Rīgas namu pārvaldnieks - Slikts serviss
19.08.19 plkst 15: 00 tika atslēgts karstais ūdens adresē lubānas iela 41/6 (nezinu iespējams, ka vēl kādai mājai šajā rajonā) un tagad ir plkst 13: 10 minūtes un ir 21.08.19 jums tas liekās normāli, ka vairāk, kā 24 stundas nav karstā ūdens!?
Un ja zvana uz, to saucamo informācijas telefonu tur vai nu visi izliekās kurli vai arī tiešām pieņemti darbā tie, kas bērnībā ar kuvaldu pa galvu dabūjuši jo vienīgais, ko šie atbild ir citēju 'atvainojiet pa sagādātajām neērtībām'
...
Kad jāizraksta rēķinus, tad jūs, to paveicat fantastiski perfekti un neatkarīgi no tā cik daudz jums darbinieku, bet, kad kaut, kas jādara, tad sākās atrunas utml...
Komentāri (7)
Par to taču bija brīdinājums, ka būs pārbaude, un vairākos rajonos atslēgs.
Можно данного свиновида в воду опустить, чтобы ценность не только своим грязным и неопрятным чёрным маклерам знал.
Par to bija informācija, visam šim krastam nebūs siltais ūdens..
Runa jau nav par, to, ka bija vai nebija brīdinājums, bet par, to, ka cilvēki tika atstāti bez karstā ūdens uz padsmit stundām tā vietā, lai savus remontdarbus veiktu nakts stundās .
Es saprastu, ka tas būtu pirmo reizi. bet tas notiek katru gadu un visticamāk arī nākošogad tass pats būs!
Lielākā daļa cilvēku strādā līdz vēlam vakaram, un uz nakts pusi tikai ir mājās. Ne visi pa dienu sēž mājās, tāpēc arī veic remontdarbus pa dienu. Un tikai cilvēciski ja nepaspēj. Labāk būtu priecājies/priecājusies ka vispār veic pārbaudes, un remontdarbus,nevis gaida kamēr būs kaut kāda avārija, un uz vēl ilgāku laiku nebūtu ūdens.
Nu jau ir 22. datums! Karstā ūdens nav no 19!
Labdien!
Šajā adresē, kā arī pārējā Daugavas labajā krastā, noritēja plānotā hidrauliskā pārbaude, ko veica AS “Rīgas siltums”. Tās tiek veiktas, lai savlaicīgi atklātu defektus siltumtīklos un maksimāli samazinātu risku iedzīvotājiem ziemas mēnešos palikt bez karstā ūdens un apkures.
Informācija par hidrauliskajām pārbaudēm tika izvietota paziņojumu formā kāpņu telpās, izsūtīta dzīvokļu īpašniekiem vortālā e-parvaldnieks.lv, publicēta gan pārvaldnieka, gan AS “Rīgas siltums” mājaslapās, kā arī par to informēja plašsaziņu līdzekļi.
Pēc hidrauliskās pārbaudes, šajā mājā ir konstatēta nepietiekama karstā ūdens temperatūra un mājas siltumtīklu apkalpojošais uzņēmums PS “Siltumserviss Rīga” ir veicis plūsmas vārsta regulēšanu.
Ja rodas problēmas ar siltumenerģiju, lūgums par to informēt PS “Siltumserviss Rīga” pa tālruni 80 000 610.