz visiem vienādi, attiecīgi maksās arī tie, kas saluši nepieņemamās dzīvojamās zonas temperatūrās.
Ļoti nepatīkama situācija un attieksme, daudz laiks iztērēts, zvanoties, un ar "prieku" varēšu atvērt rēķinu par šo mēnesi, kur man bvūs piestādīta apmaksa par nesniegtu pakalpojumu, kas radījis Veselības problēmas.
Briesmīgi, vienīgā izeja, pārdot dzīvokli, jo viņiem vienalga, viņiem monopols, sak, nekur jau neliksies.

Atbilde no AS "RĪGAS SILTUMS" Pārstāvja atbilde 16.11.2022

Ēku Rīgā, Druvienas ielā 34, apsaimnieko SIA Rīgas namu pārvaldnieks. Ēkas iekšējās siltumapgādes sistēmas apkalpi veic pilnsabiedrība SIA Siltumserviss Rīga.

AS "RĪGAS SILTUMS" izraksta rēķinu par ēkā faktisko patērēto siltumenerģiju saskaņā ar siltumskaitītāja rādījumiem, kas uzstādīts ēkas siltummezglā. Rēķina tālākā sadale dzīvokļu īpašniekiem ir ēkas pārvaldnieka - šajā gadījumā SIA Rīgas namu pārvaldnieka kompetencē.

Jāatzīmē, ka kopš 2018.gada aprīļa AS "RĪGAS SILTUMS" neveic SIA Rīgas namu pārvaldnieka apsaimniekošanā esošo ēku iekšējo siltumapgādes sistēmu apkalpi, jo izvēlējās citu pakalpojuma sniedzēju - pilnsabiedrību SIA Siltumserviss Rīga.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Laura Kei 16.11.2022

Paldies par atbildi un informāciju. Atvainojos par veikto sūdzību tieši par jūsu uzņēmumu. Rīgas namu pārvaldē man pateica zvanīt uz Rīgas siltumu, kur man iedeva nākošo tel nr, bet nepiebilda, ka tas būs cits uzņēmums, sapratu, ka tas ir tajā pašā uzņēmumā, tikai cita nodaļa.

L

Komentāri (1)

L Laura Kei 16.11.2022

Siltums beidzot atjaunots, paldies!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes