www.sudzibas.lv RD Electronics Obman, plohoj serviss i obsluzivanie klientov

Rd Electronics - Obman, plohoj serviss i obsluzivanie klientov

Plohoj serviss i obsluzevanie klientov.
V dekabre 2015 goda bil kuplen planshet Lenovo v filiale magazina RD electronocs na Vienibas gatve 113. Uze v marte planshet bil otdan v garantijnij serviss po povodu togo, 4to perestala rabotatj zaradnoe ustrojstvo. Gde to okolo mesjaca planshet bil v remonte. Posle etogo remonta planshet prorabotal okolo treh nedelij i na4alasj opatj ta ze problema , 4to i do remonta, planshet ne zarjazalsja. Ja opatj sdala ego v magazin i napisla zajavlenie na obmen tovara . Na 4to polu4ila otvet , 4to tovar mne menjatj ne budut, potomu 4to ja sama vinovata v etoj polomke i 4to eto uze ne garantijnij slu4aj, hotja pervij raz eta ze polomka s4italasj garantijnim slu4aem. Ja s4itaju , 4to tovar bil izna4aljno s defektom usb . No magazin i serviss etogo priznavatj ne hotjat. V itoge mne prislali otkaz v obmene na drugoj, no pri etom planshet eshe ne vernuli. V magazine ne znajut v kakom on servise i kogda ego vernut. Bardak da i toljko! Nikogda boljshe ne budu pokupatj v etom magazine tovari i drugim ne sovetuju.s takim otnosheniem k klientam i servisom, kotorij 4init po garantii bukvaljno na tri nedeli.Plohoj serviss i obsluzevanie klientov!!!! Prodali planshet s defektom, kotorij realljno za tri mesjaca ispolzovanie vtoroj raz popal v serviss. I 4to eto za serviss takoj , posle, kotorogo planshet rabotaet tri nedeli i opatj lomaetsja?! I s menja trebujut za remont 161 evro, za planshet, kotorij stoil 209 evro!!!!!

V

Komentāri (3)

T Tong Po 10.05.2016

Problēma nav ar veikalu. Veikals piemeklēja un pārdeva tev preci, kas tev ir nepieciešama. Defekta gadījumā viņi tev palīdz preci nogādāt ražotāja ervisā un salabot. Paši viņi neko neremontē un tehniski visdrīzāk, ka neko daudz nesaprot. Ražotājs un ražotāja serviss pasaka vai būs garantijas remonts vai būs garantijas atteikums. Tā ka meklē rokā ražotāja servisu un izsaki pretenzijas viņiem.

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 10.05.2016

Labvakar!

Tā kā SIA “MK TRADE” nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai, prece uz diagnostiku tiek sūtīta uz ražotāja autorizēto servisa centru, lai noteiktu precē iespējamā defekta cēloni. Preces autorizetais serviss novērtē vai tas ir mehāniskas iedarbības bojājums vai ražošanas defekts.
Ja preces bojājums radies patērētājam neievērojot preces lietošanas instrukciju (mehāniskas iedarbības bojājums), tad precei tiek veikta maksas diagnostika, lai precīzāk noteiktu mehāniskās iedarbības apjomus un remonts var notikt tikai uz patērētāja rēķina.
Ja patērētājs nepiekrīt preces ražotāja autorizētā servisa centra slēdzienam, patērētājam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Tiklīdz Jūsu prece būs uz vietas „RD Electronics” veikalā, Jums uz telefonu tiks nosutīta sms īsziņa ar aicinājumu ierasties veikalā un saņemt Jūsu preci.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

Tādējādi SIA "MK TRADE" norobežojas no visām izrietošajām pretenzijām un paziņo, ka ja patērētājs ir nopircis brāķi, tās ir viņa un tikai viņa problēmas un RD Electronics ar to nav nekāda sakara. Galvenais izsludināt kārtējo melīgo šokējošo cenu akciju un tirgot tik tālāk. Par laimi man šajā veikalā līdz šim nav gadījies nopirkt brāķētu tehniku, taču, mārketings ir galīgi 90. gadu stilā. 11. maija Nopietnais šoks - vecās cenas pēkšņi noapaļojušās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes