Rd Electronics - IR/NAV pieejams

Ceturdien biju noskatījusi portatīvo datoru (07.10.15.). Svētdien apskatījos to pašu preci bija rakstīts, ka noliktavā ir - pasūtīju un apmaksāju ar internetbanku. Pirmdien no rīta iegāju rdveikals.lv, lai nokopētu informāciju par šo datoru - nokopēju. Ap pusdienas laiku zvanīja operators un teica, ka prece vairs nav pieejama. Iegāju rdveikals.lv un šādas preces vairāk nebija. Vai pirmdien par dažām stundām kāds varēja ātrāk nopirkt par mani ( es pirku svētdien) ??? :DKāpēc informāciju atjauno tikai tad, kad klients pasūta preci?Skumjākais ir tas, ka naudu atgriezīs tikai 14 dienu laikā. Šonedēļ bija paredzēts dāvināt šo portatīvo datoru. Tagad ir tikai jācer, ka līdz trešdienai naudu atgriezīs (citādāk cilvēciņš paliks bez dāvanas :( )Kāpēc rdveikals.lv mājas lapā nav nekas teikts par naudas atgriešanas termiņiem, ja prece nav vairs pieejama???Mīļie cilvēki, mans Jums padoms - labāk par preci maksās uz vietas (skaidrā naudā vai ar karti) nekā caur Internetbanku, lai pēc tam 2 nedēļas negaidīt naudas atgriešanu.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 02.11.2015

Labdien!
Vēlamies paziņot, ka RD Electronics interneta veikala datu sistēma tiek atjaunota regulāri. Atsevišķos gadījumos var būt situācijas, kad klienta pasūtījuma veikšanas brīdī, izvēlētā prece var tika rezervēta caur citu pasūtītaju. Izsakam nožēlu, ka nespējām apmierināt Jūsu prasības.
Ņemot vērā pieaugošo klientu skaitu, naudas atgriešana notiek pēc procedūras, un tas var aizņemt vairākas dienas. Ja Jūs joprojām neesat saņēmis šo pārskaitījumu, lūgums informēt uz Klientu serviss tālruņa nummuru 66165555.
Paldies

W

Komentāri (3)

R ri4y 12.10.2015

Viņiem prece ir kaut kādā noteiktā veikalā! Operātors sāk darbu 10.00, ja veikals, kurā prece ir uz vietas sāk darbu 9:00 un kāds pircējs to nopērk, tad sorry, tev prece vairs nebūs pieejama, līdzīga situācija bija maijā par Apple Macbook, 17:00 skatos ir šis dators 1 gabals, Dominā, uztaisīju pasūtījumu, apstrādē, zvanu uz veikalu pēc 19:30, jautāju vai varu atbraukt un paņemt datoru, pasaka ka jā. Aizbraucu paņēmu, tikai nākamajā dienā ap 12:00 pazvanīja no viņu i-veikala un pasaka ka datora vaiors nav, ka būs pēc nedēļas, pateicu, ka jau nopirku viņu veikalā.

W winjej 12.10.2015

Es biju apmaksājusi caur internetbanku tai pašā laikā, kad veicu pasūtījumu. Tad kā pirmdien 10.00 tas vēl ir pieejams interneta vietnē (tas nozīmē, ka esmu to rezervējusi, jo jau apmaksāju) un pusdienas laikā šī prece vispār "pazūd" no mājas lapas? Man žēl, ka naudu atdod 2 nedēļu laikā, kaut citur interneta veikalos atgriež 3 dienu laikā :(

R ri4y 13.10.2015

Esi apmaksājis, bet preces rezervāciju no veikala veic cilvēks ne sistēma, veikalā, jau neredz vai esi apmaksājis vai nē, to redz i-veikala pārstāvis, ja kādreiz vēl pirksi kaut ko no RD veikala iesaku, arī visiem pārējiem pazvanīt uz veikalu, kurā ir dotā prece pieejama un palūgt rezervēt preci...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes